Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39872)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika kovakin. Olen todella hämmentynyt ja sekaisin. Puheesi ja toimintasi antavat aika ristiriitaista viestiä. Toiminta ei oikein tue puheita. En oikein tiedä mitä ajatella. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sivusta:
Jos puheet ja teot ovat ristiriidassa, katso aina tekoja.
Pääsääntöisesti näin. Eikä kyllä tule poikkeuksia mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Saan aina sinusta hyvää energiaa...tämä joskus todettiinkin, kun sinä taas väsyit...
Kauniita unia ja luokseni saa kyllä aina tulla vaikka käyttäen vanhoja kutsuja.😊😁
Miks mä luin tän "vaikka käyttäen vanhoja kortsuja"
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa kumpikin s**tana tai hankkikaa huone 105.
Kannatan. Älkääkä tulko huoneeseen 231.
Huone 210
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miksi ihastuit juuri häneen?
Ensimmäinen oli yhtä aikaa söpö ja fiksu jutuiltaan. Ja tykkäsin siitä, miten hän koski ja katsoi mua.
Toinen on jollakin tapaa sielunkumppanini, meillä on harvinaisen samanlainen mieli ja tausta. Lisäksi hän on mielettömän kuuma. Häntä kaipaan kuitenkin enemmän kaverillisella tavalla kuin muita.
Kolmas vei jalat alta totaalisesti. Ulkonäkö, aksentti, käytös ja kaikki. Tämän valitettavasti itse mokasin.
Kaipaan siis tosiaan kolmea, vaihtelevasti kerrallaan.Sinäkin olet yksi viidestä kaipaamastani, mukavan tavallinen ja joskus hauska.
Tuskinpa olen, mutta nyt kannattaa mennä itseesi ja miettiä, miksi sinuun liittymätön haikailu provosoi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Tosi hyvä kysymys. En enää muista muuta kuin sen, etten saanut katsetta irti hänestä hänen kävellessä eräässä pihassa vastaan kauan sitten. Hänkin sen tietää.
Joistakin ihmisistä ei vain saa silmiään irti :)
Vierailija kirjoitti:
Voitais makoilla riippumatossa päällekkäin.
Saa mun sohvallekin tulla, tipu siis💕
Hyvät yöt kaipaamalleni, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
A: Vanhasta asiasta lähdin soittelemaan. En tiedä, muistatko, mutta muutama vuosi sitten vaihdettiin muutama sähköposti.
B: Muistan varsin hyvin.
A: Sitten kaikki alkoi mennä pieleen.
B: Niin.
A: Tapahtui väärinkäsitys ja reagoin arvaamattomasti. Asia on vaivannut ja harmittanut kaikki nämä vuodet. Olen pahoillani.
B: Eipä se minunkaan menetelmä ihan viisas ollut. (Naurahdus.) Olen pahoillani myös, kun aiheutin hämminkiä.
A: Juu, kieltämättä. Minun puolestani voidaan unohtaa silloin sanotut ja ottaa uusi alku.
B: Hmm.. Sopii minulle.
A: Mitäs muuten kuuluu?
B: No, kesäpuuhia ja töitä teen. Entäs sulla?
A: Kesäpuuhia ja töitä teen.
.
.
.
💗
A: Sinä sanoit, että....
B: Itse väitit, että...
A: Sinä et koskaan...
B: Sinä aina...
A: Ei sinun kanssa voi puhua...
B: Sinä ylireagoit...
...
Sviitissä on kivempaa yksin kaivata, kyynelehtiä ja kupitella.
Vierailija kirjoitti:
A: Vanhasta asiasta lähdin soittelemaan. En tiedä, muistatko, mutta muutama vuosi sitten vaihdettiin muutama sähköposti.
A: Tapahtui väärinkäsitys ja reagoin arvaamattomasti. Asia on vaivannut ja harmittanut kaikki nämä vuodet. Olen pahoillani.
B: Eipä se minunkaan menetelmä ihan viisas ollut. (Naurahdus.) Olen pahoillani myös, kun aiheutin hämminkiä.
A: Juu, kieltämättä. Minun puolestani voidaan unohtaa silloin sanotut ja ottaa uusi alku.
.
.
.
💗
Ikävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Ensimmäinen oli yhtä aikaa söpö ja fiksu jutuiltaan. Ja tykkäsin siitä, miten hän koski ja katsoi mua.
Toinen on jollakin tapaa sielunkumppanini, meillä on harvinaisen samanlainen mieli ja tausta. Lisäksi hän on mielettömän kuuma. Häntä kaipaan kuitenkin enemmän kaverillisella tavalla kuin muita.
Kolmas vei jalat alta totaalisesti. Ulkonäkö, aksentti, käytös ja kaikki. Tämän valitettavasti itse mokasin.
Kaipaan siis tosiaan kolmea, vaihtelevasti kerrallaan.Sinäkin olet yksi viidestä kaipaamastani, mukavan tavallinen ja joskus hauska.
Tuskinpa olen, mutta nyt kannattaa mennä itseesi ja miettiä, miksi sinuun liittymätön haikailu provosoi sinua.
Mitä? Luulin, että oma naiseni kirjoitti ja vastasin. Miksi moinen ärtymys? Se ei pue ketään, etenkään naisia.
Ps. Oletko kuitenkin hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
💗
A: Sinä sanoit, että....
B: Itse väitit, että...
A: Sinä et koskaan...
B: Sinä aina...
A: Ei sinun kanssa voi puhua...
B: Sinä ylireagoit...
...
Miksi kääntää hyvätunnelmainen keskustelu ikäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle murisen epäkohdista, joita en pysty muuttamaan mutta jotka sinä voisit halutessasi.
Ymmärrän. Miten tulet itse tässä vastaan?
Miten haluaisit?
Olisiko viesti mitään? Epäkohdan selvittämiseksi?
Mun kaivattu vois tulla takkahuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä? Luulin, että oma naiseni kirjoitti ja vastasin. Miksi moinen ärtymys? Se ei pue ketään, etenkään naisia.
Ps. Oletko kuitenkin hän?
Huoli pois, kukaan ei ärtynyt. Enkä kaipaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Se vain tapahtui. En pysty selittämään.
Samoin tunnen. Täytät mieleni onnellisilla ja toiveikkailla ajatuksilla niin, että kesäkin haalistuu.