Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40023)
Sen symbolismi tulee myös jostain syvempää, jonne en ole vielä päässyt käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitään en myönnä, kuten et sinäkään.
Niinpä. Kusettajat
Vierailija kirjoitti:
*Yhden päivän kokonaan
sinun kanssasi jos saan,
mitään muuta niin toivo mä en.*
En lähde valehtelemaan ,haluan/toivon paljon enemmän.😁😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.
Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.
Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45
Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?
Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.
Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.
En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä.
Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde.
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦 tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.
No sullahan se onkin pakkomielle jänkätä ja vänkätä. Mun ei tarvi kommentoida selvää asiaa uudelleen mutta olet aika pöljä jos luulet että inttämällä saat nuoruusmuistoni ja kokemukseni kumottua kun olen itse elänyt konkreettisesti sen ajan ja ne asiat joista puhun. Olin reippaasti päälle parikymppinen opiskelija, kun jonnemeemit ilmaantuivat. Jonne oli sellainen noin 12-14-vuotias skidi joka veti ES:ää ja sai siitä pärinää. Olet itse joko seniili vanhus tai et vielä edes syntynyt tuolloin, koska sulla heittää käsitys ajoituksesta kymmenen vuoden verran ainakin. Ja lisäksi pakkomielteenä olla oikeassa olitpa sitä tai et. Seniiliyden tai epäkypsyyden merkki sekin.
Vierailija kirjoitti:
Parrakas komistus äsken Citymarketissa.
🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ikuisesti koukussa minuun, myönnä pois.
Myönnän. Ja sinä minuun. Myönnä pois.
Miksi se enää muuttuisi, kun se on ollut suurimman osaa elämääni niin 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮
Mikä ongelma?
Vitsit mies jonka näin tänään sattumalta lounasruokalassa. En tiedä mitä sanoa ja tiedän mitä sanoa. Olit just mun tyyppiä ja ehkä varmaan minä taisin olla myös sinun tyyppiäsi katseesta päätellen. Jos tilanne olisi ollut omalta osalta toinen olisin kävellyt sun luo ja kysynyt sun numeron. Ihan niin vain. Muttei ole. Mutta on harvinaista minulta kiinnittää huomio johonkuhun noin. Ihanaa kesää (ihankuin olisit täällä tätä lukemassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään en myönnä, kuten et sinäkään.
Niinpä. Kusettajat
Jouduinkin käymään äsken vessassa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Symbolismi ja syvyys ja Jonne mainittu samassa lauseessa 😲
Purteni pieni ja kiikkerä niin,
laineikko vaihtuikin myrskyisiin.
Missä on tyventä, missä on rantaa?
Mikä vois suojaa tyrskyissä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pini on typerä sana. Tulee mieleen lähinnä sana pinni, joka on kirjoitettu väärin. Sen sijaan kun sanoo karvarömpsä, niin kaikki tietää, mistä puhutaan.
Ei miehet tiedä mikä on pinni. Näin elämäni ensirakkaus loukkaantuneena totesi, kun nimitti pinnejäni pinsseiksi ja korjasin häntä huvittuneena.
Pinin ne tietää kyllä kaikki. Karvarömpsänkin, mutta jokainen joka haluaa saada, jättää käyttämättä sitä sanaa.Ekaa kertaa elämässäni kuulin pinistä tässä ketjussa puoli vuotta sitten. Pinnin olen tiennyt lapsesta asti. M45
Niin, eli tiesit mikä on pini. Mikä sun pointti siis oli?
Että olit väärässä. Kaikki ei tiedä piniä, se on jotain jonnejen juttuja. Pinni on tunnettu yleissana.
Tiesithän sä mikä on pini, joten olin oikeassa. Jonnet on btw omaa just sitä sun ikäluokkaa.
En tiennyt ennen kuin opin sen ketjujonneilta. Jos en olisi ketjua lukenut, en tietäisi vieläkään. Kaikki kun ei tosiaan tiedä.
Olen jonneja vanhempi. Olen sukupolvea joka keksi jonnet ja niiden pilkkaamisen.Ei, vaan Jonnet on nimenomaan sun ikäluokkaasi. Veetit on susta nuorempi sukupolvi ja Einot niiden pilkan kohde.
Ei ole mitään väliä mistä opit sanan 🤦 tiesit sen ja sillä hyvä, joten lopeta täysin turhanpäiväinen vänkääminen.No sullahan se onkin pakkomielle jänkätä ja vänkätä. Mun ei tarvi kommentoida selvää asiaa uudelleen mutta olet aika pöljä jos luulet että inttämällä saat nuoruusmuistoni ja kokemukseni kumottua kun olen itse elänyt konkreettisesti sen ajan ja ne asiat joista puhun. Olin reippaasti päälle parikymppinen opiskelija, kun jonnemeemit ilmaantuivat. Jonne oli sellainen noin 12-14-vuotias skidi joka veti ES:ää ja sai siitä pärinää. Olet itse joko seniili vanhus tai et vielä edes syntynyt tuolloin, koska sulla heittää käsitys ajoituksesta kymmenen vuoden verran ainakin. Ja lisäksi pakkomielteenä olla oikeassa olitpa sitä tai et. Seniiliyden tai epäkypsyyden merkki sekin.
Siis anteeks nyt, mutta menetkö pois mun viestistä haukkumasta mua. En mä ole susta kiinnostunut, enkä mä ole tässä kirjoittanut sulle. Muistelin hauskaa juttua, jonka ensirakkauteni totesi, enkä kaivannut siihen sun mielipiteitä tai viisastelua pätkän vertaa.
Ihmettelen vain, että henkilö tulee kertomaan tietävänsä mikä on pini ja tällä tiedolla mielestään osoittaa vääräksi, kun totesin juttuni loppukaneetiksi, että pinnin sijaan kaikki tietää mikä on pini. Olet toden totta jonnejen jonne.
En saa mistään iloa, paitsi sinun ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopun ajan merkkejä!
Jonne, en ole vielä mennyt. Hä! Täää on hauskaa! Jonne lauseita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮
Mikä ongelma?
Mä kerron sulle. Savolainen digistàlker
> oletti minuksi. Hän päivystää päivät
minun viestejäni kiusa_nuolittaen.
..
Ylempänä Veeti/Jonne/piusa topic.
En ole osallistunut. Mulla on tuo pini_terminologia ollut hallussa nohevasti
ilman Vaaveroakin.. 🤧😂 [Freesiä nää vinonaamat 😎🥸🥳].
Mielestäni opettajien tulisi hyödyntää kesäloma muun muassa puistossa ja luonnossa patikoiden ja autoretkiä hienoihin paikkoihin tehden ja jäätelöä hellepäivänä meren rannassa nuoleskellen ja käsikkäin istuen ja iltahämärissä viiniä lipittäen ja ruisrääkän säestämänä rakastellen.
Hipsutusta, mene nukkumaan jos väsyttää.