Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tunteet ei haalistu tai lopu vaikka paljastuitkin manipuloivaksi ja egoansa pönkittäväksi.
Olen liian kiltti ja hyväsydäminen.
Et ainakaan viestisi perusteella ole kiltti ja hyväsydäminen.
Et sinäkään.
Tunnen sisällä tällä hetkellä pelkkää mustaa.
Tietääkö kukaan miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan.
Mitä tarkpitat tosissaan ololla? Sivusta
Katso vaikka googlesta merkityksi eri sanoille jos ei oma ymmärryksesi riitä.
Eli kirkkoa varaamaan heti ekoilla treffeillä? Olet selvästi änkyräluonteinen joten sen ymmärtää, miksi haluaisit toisen sitoutuvan suhun mahd pian.. se on ainut toivosi, paremmin tutustuessaan kukaan ei jää tuollaisen rinnalle…sivu
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sisällä tällä hetkellä pelkkää mustaa.
Tietääkö kukaan miltä se tuntuu.
🤍
Ihmeesti saatte aikaan sanaharkan anonyymien kanssa👏
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sisällä tällä hetkellä pelkkää mustaa.
Tietääkö kukaan miltä se tuntuu.
Tiedän, muistan. Luulin, että musta ei voisi mennä mustemmaksi. Sitten näköpiiriin ilmestyi pieni vaaleanpunainen pilkku. Siihen keskityn.
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Tosi kurja juttu. Jokin motivaatio täytyy olla, että jatkaa yhteistä taivalta.Tuntuukohan hänestä, että pokaalin voitettua sen voi jättää kotiin pölyttymään?
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Onkos tää rantapallo? 🏖
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi oon sun oven takana!
bro
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti ristiriitoja
Siis mun elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Onkos tää rantapallo? 🏖
On.
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Kumpi vaan.
Kiharat! Lukitaan kiharat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Onkos tää rantapallo? 🏖
On.
Onko aaltoja? 🌊
Mä en todellakaan avaa ovea.
Saan allergisen reaktion
pelkästään jakaessani
saman hengitysilman
idän inehmolajin kanssa.
Olemme kuin
hylkivät vastamagneetit.
Näin se vain on. E
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju
Naisella on hyvä olla tukka päässä, mutta jossain tapauksessa se ei ole mahdollista ja sekin on ymmärrettävää.
Katso vaikka googlesta merkityksi eri sanoille jos ei oma ymmärryksesi riitä.