Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maantienvärinen pakko värjätä

Vierailija
01.07.2024 |

Joko blondiksi tumman vaalea tai tummanruskeaksi vaaleanruskea? Onko maantie epäsiistiä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä värjätä. Se on hyvä. Pesuaine hiuksen kohottaa. Joskus siisti tulee kun leikkaa itse hieman latvoja. Terveellisempää päälle ja päänahalle kun ei laita kemikaaleja ja haistele.

Vierailija
2/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tutustu enemmän niihin väreihin niin et edes halua laittaa niitä myrkkyjä päänahkaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swiftilläkin on maantienvärinen tukka, ja hän on tällä hetkellä maailman suosituin poptähti.

Vierailija
4/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jos itse viihtyy värissä. Mulle ei oma väri sovi ollenkaan ja olen vaalentanut jo vuosikymmeniä. 

Vierailija
5/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko värjätä, samoin on pakko laittaa tekoripset ja muovihiukset ja rakennekynnet. Etkö tiennyt?

Vierailija
6/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä puskassa olet viime vuodet elänyt? Maantieväri on ollut pinnalla pitkään. Epäsiistiys tulee sitten muusta tyylistä ei hiusten väristä.

Vierailija
7/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuva maantie on ruma, mutta silti ei ole pakko värjätä jos ei halua. Jos ei ole yhtään harmaata niin on yhtä nätti kuin värjätty. 

Vierailija
8/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mitään. Joskus voi laittaa hoitoainetta.

Vierailija
9/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon  tyhmiä ihmisiä...älkää kyselkää tyhmiä 

10/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharnaa on Jenkeissä rich girl hair.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuva maantie on ruma, mutta silti ei ole pakko värjätä jos ei halua. Jos ei ole yhtään harmaata niin on yhtä nätti kuin värjätty. 

Älä puhu paskaa. Harmaantuneet hiukset eivät ole rumat, eikä niitä tarvitse värjätä.

Vierailija
12/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tartteis? Mä oon ihan tyytyväinen maantienvärinen.

Vierailija
13/13 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko värjätä ja jos perheeseen syntyy paljon maantienvärisellä tukalla varustettuja lapsia, heidän hiustensa värjääminen tulee kohtuuttoman kalliiksi. Muta minkäs teet. Toistaiseksi tähän ei saa avustusta, kuten keliakiaan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi