Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41072)
"Miksi meille kävi näin?"
Miten, koska ja keille?
Vierailija kirjoitti:
Karua 😐
Jaa niin mikä?
Se sali suljettiin minulta🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meille kävi näin rakas?
Siksi koska et rakastanut minua, ainakaan riittävästi. Koit, että olisit onnellisempi jonkun toisen kanssa.
Minun puoleltani näin kävi, koska et arvostanut minua, etkä halunnut olla rakkauteni arvoinen.
Rakastan ja arvostan. Mutta en voi pettää, en voi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Rohkeasti vaan.
Ihanteelliset varjojen muodot ja viisauden rakkaus🥰 Taidan olla ihastunut😊
Vierailija kirjoitti:
Se sali suljettiin minulta🤔
Kyllä. Mut onhan pohjoisen kaupungissa monta vaihtoehtoa.
Halusin kävellä loppumatkan, hih..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Asiat järjestyy kyllä, älä murehdi..💕
Vierailija kirjoitti:
Miksi meille kävi näin rakas?
No sä olet siellä ja mä olen täällä. Ens kesänä sä ja mä ollaan täällä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Asiat järjestyy kyllä, älä murehdi..💕
Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sali suljettiin minulta🤔
Kyllä. Mut onhan pohjoisen kaupungissa monta vaihtoehtoa.
😂 etelän hetelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Asiat järjestyy kyllä, älä murehdi..💕
Asiat loksahtaa aina🧩🧩
Ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Asiat järjestyy kyllä, älä murehdi..💕
Höpöhöpö
Ei mitään höpöhöpöä😊 tn444
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jos laitan sulle nyt terveisiä, mihin ne menevät, lähelle vai kauas? 😘
Vierailija kirjoitti:
Ihanteelliset varjojen muodot ja viisauden rakkaus🥰 Taidan olla ihastunut😊
Ehkä pakenen luolaan ja pysyn siellä😅
Ootappa🧻