Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41072)
Eikä mulle siis pelkkä olkapäähän nojaaminen riitä vaan haluan sinut kokonaan lähelle
Vierailija kirjoitti:
Karua 😐
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Kosketan ylintä ihailijaani
niin syvälle sieluun,
ettei hän puolestaan
kerrassaan mitenkään
voi olla koskematta minuun!
..
Kuin ritari ratsullaan
hän, nainen, odottaa minua
herkeämättä aamusta
toiseen saapuvaksi -
vain puoli sekuntia ja
boom; reversed
(alanuoli)fanitus
tekstilleni on tapahtunut.
😃😊
Täytyy pian ojentaa 1st
BestFan digiplakaati
lojaalille mammalle.
👀👏👉🤝🙋
..
[*Energiansa on feminiini tai
voimakkaasti feminiininen
maskuliini]. Joku minussa
tätä ihmistä sielun syövereihin
koskettaa ja/tai triggeröi.
Hänen tulisi tunnistaa tuo
asia ja työstää se omaksi
evoluutiokseen].
..
Kiitos tästä vallasta, jonka minulle
annoit. En käytä sitä väärin.
on lupaukseni. x
🐝🥰
Tiesittekö sielun koostuvan kolmesta osasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫->👩🏻🏫🤎
😚🤗🕶
P:lle?
Ei.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jepjep itelles vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫->👩🏻🏫🤎
😚🤗🕶
P:lle?
Kyllä!!!!
Sotket sivusta. Miksi? Laadi itse omat kaipauksesi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.
Et säkään ole koskaan tehnyt mitään väärää. Tunteet ei voi olla vääriä. Ne on tunteita.
Ei haluttu jatkaa meidän matkaa, vissii..
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö sielun koostuvan kolmesta osasta?
Terska esinahka varsi 😜
Vierailija kirjoitti:
Ei haluttu jatkaa meidän matkaa, vissii..
Ei tod. Sun kanssa tulis liikaa latauspisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haluttu jatkaa meidän matkaa, vissii..
Palasiko kotiin matkalta ilman sua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi meille kävi näin rakas?
Siksi koska et rakastanut minua, ainakaan riittävästi. Koit, että olisit onnellisempi jonkun toisen kanssa.
Minun puoleltani näin kävi, koska et arvostanut minua, etkä halunnut olla rakkauteni arvoinen.
Täähän on ilmainen terapia palsta jos teillä on sydänsuruja voitte vuodattaa niitä tänne eikä tarvi mennä terapeutilke jutskaan et voi ei olen eronnut sydämeni on särkynyt kuinka tästä eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö sielun koostuvan kolmesta osasta?
Terska esinahka varsi 😜
Sulle jälki-istuntoa ja wilmamerkintä.👩🏫
Mua kusettaa ja paskattaa edelleen.
Kusettaako sua?
Karua 😐