Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41005)
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Tsemppiä palstaihminen.
Älä vielä henkikultaasi hylkää.
Eeltä tämä pieni lohtu vain.
Jaksanko kantaa tätä kipua vielä tämän yhden päivän. Jos huomenna olisi asiat paremmin. Olisiko. Toivon sitä koko sydämestäni. Rintaa puristaa ja kyyneleet valuu. Kestämätöntä. Jos jaksan vielä huomiseen, mun on pakko jaksaa. Elämällä on vielä annettavaa, onhan...
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Jaksanko kantaa tätä kipua vielä tämän yhden päivän. Jos huomenna olisi asiat paremmin. Olisiko. Toivon sitä koko sydämestäni. Rintaa puristaa ja kyyneleet valuu. Kestämätöntä. Jos jaksan vielä huomiseen, mun on pakko jaksaa. Elämällä on vielä annettavaa, onhan...
Itsepä olet tiesi valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Se on joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksanko kantaa tätä kipua vielä tämän yhden päivän. Jos huomenna olisi asiat paremmin. Olisiko. Toivon sitä koko sydämestäni. Rintaa puristaa ja kyyneleet valuu. Kestämätöntä. Jos jaksan vielä huomiseen, mun on pakko jaksaa. Elämällä on vielä annettavaa, onhan...
Itsepä olet tiesi valinnut.
Älkää ottako tosissanne
trölläyksiä.
Milloin mitäkin ûhkailuja
hurjalla itsetuhôn
tunteenpalolla.
Kiitos ruususta, herrasmies.
(Jos minulle.
En omi, mutta kiitän).
E
Oon muumilaaksossa parhaillaan
Jos asut siellä edelleen ja oot kotona niin saatan kävellä sun ohi kohta.. vaikka mistäs minä tiedän missä asut..
Vierailija kirjoitti:
Oon muumilaaksossa parhaillaan
Enkä ole
Mulla on varmaankin sukujuuria sieltä missä hän on juuri nyt.
Olipas harvinaista kun papattimatto räjähti vasta paskantamisen jälkeen eikä toistepäin 😱
OgE
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaankin sukujuuria sieltä missä hän on juuri nyt.
Ai Kööpenhaminassa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Se sali suljettiin minulta🤔
Ei se mitään, siellä on tarjolla muita naisia enemmän kuin viikossa riittää päiviä 💪🦍
Vierailija kirjoitti:
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Miksi? Voinko auttaa jotenkin? 😢
Mietin M(n) koko ajan kaikkia meidän haleja. Mun olisi pitänyt eka ottaa sun käsi ja suudella sitä ja sitten suudella sun kaulaa kun halailtiin. Oltaisi myös voitu mennä pois katseilta halailemaan aina kun oli mahd.