Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41005)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kumppanisi tietoinen ihastuksestasi? Onko mustasukkainen?
Omituinen kysymys kaipausketjussa. Tuskin ukkelisi täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Livon Antin terskan kiinnitys kohtaa 😜 tulee hulluksi siittä 😉
Tätå en olisi halunut tietää.
Kävin paskalla. Aah.
Tuli iso paska, puoli pönttöä täynnä.
Kielari Emilian ryppyreijjälle! 😛
Vierailija kirjoitti:
Kävin paskalla. Aah.
Tuli iso paska, puoli pönttöä täynnä.
Pitäiskö sun homppa harkita terapiaa tolle fetissille? Ei ole terveimmästä päästä!
Vierailija kirjoitti:
Kielari Emilian ryppyreijjälle! 😛
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livon Antin terskan kiinnitys kohtaa 😜 tulee hulluksi siittä 😉
Tätå en olisi halunut tietää.
Tuntuu muuten taivaalliselta, eli hyvä kun tiedät nyt 😅
Vierailija kirjoitti:
Kielari Emilian ryppyreijjälle! 😛
yak
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän suorista miehistä. Ihmisistä ylipäätään. Parempi sanoa suoraan kuin hienovaraisesti rivien välistä vihjailla tai odottaa muiden lukevan ajatukset.
Mä pidän sellaisista naisista, jotka eivät vaadi tunneasioissa mieheltä sellaista mitä eivät itse pysty suorittamaan. Tunteet eivät ole yksisuuntainen tie
Ei tunne asioita suoriteta. Ne tulee luonnostaan, jos on tullakseen -sivusta
Aika paljon tässäkin ketjussa vaaditaan miestä tekemään milloin mitäkin. Ei taida monella naisella maltti riittää "luonnollisesti tuleviksi". Olen samaa mieltä kanssasi kyllä. Sivusta
Ei miehen kannata mitään tehdä, jos ei luonnostaan ole tekijämiehiä. Möllötelköön.
Mä tuun tästä lähin sun luo paskalle 🥰
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun tästä lähin sun luo paskalle 🥰
En tule tai jos yrität, ammun haulikolla ensin varoituslaukauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin paskalla. Aah.
Tuli iso paska, puoli pönttöä täynnä.
Pitäiskö sun homppa harkita terapiaa tolle fetissille? Ei ole terveimmästä päästä!
Minulta ei enää juutajaata
koprisGöntsän harrasteisiin.
Ei myöskään Emilioiden
ruumiinaukkoihin.
Ohitan kaikki *reaktioitta. E
Tänään mä lopullisesti hajosin. Mä sekosin. Tulin hulluksi. Mun paikka on hullujen huoneella. Kohta on ranteet auki. Mä en kestä enää. En kestä enää päivääkään.
Tulehan rakas M(n) kasvotusten syliin. Otetaan siinä vaikka päikkärit. Juuri nyt haluaisin jutella sun korvaan kun lepuutat päätäsi mun olkapäällä. Oikeasti haluaisin olla hautaan asti suhun kosketuksessa kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Rakastan. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kumppanisi tietoinen ihastuksestasi? Onko mustasukkainen?
On ja on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
Asiat järjestyy kyllä, älä murehdi..💕
Höpöhöpö
Ei mitään höpöhöpöä😊 tn444
Ei minulta. Ei myöskään
puhe salista. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielari Emilian ryppyreijjälle! 😛
yak
Ei E.
Gallup: Onko kumppanisi tietoinen ihastuksestasi? Onko mustasukkainen?