Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41068)
Lopettakaa valitus! Kukaan jaksa kuunnella 😂
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa valitus! Kukaan jaksa kuunnella 😂
Sinä se kyllä jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa valitus! Kukaan jaksa kuunnella 😂
Et kestä muuta kuin kivoja tunteita? Ihmisyyteen kuuluvat erilaiset tunteet ja epämiellyttäviä tunteitakin saa ilmaista.
Vali vali pälä pälä lässynlää
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Laittaisitpa viestin. Tämä tilanne on enemmän tai vähemmän stressannut jo vuosia. Ja kaikki muut huolet siihen päälle. Keho on kovilla. Ja kieltämättä jos saan sanoa, tuntuis hyvältä jos olis turvallinen olkapää johon nojata. Eikä kenen tahansa vaan juuri hänen (miehen).
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫->👩🏻🏫🤎
😚🤗🕶
P:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💙👨🏫->👩🏻🏫🤎
😚🤗🕶
P:lle?
Kyllä!!!!
Lokakuin 27. Päiväkö tää sai alkunsa🤔 aurinko ainakin paistoi silloin vihdoin puolen päivän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Mikä sua estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Laittaisitpa viestin. Tämä tilanne on enemmän tai vähemmän stressannut jo vuosia. Ja kaikki muut huolet siihen päälle. Keho on kovilla. Ja kieltämättä jos saan sanoa, tuntuis hyvältä jos olis turvallinen olkapää johon nojata. Eikä kenen tahansa vaan juuri hänen (miehen).
Sitten vain viestiä tulemaan.
Minulta ei viestejä.
K2 puolella jokunen
rivi yöltä. Miellyttävää
päivää ei liian tukalassa.
x 🌿💛💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Laittaisitpa viestin. Tämä tilanne on enemmän tai vähemmän stressannut jo vuosia. Ja kaikki muut huolet siihen päälle. Keho on kovilla. Ja kieltämättä jos saan sanoa, tuntuis hyvältä jos olis turvallinen olkapää johon nojata. Eikä kenen tahansa vaan juuri hänen (miehen).
Sitten vain viestiä tulemaan.
Sivusta vaadit röyhkimys.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Pistä vaan. Vastaan sinulle todella mielelläni <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Laittaisitpa viestin. Tämä tilanne on enemmän tai vähemmän stressannut jo vuosia. Ja kaikki muut huolet siihen päälle. Keho on kovilla. Ja kieltämättä jos saan sanoa, tuntuis hyvältä jos olis turvallinen olkapää johon nojata. Eikä kenen tahansa vaan juuri hänen (miehen).
Sitten vain viestiä tulemaan.
Sivusta vaadit röyhkimys.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kirjoittaa sinulle viesti, päässä on niin paljon käsiteltävää. ;(
Laittaisitpa viestin. Tämä tilanne on enemmän tai vähemmän stressannut jo vuosia. Ja kaikki muut huolet siihen päälle. Keho on kovilla. Ja kieltämättä jos saan sanoa, tuntuis hyvältä jos olis turvallinen olkapää johon nojata. Eikä kenen tahansa vaan juuri hänen (miehen).
Sitten vain viestiä tulemaan.
Sivusta vaadit röyhkimys.
Mitä sitten?
Ei mitään, olet varmasti varsinainen löytö.
Kosketan ylintä ihailijaani
niin syvälle sieluun,
ettei hän puolestaan
kerrassaan mitenkään
voi olla koskematta minuun!
..
Kuin ritari ratsullaan
hän, nainen, odottaa minua
herkeämättä aamusta
toiseen saapuvaksi -
vain puoli sekuntia ja
boom; reversed
(alanuoli)fanitus
tekstilleni on tapahtunut.
😃😊
Täytyy pian ojentaa 1st
BestFan digiplakaati
lojaalille mammalle.
👀👏👉🤝🙋
..
[*Energiansa on feminiini tai
voimakkaasti feminiininen
maskuliini]. Joku minussa
tätä ihmistä sielun syövereihin
koskettaa ja/tai triggeröi.
Hänen tulisi tunnistaa tuo
asia ja työstää se omaksi
evoluutiokseen].
..
Kiitos tästä vallasta, jonka minulle
annoit. En käytä sitä väärin.
on lupaukseni. x
*Tämä on lupaukseni. Edit. x
Olen lähettänyt. Ei vastausta.