Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (41068)
Miksi meille kävi näin rakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.
Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!
Vierailija kirjoitti:
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.
Asiat järjestyvät. 🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaipaamalleni miehelle.
En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.
Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!
Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaipaamalleni miehelle.
En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.
Kuten itse olet lähettänyt irl??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.
Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!
Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.
Ajattele ensin kun muutat tarinaa kesken kaiken ja käytät palsta katkerolle tyypillisiä sanoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.
Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.
Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!
Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.
Ajattele ensin kun muutat tarinaa kesken kaiken ja käytät palsta katkerolle tyypillisiä sanoja!!
Ahaa, tämmöstä tänään. Äärestä laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meille kävi näin rakas?
Jumalan selän takana ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.
Voisin sanoa itsekin nuo sanat kaivatulleni. Lähetän sulle ikävöiden myös toivotukset, kaikkea hyvää tälle viikolle. Pysyt aina mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.
Joopa joo. Elämän realiteetit ja kestä kuin mies.
Tästä taitaakin tulla hyvä viikko.
Etkö näe kuinka kovasti yritän? Tulisit edes vähän vastaan. Vastaa, kysy, ehdota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitköhän sä mun kans ystävyyteen?
Kyllä. Jos ei haittaa että säästäkin puhuessa kuvittelisin meidät sylikkäin.
Tämmöstä voi kirjoitella, mutta et pysty olemaan pelkkä ystävä tai kaveri, jos rakastat romanttisesti. Sivusta
Taas niin lyhyttä ja töykeää. Kuumaa-kylmää, nyt kylmää. Ei tällaista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hieno homma. Tuntuu kuitenkin että jos viesti on se -olet seksikäs, mites s??isuhde, silleen hyshys ja olet oikeasti nolo mutta tohon voisit kelvata, niin minua on jo niin pahasti lokeroitu ettei mikään minun tekeminen tai sanominen saisi uskomaan että minusta olisi koskaan kaveriksi. Se on raivostuttavaa mutta täytyy vaan kasvaa tämän läpi.
Tämäkin sopii, tosin minä haluaisin sinut kokonaan.
Pystyn kyllä, emme ole kaikki samasta puusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hieno homma. Tuntuu kuitenkin että jos viesti on se -olet seksikäs, mites s??isuhde, silleen hyshys ja olet oikeasti nolo mutta tohon voisit kelvata, niin minua on jo niin pahasti lokeroitu ettei mikään minun tekeminen tai sanominen saisi uskomaan että minusta olisi koskaan kaveriksi. Se on raivostuttavaa mutta täytyy vaan kasvaa tämän läpi.
Tämäkin sopii, tosin minä haluaisin sinut kokonaan.
Varmaan nykyinenkin
Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.
Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.