Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (41068)

Vierailija
30901/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.

Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.

Vierailija
30902/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meille kävi näin rakas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30903/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.

Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.

Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!

Vierailija
30904/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.

Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.

Asiat järjestyvät. 🙏🏽

Vierailija
30905/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä kaipaamalleni miehelle.

En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.

Vierailija
30906/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.

Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.

Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!

Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30907/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mahdoin

Vierailija
30908/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä kaipaamalleni miehelle.

En ota terveisiä vastaan täällä. Vain irl. Sanassa "irl" on meidän molempien nimissä esiintyviä kirjaimia kaksi.

Kuten itse olet lähettänyt irl??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30909/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.

Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.

Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!

Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.

Ajattele ensin kun muutat tarinaa kesken kaiken ja käytät palsta katkerolle tyypillisiä sanoja!!

Vierailija
30910/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tunne, että jotenkin kuulumme lopulta yhteen. Että muut mahdollisuudet vaan vähitellen raukeavat ja se jää jäljelle luonnollisena ja ainoana oikeana lopputuloksena.

Niin. Taidat odottaa tuollaista ratkaisua. Olet odottanut ehkä koko tämän ajan. Paras olisi noin, koska silloin säästyy kipeitä ja väkivaltaisilta päätöksiltä.

Mikä vika sulla on? Mene terapiaan pilaamasta muiden päivää!

Ajattele ennen kuin kirjoitat. Mieti ensin, mitä mahdoton tarkoittaa ennen kuin lynkkaat.

Ajattele ensin kun muutat tarinaa kesken kaiken ja käytät palsta katkerolle tyypillisiä sanoja!!

Ahaa, tämmöstä tänään. Äärestä laitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30911/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meille kävi näin rakas?

Jumalan selän takana ei voi olla.

Vierailija
30912/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.

Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.

Voisin sanoa itsekin nuo sanat kaivatulleni. Lähetän sulle ikävöiden myös toivotukset, kaikkea hyvää tälle viikolle. Pysyt aina mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30913/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu. Ahdistaa. Ikävä. Sinua vain. Silti yritän täältä henkisesti lähettää ja toivoa sulle kivaa päivää ja viikkoa. Oikeasti mun tekisi mieli huutaa huutaa ja huutaa suoraa kurkkua sieluni pohjasta tää kaikki vaan pois. Mut mä yritän.

Sä et oo tehny mitään väärää. Mun tunteet on.

Joopa joo. Elämän realiteetit ja kestä kuin mies. 

Vierailija
30914/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä taitaakin tulla hyvä viikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30915/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö näe kuinka kovasti yritän? Tulisit edes vähän vastaan. Vastaa, kysy, ehdota.

Vierailija
30916/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitköhän sä mun kans ystävyyteen?

Kyllä. Jos ei haittaa että säästäkin puhuessa kuvittelisin meidät sylikkäin.

Tämmöstä voi kirjoitella, mutta et pysty olemaan pelkkä ystävä tai kaveri, jos rakastat romanttisesti.  Sivusta

Vierailija
30917/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin lyhyttä ja töykeää. Kuumaa-kylmää, nyt kylmää. Ei tällaista jaksa.

Vierailija
30918/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hieno homma. Tuntuu kuitenkin että jos viesti on se -olet seksikäs, mites s??isuhde, silleen hyshys ja olet oikeasti nolo mutta tohon voisit kelvata, niin minua on jo niin pahasti lokeroitu ettei mikään minun tekeminen tai sanominen saisi uskomaan että minusta olisi koskaan  kaveriksi. Se on raivostuttavaa mutta täytyy vaan kasvaa tämän läpi.

Tämäkin sopii, tosin minä haluaisin sinut kokonaan.

Vierailija
30919/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä, emme ole kaikki samasta puusta.

Vierailija
30920/41068 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hieno homma. Tuntuu kuitenkin että jos viesti on se -olet seksikäs, mites s??isuhde, silleen hyshys ja olet oikeasti nolo mutta tohon voisit kelvata, niin minua on jo niin pahasti lokeroitu ettei mikään minun tekeminen tai sanominen saisi uskomaan että minusta olisi koskaan  kaveriksi. Se on raivostuttavaa mutta täytyy vaan kasvaa tämän läpi.

Tämäkin sopii, tosin minä haluaisin sinut kokonaan.

Varmaan nykyinenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän