Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä seksielämä kaikissa elämänvaiheissa?

Vierailija
10.11.2025 |

Elämään mahtuu monenlaisia vaiheita. Joskus on yksin, mutta haluaisi silti kokea paljonkin uutta seksuaalisesti. Ei ehkä edes halua parisuhdetta muttei yhdenillanjuttujakaan. Joskus on parisuhteessa, mutta haluaa enemmän seksiä kuin kumppani. Ei kuitenkaan tahtoisi erota vaan toivoisi, että tilanteen voisi korjata. Joskus haluaa seksuaalisesti eri asioita kuin kumppani, mutta silti tahtoisi pysyä yhdessä ja löytää tilanteeseen jonkin muun ratkaisun kuin eron. 

Seksiin liittyviin ongelmiin on helppo heittää ulkopuolelta yksioikoisia ratkaisuja. Usein tilanteet ovat kuitenkin moniulotteisia. Yksiulotteiset ohjeet tai syyttelyt eivät auta mitään, ei myöskään se, että joku nostaa itsensä toisten yläpuolelle ja kehuu, kuinka kaikki toimii, koska hän vain tekee kaiken oikein. Asiallisesta keskustelusta voi sen sijaan olla monelle iloa tai jopa hyötyäkin.

Miten sinun halusi ja tarpeesi ovat muuttuneet elämän aikana ja miten olet ratkaissut eteen tulleita ongelmia? Mitä uutta tai muutosta toivoisit nyt seksielämääsi? 

N52

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2004-2017 oli seksiä päivittäin😜, usein monta krt päivässä😍, sit ukko lähti😒

Vierailija
22/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelen edelleen kuulemaan ja näkemään sitä että olen haluttu ja seksikäs. Ja sanon sen hänelle myös. Ettei luovu kehujen sanomisesta vaikka en osaa vielä ottaa niitä vastaan. Tunnen itseni välillä siinäkin mielessä jotenkin vialliseksi ja keskeneräiseksi etten osaa suhtautua "oikein" tuollaiseen. Hänen kanssaan sekin on tavallaan matkaa uuteen ja ennenkonemattomaan.

N50

Sama opettelu täällä menossa. Mutta olen ajatellut, etten ala jankkaamaan sitä, että on niin vaikea ymmärtää olevansa haluttu. Pitää vaan ottaa toisen halu vastaan, opetella olemaan halun kohde. Ja sellaisenahan on kiva olla. 

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian kuulemme jorinat tuhansista orgasmeista ja vaimon mankelipillusta.

Ei ollut aikomustakaan kirjoitttaa. Surullisena lukenut näitä avautumisia. Me ollaan voitu olla alusta lähtien sellaisia kuin olemme omana itsenämme. Pystytty luottamaan toisiimme 110% sesti. Olemme keskittyneet ja nauttineet toistemme tyydyttämisesta ja toteutettu yhdessä mitä haluttu. Oma nautinto ja itsekkyys ei ole kuulunut sekaan ollenkaan, enkä ole koskaan kaivannutkaan mitään muuta. Jo nuorena tuli aavistus, että taitaa tulla elinikänen suhde, kuten tulikin. Tabermanin sanoin, ihminen ei ole ihminen ilman toista ihmistä. En olisi minäkään ilman vaimoani. Nuoruuden intohimot ja läheisyys jäi päälle ja rakkaus on vain tiivistynyt. 

Vierailija
24/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus - ja tämä seksi se vasta on ihmeellistä ja yksilöllistä. Yksi haluaa toista, opit sen ja saat toisen tyytyväiseksi illan että vastavuoroisesti omat toiveesi tulisivat kuulluksi. Ja sitten tapaat toisen jonka seksuaalisuus muuttuu niin nopeasti ja radikaalisti että olet ihan hukassa. Siinä se oma seksuaalinen itsetunto huuhtoutuu kontran vitalikkoon. 

Ja tottahan se on, että kaikki eivät sovi seksuaalisesti kertakaikkiaan yhteen. Traagista jos tämä selviää ns liian myöhään. Siinä ei sitten auta muu kuin toteuttaa seksuaalisuuttaan ns itse, hakea oma nautinto muualta tai erota. Hankalia ja vaikeita vaihtoehtoja 

Tämä on niin totta, että seksuaalinen yhteensopivuus on ihan oma lajinsa yhteensopivuutta. Voi rakastaa toista ja muuten sopia yhteen vaikka toinen ei ole itselle sopiva seksikumppani. Ja voi sopia seksuaalisesti hyvin yhteen, mutta ei halua toisen kanssa parisuhdetta. Toki rakkaus ja seksi voivat osua yksiin saman henkilön kanssa mutta en usko, että se on ollenkaan itsestäänselvää, että rakastamisesta seuraa että seksi sujuu. Tämä on toki vain minun näkemykseni.

N52

Vierailija
25/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa fiksu ja poikkeuksellisen hyväntahtoinen avaus tällä palstalla. 

Olen itse 59 vuotias mies ja minulla ei ole ollut tyydyttävää seksisuhdetta koskaan. On ollut hyvää seksiä ajoittain, mutta kaikissa suhteissa olen ollut se (liian) aktiivinen osapuoli, eikä omat halut ole tulleet tyydytetyksi. Nuorena olin liian ujo ottaakseni kontaktia tyttöihin, välillä 20 v suhteessa ja lapsetkin maailmalla.Nykyään olen liian vanha löytääkseni  viriiliä seuraa ikäisistäni naisista. Liian osaava, atleettinen, älykäs ja itseriittoinen mies ei herätä kiinnostusta. Miksi näyttelisin pöljää saadakseni nsisseuraa?

Tämä kiinnostaa minua, että kuinka usein miehet kokevat, että heidän kuuluu olla aktiivisia ja tyydyttää nainen ja se johtaa siihen, että mies kokee, että hänen halunsa unohtuvat. 

N52

Vierailija
26/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelen edelleen kuulemaan ja näkemään sitä että olen haluttu ja seksikäs. Ja sanon sen hänelle myös. Ettei luovu kehujen sanomisesta vaikka en osaa vielä ottaa niitä vastaan. Tunnen itseni välillä siinäkin mielessä jotenkin vialliseksi ja keskeneräiseksi etten osaa suhtautua "oikein" tuollaiseen. Hänen kanssaan sekin on tavallaan matkaa uuteen ja ennenkonemattomaan.

N50

Tuo vastaanottaminen on varmasti monelle yllättävän hankalaa. Jos kokemukset entisissä suhteissa on ollut itsetunnolle kovinkin vahingollisia, ei asiaa pysty helposti korjaamaan.

Mutta onko väärin sanoa, että se on kehujen antajallekin hieman jopa turhauttavaa, kun vilpittömästi kehuu, sanoo seksikkääksi ja teoilla pyrkii näyttämään halukkuuden toista kohtaan, mutta tuntuu ettei toinen usko toista..? 

Noissa tilanteissa olen kyllä monesti sanonut, että voi kun näkisit itsesi minun silmin. Koska se seksikkyys on kuitenkin todellista.

-Pian 50v mies-

Vierailija
27/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Sama opettelu täällä menossa. Mutta olen ajatellut, etten ala jankkaamaan sitä, että on niin vaikea ymmärtää olevansa haluttu. Pitää vaan ottaa toisen halu vastaan, opetella olemaan halun kohde. Ja sellaisenahan on kiva olla. 

N52

En jankkaa minäkään (kuten en mistään muustakaan). Olen sen tehnyt selväksi ja selittänyt mistä johtuu ja miltä se tuntuu ja miten näkyy ulospäin. Mies on kuunnellut, kuullut ja ymmärtänyt. Kiitän häntä aina kun hän kehuu. Ja kerron että se merkitsee paljon. Se että löytää tavallaan puolikkaansa, joka sopii niin hyvin yhteen oman seksuaalisuuden kanssa, on onnellinen asia. Sen ymmärtää vasta kun se tapahtuu. Ne jotka ovat tyytymättömiä, eivät ole löytäneet. Ja syntyy turhautumista ja kaunaa ja kaikenlaista muuta joka lopulta syö ilon elämästä.

N50

Vierailija
28/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Tuo vastaanottaminen on varmasti monelle yllättävän hankalaa. Jos kokemukset entisissä suhteissa on ollut itsetunnolle kovinkin vahingollisia, ei asiaa pysty helposti korjaamaan.

Mutta onko väärin sanoa, että se on kehujen antajallekin hieman jopa turhauttavaa, kun vilpittömästi kehuu, sanoo seksikkääksi ja teoilla pyrkii näyttämään halukkuuden toista kohtaan, mutta tuntuu ettei toinen usko toista..? 

Noissa tilanteissa olen kyllä monesti sanonut, että voi kun näkisit it

Tiedän ja ymmärrän tämän. Jostain syystä monen ihmisen on helpompi uskoa itsestään huonoa (joka ei ole edes totta vaan oman pään tuote) kuin hyvää jonka joku vilpittömästi sanoo. Olen pahoillani sinun puolesta kuten myös miesystäväni puolesta joka väsymättä jaksaa puhua minulle kauniisti vaikka tietää vaikeuksistani. Olen kuitenkin hyvin onnellinen hänen sanoistaan, ehkä se auttaa myös sinua, tietää että tuollaiset sanat kuitenkin ovat hyvin tärkeitä vaikkei ehkä päälle siltä näytä.

N50

Vierailija
29/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 59 vuotias mies ja minulla ei ole ollut tyydyttävää seksisuhdetta koskaan. On ollut hyvää seksiä ajoittain, mutta kaikissa suhteissa olen ollut se (liian) aktiivinen osapuoli, eikä omat halut ole tulleet tyydytetyksi. Nuorena olin liian ujo ottaakseni kontaktia tyttöihin, välillä 20 v suhteessa ja lapsetkin maailmalla.Nykyään olen liian vanha löytääkseni  viriiliä seuraa ikäisistäni naisista. Liian osaava, atleettinen, älykäs ja itseriittoinen mies ei herätä kiinnostusta. Miksi näyttelisin pöljää saadakseni nsisseuraa?

Tämä kiinnostaa minua, että kuinka usein miehet kokevat, että heidän kuuluu olla aktiivisia ja tyydyttää nainen ja se johtaa siihen, että mies kokee, että hänen halunsa unohtuvat. 

N52

Itsellä tuo tulee siitä vastavuoroisuuden puutteesta. Olen "pakotettu" olemaan se aktiivinen, koska muutoin ei seksiä juurikaan olisi. Mutta enemmänkin koen minun halujen unohtumisen siten, että vaimoni on tosi passiivinen halujen puuttuessa (ne vaihdevuosioireet), jolloin minuun ei kohdistu juuri mitään tekoja. Ei suuseksiä tai muuta hyväilyjä. Se tekee seksistäkin siis tosi yhdyntäkeskeisen, kun itse tekisin mielellään kaikkea muutakin.

-Pian 50v mies-

Vierailija
30/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 50v mies, oletteko puhuneet tuosta vaimon kanssa? Miten hän kaiken kokee? Vaihdevuosioireita tulee jossain muodossa kaikille naisille ja joskus ne on vaikeita. Itse odotan vielä mitä tulossa.... Tietysti on lääkitystäkin joka voi auttaa mutta aina ne ei käy. Ehkä vaimo kärsii myös tilanteesta, siitä ettei enää halua? 

N50

Vierailija
31/105 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kiitos AP:lle kiinnostavasta aloituksesta ja keskustelijoille kiinnostavista pointeista ja hyvästä keskustelusta!

Sitten oma tarinani. Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja kiinnostunut opettelemaan sen eri puolia puolisoni kanssa. Olen ollut hänen kanssaan nuoresta asti ja uskollista tyyppiä, joten kaikki kokeilu on tapahtunut tämän suhteen sisällä. En tiedä enkä juurikaan mieti, olenko jäänyt sen takia jostakin paitsi. Se on ollut minun valintani.

Seksielämäämme on mahtunut monenlaisia vaiheita: kömpelöä opettelua nuoruudessa, hyvin aktiivista seksiä varhaisaikuisuudessa, lapsiperhearjen kuormittamaa elämää ja nyt parisuhteen uutta kukoistusta lasten muutettua pois kotoa. Aina halut eivät ole kohdanneet etenkään seksin määrän suhteen, mutta seksuaalinen yhteys on säilynyt jopa pikkulapsiarjessa. Puhumista ja toisen kuuntelemista se on vaatinut.

Vuosien mittaan myös mieltymyksemme ovat muuttuneet. Vaikka nuoruudessa seksielämä oli vilkasta, oli seksimme varsin "perinteistä": molemminpuolista suuseksiä, käsin hyväilyä ja yhdyntää. Myöhemmin olemme hankkineet leluja, joita käytämme yhdessä. Seksiimme on tullut myös roolileikkiä, kuten kevyttä alistusta kummankin toiveesta. Minä olen löytänyt itsestäni alistajan, vaimoni alistujan. Yhteisymmärryksessä olemme sitäkin opetelleet ja niitä puolia itsestämme toteuttaneet.

Tällä hetkellä suurin toiveeni liittyy siihen, että puolisoni ilmaisisi selvemmin, että olen seksuaalisesti  haluttava. Hän kyllä osoittaa sen teoillaan, mutta sanoo turhan harvoin. Puhumme seksistä varsin avoimesti, mutta tuon toiveen esittäminen on itselleni vaikeaa. Voin siis katsoa myös peiliin, kun en ole osannut sitä sanoittaa. Seksi on kommunikaatiota, eikä kukaan pysty lukemaan toisen ajatuksia.

Itse pyrin kehumaan puolisoani ja pitämään seksuaalista virettä yllä. Ajattelen niin, että siitä tulee tuplahyöty: kun kehun puolisoani, kiinnitän itsekin huomiotani hänen seksikkäisiin piirteisiinsä. Ja samalla puolisoni kuulee olevansa haluttava. Se auttaa ylläpitämään seksuaalista jännitettä välillämme.

M51

Vierailija
32/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

<

Eikö naiset muka muutukaan seksipedoiksi vaihdevuosien aikana?

Vierailija
33/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että kun palstaa lukee, sanoo monikin mies ettei sinne naisen pilluun pidä mennä "hinkuttamaan" joka sana onkin kovassa käytössä täällä, aivan kuten alussa 1/2 j 2/2 hyvin kuvavasti kirjoitti.

Surullista todellakin.

Vierailija
34/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun kiitos AP:lle kiinnostavasta aloituksesta ja keskustelijoille kiinnostavista pointeista ja hyvästä keskustelusta!

Sitten oma tarinani. Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja kiinnostunut opettelemaan sen eri puolia puolisoni kanssa. Olen ollut hänen kanssaan nuoresta asti ja uskollista tyyppiä, joten kaikki kokeilu on tapahtunut tämän suhteen sisällä. En tiedä enkä juurikaan mieti, olenko jäänyt sen takia jostakin paitsi. Se on ollut minun valintani.

Seksielämäämme on mahtunut monenlaisia vaiheita: kömpelöä opettelua nuoruudessa, hyvin aktiivista seksiä varhaisaikuisuudessa, lapsiperhearjen kuormittamaa elämää ja nyt parisuhteen uutta kukoistusta lasten muutettua pois kotoa. Aina halut eivät ole kohdanneet etenkään seksin määrän suhteen, mutta seksuaalinen yhteys on säilynyt jopa pikkulapsiarjessa. Puhumista ja toisen kuuntelemista se on vaatinut.

Vuosien mittaan myös mieltymyksemme ovat muuttuneet. Vaikka nuor

Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että seksi on kommunikaatiota. Ulkopuolisesta kuulostaa siltä, että koska vaimosi selvästi haluaa sinua, ei varmaan olisi vaikeaa toteuttaa toivetta, että hän ilmaisisi sen myös sanoin. Mutta joskus asiat ovat vaikeita (siis tuon asian esiin ottaminen), vaikka ei ehkä itsekään ymmärrä, miksi asia on kasvanut niin isoksi. Mutta onhan sanoilla oikeasti paljon merkitystä, sillä lailla se ei ole pieni asia. Itse olen myös kokenut, että jos oikeat sanat tulevat spontaanisti (ihan kaikkeen, ei erityisesti seksiin liittyen), on se ihan eri asia kuin jos niitä joutuu ikään kuin pyytämään, kertomaan, mitä haluaisi kuulla.

N52

Vierailija
35/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap!

Olen vaikuttunut asiallisesta, empaattisesta ja lämpimästä tavastasi sanoittaa ja kommentoida  tätä mielestäni yleistä asiaa tässä ja tuossa toisessakin ketjussa.

olen sinua pari vuotta vanhempi M. Itse tilanteessa, jossa mietin tyytyäkö pitkän parisuhteen vakiintuneisiin juttuihin vai hakea uutta ja puuttuvaa muualta. Mieli tekisi enemmän ja eri mausteilla vieläkin. Meidän suhde sen sallii mutta mietin onko oikeus tai mahdollistakaan saada kaikki ja mihin pitää tyytyä?

m56

Nämä ovat kyllä tosi hyviä kysymyksiä. En tiedä, kuinka moni saa elämässään seksuaalisesti kaiken, mitä haluaa. Ehkä se uteliaisuus ja uuden kokemisen halu ihan itsessään on se, mikä osin pitää ihmisen seksuaalisuutta voimissaan. Kuten muissakin asioissa, se ei ehkä useinkaan ole paras tila, että on saanut kaiken, mitä tahtoo. Aika paljon voi varmasti saa

Joo, olen uteliaampi ja halu kokea vielä uutta on voimakas. Olen hakenut kokemuksia muualta. Ja saanut niitä. Parhaiten minulla toimii tarttua tilaisuuteen sellaisen tullen eikä liian tietoisesti seksiä tai seksisuhdetta muualta hakea. Parasta olisi jos parisuhteen ulkopuoliselle kumppanilla olisi samanlainen tilanne uuden kokemisen suhteen. ja molempien tarpeet riittävän hyvin jaettu ja ymmärretty. 

Mikä estää enemmän toimimasta näin? Vastuu ja pyrkimys olla aiheuttamatta hankaluuksia kenellekään. Tavoitatko pointtia?

Aion jatkaa oman seksuaalisuuteni tutkimista edelleen. Parisuhteessa, sen ulkopuolella ja yksin. Monitahoista, haastavaa, äärimmäisen kiinnostavaa ja kiihottavaakin.

Erittäin kiinnostavaa lukea tämän ketjun uutta avaavia dialogeja ja seurata keskustelun etenemistä.

M56

Vierailija
36/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian 50v mies, oletteko puhuneet tuosta vaimon kanssa? Miten hän kaiken kokee? Vaihdevuosioireita tulee jossain muodossa kaikille naisille ja joskus ne on vaikeita. Itse odotan vielä mitä tulossa.... Tietysti on lääkitystäkin joka voi auttaa mutta aina ne ei käy. Ehkä vaimo kärsii myös tilanteesta, siitä ettei enää halua? 

N50

Kyllä tuosta ollaan joskus puhuttu, mutta minussakin on se vika, etten osaa, tai ole aikaisemmin osannut, liikaa niitä vaatia. Lääkitystä on sen verran käytössä, että seksi ylipäätään onnistuu. Mutta mitään haluja lisäävää ei ole käytössä. Ja olenkin saanut kuulla, kun asiasta on hieman riitaakin tullut, että minun on aika turha sitä odottaakaan, että olisin se halun kohde ja että semmoinen suora aloite tulisi vaimon suunnalta. Se siitä turhauttavaa tekeekin, kun tiedostaa että kaikki seksiin liittyvä halujen herättäminen ja sen vireen ylläpitäminen on minun harteilla. Toki vaimo sanoo, että hän kyllä syttyy, kun näytän sen halun, ja teen niitä aloitteita, mutta samalla pelkään mitä tapahtuu jos ne halut vaimoa kohtaan laskeekin. Loppuuko se seksi siihen? Varsinkin riitojen jälkeen sen halun kaivaminen itsestä kestää joskus tosi kauan.

Kyllä vaimokin tuosta varmasti kärsii, kun uskon että haluisi haluta, mutta mieli ei vaan ole mukana.  

Vierailija
37/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellinen oli siis minun.

-Pian 50v mies-

Vierailija
38/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap!

Olen vaikuttunut asiallisesta, empaattisesta ja lämpimästä tavastasi sanoittaa ja kommentoida  tätä mielestäni yleistä asiaa tässä ja tuossa toisessakin ketjussa.

olen sinua pari vuotta vanhempi M. Itse tilanteessa, jossa mietin tyytyäkö pitkän parisuhteen vakiintuneisiin juttuihin vai hakea uutta ja puuttuvaa muualta. Mieli tekisi enemmän ja eri mausteilla vieläkin. Meidän suhde sen sallii mutta mietin onko oikeus tai mahdollistakaan saada kaikki ja mihin pitää tyytyä?

m56

Nämä ovat kyllä tosi hyviä kysymyksiä. En tiedä, kuinka moni saa elämässään seksuaalisesti kaiken, mitä haluaa. Ehkä se uteliaisuus ja uuden kokemisen halu ihan itsessään on se, mikä osin pitää ihmisen seksuaalisuutta voimissaan. Kuten muissakin asioissa, se ei ehkä useinkaan ole paras tila, että on saanu

Itse tavoitan tuon pointin. Vaikka itsellä halu kokeilla uutta ja saada vielä erilaisia kokemuksia on suuri, on sen hakemisen kynnys avioliiton ulkopuolelta tosi iso. Normaalin arjen lisäksi se ylimääräinen säätö jonkun uuden henkilön kanssa tuntuu turhan haastavalta. Ja tietenkin isoimpana syynä pettäminen ylipäätään, kun sitähän se käytännössä on. Tai en ainakaan usko että vaimon puolelta tulisi mitään lupaa liiton ulkopuoliseen suhteeseen. Ja kuitenkin haluaisin lähtökohtaisesti kokeilla ja kokea tätä kaikkea uutta vaimon kanssa. 

Samalla en voi kieltää, ettenkö olisi hieman kuvitellut tilannetta, jossa tapaisi ihan vastaavassa tilanteessa olevan naisen, jonka mies ei vaan enää suoriudu. Yhdessä paikkaisi sitä puutetta, mitä kotona ei saa.

Mutta toistaiseksi joutuu vain haaveilemaan, jos joskus jotain muutosta asiaan tulisi...

-Pian 50v mies-

Vierailija
39/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Kyllä tuosta ollaan joskus puhuttu, mutta minussakin on se vika, etten osaa, tai ole aikaisemmin osannut, liikaa niitä vaatia. Lääkitystä on sen verran käytössä, että seksi ylipäätään onnistuu. Mutta mitään haluja lisäävää ei ole käytössä. Ja olenkin saanut kuulla, kun asiasta on hieman riitaakin tullut, että minun on aika turha sitä odottaakaan, että olisin se halun kohde ja että semmoinen suora aloite tulisi vaimon suunnalta. Se siitä turhauttavaa tekeekin, kun tiedostaa että kaikki seksiin liittyvä halujen herättäminen ja s

Olen ehkä vähän vaimosi kaltainen, koska sytyn miehen halusta. Tiedän, että omakin mieheni haluaisi minun tekevän enemmän aloitteita, mutta se olisi itselleni teennäistä ja jopa haluilleni haitallista. Kai sitten kaipaan sellaista "luolamiestapaa". Mutta kun mies näyttää halunsa, olen kyllä heti valmis ja seksi on kiihkeää ja monipuolista. Ja siinä osoitan mieheni olevan upea ja haluttava.

Vierailija
40/105 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien mittaan myös mieltymyksemme ovat muuttuneet. Vaikka nuor

Ihana ja lohdullinen kirjoitus tässä rajattomassa, kaupallistetun seksin täyttämässä maailmassa. Kiitos <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä