Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kaikkien käytöksestä se näy niin kuin toisten.
Pitää vaan sinnikkäästi etsiä niitä seesteisiä eikä antaa häiriökäyttäytyvien menopaussihirviöiden määritellä koko ikäluokkaa, vaikka se joskus vaikealta tuntuukin.
Jaa. Menopaussikiukku kyllä harvemmin kohdistuu nuoriin naisiin. Yleensä kohteena on oma puoliso tai muut luutuneet äijät, joihin on kerta kaikkiaan kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempia lapsia omaavana. 30v on sellaisen 19-20v mielestä fossiili. Usko pois 😂 Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. Ei 30v vanha ole muttei kyllä nuorikaan."
En minä pidä itseäni minkään "tasoisena", enkä ylipäätään koe samaistumista nykypäivän parikymppisiin, vaan siihen millainen itse olin siinä iässä. Eli en koe olevani 20-vuotias vuonna 2025, vaan 20-vuotias ~vuodelta 2015. Näen itseni ja oman kaveripiirini pikemminkin iättöminä.
Minä en ainakaan ollut kaunis tai "tasokas" 19-20v. Nämä "nainen on kauneimmillaan 17v ja ylijäämää jo 25v"- miehet ovat p*dofiliaan taipuvaisia, kun viehättyvät lapsen piirteistä. Kaunistuin vasta 23v ja nyt 30v luullaan jatkuvasti että olen 25v. Ja edelleen minuun verrattuna 50v naiset ovat vanhempia.
no ku
Luepa ketjua.
"Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. "
"Olen N33 onko se "vanha" vai "nuori"
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijäämänainen
40+ ==ikänainen
50-999 = wanhusnainen"
Onko tää sama aloitus täällä aina tasaisin väliajaoin?
Emme ole. Olen itse 55 vuotias ja oman nuoruuteni elänyt. Nyt elän tätä ikää ja nautin siitä. Kaikki ihmiset elävät ne vaiheensa, jotenkin ihmetyttää tällainen kateuden viljeleminen joka asiassa.
Itse toivoisin nuorille parempia käytöstapoja ja toisten ihmisten huomioonottamista.
Nuoret taitaa näin ainakin kuvitella. Päin vastoin ajattelen usein että pistäkää nyt paremmaksi ettei tämä lähes 50 täti näytä edelleenkin paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret taitaa näin ainakin kuvitella. Päin vastoin ajattelen usein että pistäkää nyt paremmaksi ettei tämä lähes 50 täti näytä edelleenkin paremmalta.
Oliko sarkasmia? Aika noloa jos tuossa iässä haluaa kilpailla ulkonäöstä jonkun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
On. Nämä asenteelliset "kysymykset" eivät tunnu kehittyvän mihinkään, mutta on ilo lukea kaiken ikäisten naisten fiksuja vastauksia niihin kaikesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanhempia lapsia omaavana. 30v on sellaisen 19-20v mielestä fossiili. Usko pois 😂 Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. Ei 30v vanha ole muttei kyllä nuorikaan."
En minä pidä itseäni minkään "tasoisena", enkä ylipäätään koe samaistumista nykypäivän parikymppisiin, vaan siihen millainen itse olin siinä iässä. Eli en koe olevani 20-vuotias vuonna 2025, vaan 20-vuotias ~vuodelta 2015. Näen itseni ja oman kaveripiirini pikemminkin iättöminä.
Minä en ainakaan ollut kaunis tai "tasokas" 19-20v. Nämä "nainen on kauneimmillaan 17v ja ylijäämää jo 25v"- miehet ovat p*dofiliaan taipuvaisia, kun viehättyvät lapsen piirteistä. Kaunistuin vasta 23v ja nyt 30v luullaan jatkuvasti että olen 25v. Ja edelleen minuun verrattuna 50v naiset
Luepa ketjua.
"Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. "
"Olen N33 onko se "vanha" vai "nuori"
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijäämänainen
40+ ==ikänainen
50-999 = wanhusnainen"
Miksi pitäisi Wanhapappa Paskapään viestejä lukea? Ne ovat järjestään sairaita eivätkä edusta normaali-ihmisten näkemyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Kevyttä vastapainoa wanharouva Tyhjäpään jokapäiväisille miesviha-avauksille sekä kiimaseksimummo höpötyksille.
Nuoruutta moni kaipaa kroppaan. Mutta vanhempi ei jaksa nuorisomassaa. Eikä ehdi ajatella jokaista joka tulee vastaan.
Olen suhteellisen nuori vieläkin ja en kaipaa nuoruutta. Täytän ensi vuonna kolmekymmentä ja osotan jo sitä. Vaikkei se mitään käytännössä muuta. :D Tunnen olevani vanhempi jo muutenkin. Olen aina tykännyt olla mummojen seurassa ja jo lapsena leikin mielummin kotona porukoiden kanssa kuin oman ikäisten kavereiden.
Ai että. Tuntuu hyvältä olla kolmekymppinen. Toki vielä ulkonäkökin on nuori joten todellista vanhenemista en ole vielä kokenutkaan. Mutta itse ainakin rakastan vanhoja naisia ja nuoria naisia katson isosiskollisesti. Kaikkea hyvää nuorille naisille. Olkaa vahvoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 30v ja nuorekkaan näköinen. Poikkeuksetta kaikki 40luokkaa olevat naiset ovat minulle todella ilkeitä aina. Pukeudun collari vaatteisiin, en meikkaa, en ole äänekäs, en kovistele tai esitä. Elän täysin vaan omaa elämään rauhassa enkä tee mitään mikä voisi triggeröidä mutta poikkeuksetta tuon ikäluokan naiset ovat aina ilkeitä.
...
En ota kantaa viestin varsinaiseen asiaan, mutta omaan korvaani kuulostaa jotenkin todella oudolta, että kolmekymppinen kuvailee itseään "nuorekkaaksi". Minulle nuorekas on aina kuulunut sellaisten Vanhempien, "Oikeasti Aikuisten" sanavarastoon.
Olen itse 31v, ja jos vaikkapa kavereiden kuullen kuvailisin itseäni "nuorekkaaksi", niin jengi vain nauraisi, että miksi ihmeessä käytän tuollaista mummotermiä. Omassa tuttavapiirissäni kun moni elää "vielä näin" 30-vuotiaana täysin samanlaista elämää kuin juuri omi
Saatoit kommentoida teinijonnen provoa
Mistä sellanen käsitys sulle on tullut, että vanhemmat naiset olisi kateellisia nuorille? En ole itse semmoista havainnut missään ja itsekin tunnen enimmäkseen äidillistä suojeluviettiä nuoria naisia kohtaan. Nuoret naiset ovat yleensä ihania ja herttaisia, tuovat iloa meidän muidenkin elämään pelkällä iloisuudellaan.
Miksi pitäisi Wanhapappa Paskapään viestejä lukea? Ne ovat järjestään sairaita eivätkä edusta normaali-ihmisten näkemyksiä.
Tämä edustaa hyvin yleistä näkemystä miesten kesken naisten tasosta ja parasta ennen päiväyksestä alle 25v
Hieman kadehdin nuorten naisten mahdollisuuksien maailman laajuutta. Itse elin nuoruuteni köyhässä pikkukaupungissa ja perinteiseen naisen rooliin kasvatettiin.
Mutta eipähän se kateus mitään auta, ei auta ku elellä omaa elämää.
Itselleni terveys voi olla se, mitä jossain tilanteessa saattaisin nuoruudesta kadehtia. Nyt viisikymppisenä olen vielä täysin terve ja painokin on pysynyt samana kuin 18-vuotiaana. Mutta jossain kohtaa voi hyvinkin tulla kateus nuoremmille siitä että he pääsee liikkumaan vailla kipuja ym, jos ei itse enää pääse.
Muuta kadehdittavaa en keksi. Mulla oli aika kurja nuoruus. Oli köyhyyttä, itsetunto-ongelmia, hyväksikäyttöä, epävarmuutta ja monenlaisia paineita monesta suunnasta kun ei oikein itse tiennyt mitä halusi eikä uskaltanut sanoa mitään kenellekään vastaan. Siihen en ikinä haluaisi palata vaikka saisin vastalahjaksi ikuisen terveyden.
Taas jonkun vanhan ylijäämä papan sairas aloitus. Näin 50v elämässä muutakin, kuin ulkonäkö ja miehen mielestä olen prinsessa, so wha't. Ei käy kateeksi nuoria naisia, kun pitäisi olla silarit, hiusjatkeet ja överi huulet, paineita tulee, minun nuoruudessani oli helpompaa. Kyllä moni on ikääntyessäänkin kaunis, ei se kauneus katoa.
Vierailija kirjoitti:
Hieman kadehdin nuorten naisten mahdollisuuksien maailman laajuutta. Itse elin nuoruuteni köyhässä pikkukaupungissa ja perinteiseen naisen rooliin kasvatettiin.
Mutta eipähän se kateus mitään auta, ei auta ku elellä omaa elämää.
Ei oo mahdollisuuksia ku ei oo rahaa. Turha kadehtia
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellanen käsitys sulle on tullut, että vanhemmat naiset olisi kateellisia nuorille?
Kyseessä on paremminkin katkeruus elämää (biologiaa) kohtaan, kuin kateus kauniimpia naisia kohtaan. Tämä katkeruus sitten kohdistuu vihana kauniita naisia kohtaan sekä kaikkia miehiä kohtaan.
Siinä vaiheessa kun nainen menettää seksuaalisen viehätysvoimansa alkaa hervoton meikkaaminen (feikkaaminen) ja ehostelu. He, joilla on varakkaammat miehet, menevät toistuvat kirurgin veitsen alle erilaisiin rumuusleikkauksiin ja ottavat täytepaakkuja. Sitten, kun miehet eivät kuitenkaan ihaile heitä, kuka ei katkeroituisi.
Sairaita lapsia.