Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?

Vierailija
09.11.2025 |

Kommentit (282)

Vierailija
161/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ihailua nainen saa osakseen miehiltä, sen ihanammalta elämä hänestä tuntuu. Wanhentuessaan ihailun määrä lähestyy nollaa.

Mistä sinä voit wanhana pappana tietää miltä naisten elämä tuntuu?

Vierailija
162/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ihailua nainen saa osakseen miehiltä, sen ihanammalta elämä hänestä tuntuu. Wanhentuessaan ihailun määrä lähestyy nollaa.

Mistä sinä voit wanhana pappana tietää miltä naisten elämä tuntuu?

Syntyi naiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä neuvosta, Pena. Nyt vanhenevat naiset tietävät, mitä heidän pitää oikeasti tavoitella.

Vierailija
164/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-, 80-, ja vielä 90-luvullakin meno oli sitä, että perheet perustettiin, koska se oli "tapa". Ei mietitty, vaan tehtiin kun kaikki muutkin niin tekee. Lapsia vain tuli, sanonta kuului. Suhteet oli sitten mitä oli, kun oli kiire saada lapset jo parikymppisenä, koska pelättiin naapurien, suvun ja kylän juoruja. "Vanhanpiian" leimat jne. Kaikki erilaisia ihmisiä hämmästeltiin ja ilkuttiin. Ehkä nyt sitten eläkepäivillä jotkut boomerit ovat heränneet, että maailma on muuttunut, eikä enää ole "pakkoja" mitä ennen oli. Nyt saa itse valita miten elää eikä kysellä lupaa papilta tai naapurin pentiltä. Lapset ja avioliitto ovat vapaaehtoisia valintoja. Ymmärrän täysin jos useita penskoja töräyttänyt tavispirkko on kateellinen kun näkee nuorekkuutta uhkuvan, heleäihoisen, menestyvän 30-40-vuotiaan velanaisen, joka vähät välittää mitä joku nirppanokka-ursula hänestä ajattelee.

Minä olin noin 30 vuotta sitten se nuorekkuutta uhkuva heleäihoinen ja lapseton, mutta menestys tuli vasta myöhemmin, vaikka oli lapsia. Ei käynyt pienessä mielessäkään piitata pätkääkään naapurinpentin tai edes pirkkomummon mielipiteitä vaan elin omaa elämääni ja kuuntelin tätä https://www.youtube.com/watch?v=5xxVKteVu6s&list=PL0Wx_wHPGo1fKVhH5JRAa…

Se oli 60-luku, kun lapsia vain tuli ja oli oikeasti olemassa vanhanpiian ja -pojan vero. 

Vierailija
165/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kaikkien käytöksestä se näy niin kuin toisten.

Pitää vaan sinnikkäästi etsiä niitä seesteisiä eikä antaa häiriökäyttäytyvien menopaussihirviöiden määritellä koko ikäluokkaa, vaikka se joskus vaikealta tuntuukin.

Vierailija
166/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä ihailua saa, kun tälläytyy ja lähtee ulos.

Vaan mitä sillä ihailulla tekee? Jos löytäisin sen juuri itselleni sopivan ihmisen, niin se olisi satakertaa parempaa kuin tuntemattomilta ihmisiltä saatava ihailu ulkonäön takia. 

Olen eronnut myös siksi, että toisella oli rakastavan parisuhteen sijasta kaipuu saada ihailua muilta naisilta. 

Vierailija
167/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei😅 vain sairaat ja narsistiset. Monilla on itselläänkin tyttäriä. Narsistithan tosin ovat kateellisia jopa omille tyttärilleen.

T. Narsistin tytär, mutta kaikesta huolimatta tai ehkä juuri siksi en osaa olla kateellinen muille, kun olen nähnyt kuinka se kateus tuhoaa ihmisen sisältä. 

Vierailija
168/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju jos joku paljastaa incel-poloisen sielunelämää.

Incelillä ei kertakaikkiaan ole ollut tilaisuutta tutustua naisiin, joten he ovat jääneet täysin käsittämättömiksi mysteeriksi. Kun rakkauteen ei ole saatu vastakaikua, nuori incel on katkeroitunut, kateellinen, vihainen ja syvästi toivoton, ja projisoi näitä tuntemuksiaan muihinkin. Tieto korvautuu mielikuvien tuotteella. Ainoa mistä saa hyhmäistä tyydytystä on yrittää loukata ja painaa alas entisiä toivottoman ihailunsa kohteita kun ei enää muuhunkaan pysty. 

Vierailija
169/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan kaikki naiset, lapset, miehet ovat nuorille naisille kateellisia, koska ihmisellä ei ole yhtään mitään muuta annettavaa kuin ulkokuorensa ja jokainen nainen, lapsi ja mies perustaa oman olemassaolon arvon ainoastaan sille, kuinka hyvin kelpaa miehille.

Huomatkaa sarkasmi. 

Vierailija
170/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30v ja nuorekkaan näköinen.  Poikkeuksetta kaikki 40luokkaa olevat naiset ovat minulle todella ilkeitä aina. Pukeudun collari vaatteisiin, en meikkaa, en ole äänekäs, en kovistele tai esitä. Elän täysin vaan omaa elämään rauhassa enkä tee mitään mikä voisi triggeröidä mutta poikkeuksetta tuon ikäluokan naiset ovat aina ilkeitä.

Esimerkkinä esimerkiksi kassa naiset. Jonotan kassalle ja siinä joku tuon ikäinen nainen myyjänä. Hän on kaikille todella iloinen ja kohtelias ja ajattelen siellä jonon päässä että ompas kivaa asiakas palvelua. Tulee minun vuoro niin myyjä mumisee terve. Ilme on peruslukemilla. Sanoo hinnan. Ei toivota hyvää päivänjatkoa kuten minua ennen olleille toivotti. En voi käsittää miten ulkonäkö tai ikä voi noin paljon suututtaa näitä naisia. Itse kyllä siitä huolimatta olen heille kohtelias ja sanon hyvää päivänjatkoa ja kiitos mutta jopa vähän hävettää että miksi minua ei palveltu iloi

Voi olla, että ylianalysoit toisten pieniäkin ilmeiden muutoksia, tai sitten itse vaikutat niin tylyltä, että vastakeskustelija hämmentyy. 

Itse en suoraan sanoen kiinnitä edes huomiota siihen, miten myyjä puhuu minulle tai muille asiakkaille.

Vierailija
171/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki vanhat naiset ole ilkeitä tai kateellisia. Mutta useat ovat. Olen kuitenkin tavannut tuollaisia naisia 18-60v vuotiaista. Enimmäkseen niitä on löytynyt 20+ naisten joukosta. 

Vierailija
172/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30v ja nuorekkaan näköinen.  Poikkeuksetta kaikki 40luokkaa olevat naiset ovat minulle todella ilkeitä aina. Pukeudun collari vaatteisiin, en meikkaa, en ole äänekäs, en kovistele tai esitä. Elän täysin vaan omaa elämään rauhassa enkä tee mitään mikä voisi triggeröidä mutta poikkeuksetta tuon ikäluokan naiset ovat aina ilkeitä.

...

En ota kantaa viestin varsinaiseen asiaan, mutta omaan korvaani kuulostaa jotenkin todella oudolta, että kolmekymppinen kuvailee itseään "nuorekkaaksi". Minulle nuorekas on aina kuulunut sellaisten Vanhempien, "Oikeasti Aikuisten" sanavarastoon.

Olen itse 31v, ja jos vaikkapa kavereiden kuullen kuvailisin itseäni "nuorekkaaksi", niin jengi vain nauraisi, että miksi ihmeessä käytän tuollaista mummotermiä. Omassa tuttavapiirissäni kun moni elää "vielä näin" 30-vuotiaana täysin samanlaista elämää kuin juuri omilleen muuttaneena 20v:nä.

Ei meistä kukaan silloin ajatellut olevamme mitenkään erityisen nuoria - tai vanhoja - tai edes aikuisia. Kuten ei nytkään. Me "vain ollaan".

Jotenkin (näin minun näkökulmastani) koko nuorekas-termi ei istu meidänikäisten maailmaan ollenkaan.

Vierailija
173/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

En ota kantaa viestin varsinaiseen asiaan, mutta omaan korvaani kuulostaa jotenkin todella oudolta, että kolmekymppinen kuvailee itseään "nuorekkaaksi". Minulle nuorekas on aina kuulunut sellaisten Vanhempien, "Oikeasti Aikuisten" sanavarastoon.

Olen itse 31v, ja jos vaikkapa kavereiden kuullen kuvailisin itseäni "nuorekkaaksi", niin jengi vain nauraisi, että miksi ihmeessä käytän tuollaista mummotermiä. Omassa tuttavapiirissäni kun moni elää "vielä näin" 30-vuotiaana täysin samanlaista elämää kuin juuri omi

Vanhempia lapsia omaavana. 30v on sellaisen 19-20v mielestä fossiili. Usko pois 😂 Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. Ei 30v vanha ole muttei kyllä nuorikaan.

Vierailija
174/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ole edes nuorena Kauniita ja joku voi olla kaunis ikääntyneenäkin. Elämässä on muutakin, kuin kauneus ja ulkonäkö. Luojan kiitos ei ole enää paineita ulkonäöstä, toki pidän itsestäni huolta. Mistä tässä pitäisi olla kade? Pikemminkin säälin nuoria naisia, koska ulkonäköpaineet ovat nykyään kovat. 

Vierailija
175/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhempia lapsia omaavana. 30v on sellaisen 19-20v mielestä fossiili. Usko pois 😂 Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. Ei 30v vanha ole muttei kyllä nuorikaan."

En minä pidä itseäni minkään "tasoisena", enkä ylipäätään koe samaistumista nykypäivän parikymppisiin, vaan siihen millainen itse olin siinä iässä. Eli en koe olevani 20-vuotias vuonna 2025, vaan 20-vuotias ~vuodelta 2015. Näen itseni ja oman kaveripiirini pikemminkin iättöminä.

Vierailija
176/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vanhempia lapsia omaavana. 30v on sellaisen 19-20v mielestä fossiili. Usko pois 😂 Ei kannata pitää iteä parikymppisen tasoisena siis tuossa iässä enää. Ei 30v vanha ole muttei kyllä nuorikaan."

En minä pidä itseäni minkään "tasoisena", enkä ylipäätään koe samaistumista nykypäivän parikymppisiin, vaan siihen millainen itse olin siinä iässä. Eli en koe olevani 20-vuotias vuonna 2025, vaan 20-vuotias ~vuodelta 2015. Näen itseni ja oman kaveripiirini pikemminkin iättöminä.

Minä en ainakaan ollut kaunis tai "tasokas" 19-20v. Nämä "nainen on kauneimmillaan 17v ja ylijäämää jo 25v"- miehet ovat p*dofiliaan taipuvaisia, kun viehättyvät lapsen piirteistä. Kaunistuin vasta 23v ja nyt 30v luullaan jatkuvasti että olen 25v. Ja edelleen minuun verrattuna 50v naiset ovat vanhempia. 

Vierailija
177/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iättöminä 😂 Selvä homma. Tsemppiä.

Vierailija
178/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ollut kaunis tai "tasokas" 19-20v. Nämä "nainen on kauneimmillaan 17v ja ylijäämää jo 25v"- miehet ovat p*dofiliaan taipuvaisia, kun viehättyvät lapsen piirteistä. Kaunistuin vasta 23v ja nyt 30v luullaan jatkuvasti että olen 25v. Ja edelleen minuun verrattuna 50v naiset ovat vanhempia. 

no kuka puhui kauneudesta mitään tässä tai että 30v ois ylijäämää? 

Vierailija
179/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Vanhat naiset eivät ole nuoria naisia, nuorten naisten toiveineen ja tarpeineen vanhemmissa kehoissa. Hedelmä ei kadehdi kukkaa, sillä se vaihe elämässä on jo eletty. 

Monet täällä kuvailevat vapautusta ja helpotusta siitä ettei enää tarvitse ulkonäkökeskeisesti välittää niin paljon siitä mitä muut ajattelevat, miellyttää tai kilpailla. Voi vihdoin keskittyä ihan muihin asioihin. 

Moni vanha nainen luulee että vielä 40v voi saada lapsia ja kun on sinne lykännyt perheen perustamista tulee katkeraksi kun totuus valkenee.

Väärin. Vanha ihminen on jotain tyyliin 60v ja elänyt tuon ajan jo.

Vierailija
180/282 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Lähinnä haikeasti kaipailen omaa nuoruutta. Mutta kateellisuus on siis jos haluaisin viedä sen nuoruuden joltain muulta itselleni. Joten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän