Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellanen käsitys sulle on tullut, että vanhemmat naiset olisi kateellisia nuorille?
Kyseessä on paremminkin katkeruus elämää (biologiaa) kohtaan, kuin kateus kauniimpia naisia kohtaan. Tämä katkeruus sitten kohdistuu vihana kauniita naisia kohtaan sekä kaikkia miehiä kohtaan.
Siinä vaiheessa kun nainen menettää seksuaalisen viehätysvoimansa alkaa hervoton meikkaaminen (feikkaaminen) ja ehostelu. He, joilla on varakkaammat miehet, menevät toistuvat kirurgin veitsen alle erilaisiin rumuusleikkauksiin ja ottavat täytepaakkuja. Sitten, kun miehet eivät kuitenkaan ihaile heitä, kuka ei katkeroituisi.
Niin. Kyllähän kaikkia naiset oikeasti tykkää catcallingista, dickpiceistä, kähminnästä, rasvaisista vitseistä.
Hah hah ja mistähän pitäisi olla kateellinen? olen käynyt jo läpi kaiken mitä nuoremmalla on odotettavissa,ei kiitos enää.
Me tiedämme jo jotain ,mitä te ette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellanen käsitys sulle on tullut, että vanhemmat naiset olisi kateellisia nuorille?
Kyseessä on paremminkin katkeruus elämää (biologiaa) kohtaan, kuin kateus kauniimpia naisia kohtaan. Tämä katkeruus sitten kohdistuu vihana kauniita naisia kohtaan sekä kaikkia miehiä kohtaan.
Siinä vaiheessa kun nainen menettää seksuaalisen viehätysvoimansa alkaa hervoton meikkaaminen (feikkaaminen) ja ehostelu. He, joilla on varakkaammat miehet, menevät toistuvat kirurgin veitsen alle erilaisiin rumuusleikkauksiin ja ottavat täytepaakkuja. Sitten, kun miehet eivät kuitenkaan ihaile heitä, kuka ei katkeroituisi.
Miehet eivät ole koskaan missään iässä ihailleet minua ja olen aina meikannut ja ehostellut saman verran ja ollut samannäköinen.
Täytepaakkuja ottavat eniten zoomerit poskiinsa ja huuliinsa heti kun täysi-ikäistyvät. Niitä naisiako siis ihailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle ainakin ovat sekä nuoret ja vanhat aivan helvetin kateellisia.
Kyllä alkaa sataa neuvoja leikkaa hiukset, etsi ruskea mies jne. Ylipäänsä suomalaiset on kateellisia jos toisella on vaikka makee hattu tai 10 euroa enemmän rahaa.
Miten mä nyt nauraisin, ettei sinusta, kaunis nainen, tuntuisi, että olen kateellinen. Miten voisin olla nauramatta - "makee hattu".
Ei, ainoastaan pick me tätöset, jotka ovat eläneet äärimiehisessä ympäristössä, jossa oma olemisen oikeutus on saavutettu pelkästään miehiä miellyttävällä. Tällaiset naiset vanhetessaan huomaavat, ettei normaalit temput enää toimi, sillä kaikki miehet ovat ephebofiilejä ja seksuaalinen kiinnostus (joka on supermiehisessä ympäristössä ainoa keino herättää miehen ajatukset siirtymään naiseen) kohdistuu miehillä vain lapsenpyöreyden vielä omaaviin kasvoihin. Kun miehet, eli resurssit, on menetetty, herää ajatus siitä, että nuoremmat naiset ovat kavaluudella vieneet vanhemman naisen oikeuden olemassaoloon, koska miesten kritisointi on mahdoton ajatus ja syy ei voi koskaan olla ylivoima, vaan toiset loiset jotka kilpailee samoista nöyhtäisistä pullanmurusista.
Kaikki me muut tullaan hyvin toimeen iästä ja sukupuolesta katsomatta. Sääliksi käy niitä, jotka ovat uhranneet oman inhimillisyytensä kaikennäköisiin älyttömiin dogmeihin. Yllä kuvattu skenaario löytyy vain maaseudulta, lähiöistä ja uskonnollisista yhteisöistä onneksi enää.
En kadehdi nuoria naisia. Mutta jos voisin mennä aikakoneella takaisin 25 tai 30 vuotiaaksi, niin tekisin sen heti.
En minkään pinnallisten ulkonäkösyiden takia, vaan siksi että tekisin tietyt asiat hyvin eri tavalla, jos saisin toisen mahdollisuuden.
Kun ajattelenkin nykyistä yhteiskuntaa ja sitä uhkaavia muutoksia, voin vain sääliä nuorempia naisia - ja miehiä.
Mutta, kerropa, ap, mikä sai sinut tekemään tämän aloituksen!
En ole.
Kerran nähty ja koettu. Se riittää.
Nyt elämässä puhaltaa uudet tuulet. Mielenkiintoisia asioita riittää tässä maailmassa jota kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsettomat vanhatpiiat ovat kateellisia nuorille naisille, ei muut.
Ei lisään tähän että läskit ja rumat jotka ei kelpaa kellekkään. Sen näkee näissä ketjuissa 😝😂
Kenet sä näet, ja millä välineellä näissä ketjuissa? Mites hei nuo realiteetit?
Vierailija kirjoitti:
Aaa.. ja minä kun olenkin jo ihmetellyt miksei nuoret naiset yhtään meikkaa, ota ripsiä, pistoksia, värejä, pidennyksiä, kynsiä, silareita 🤭😅
Oon jo ollut nuori, eikä se edes ollut elämäni parasta aikaa. Tytär kyllä usein sanonut ettei osaa kuvitella sen olevan totta, että mä tai mun ikäluokka on joskus ollut nuoria. Se selitti sen todella hyvin, kuinka vaikeaa on nuoren näkökulmasta nähdä että "vanhalla" on ollut oikea menneisyys.
"Ei, ainoastaan pick me tätöset, jotka ovat eläneet äärimiehisessä ympäristössä... Kaikki me muut tullaan hyvin toimeen iästä ja sukupuolesta katsomatta. "
On naisvihamielistä ja halventavaa haukkua toisia naisia pick me girleiksi, puhua "kaikki me muut" ja sulkea nuo naiset ulkopuolelle. Jotkut yksinkertaisesti ovat aidosti enemmän "poikatyttöjä" ja "kiinnostuneita miehekkäistä asioista", eivätkä tee sitä miesten huomion takia. Jotkut miehetkin ovat vähän naisellisempia...
Väitetään, että pick me girl lyttää muuta naisia, mutta "kaikki me muut"- nainen lyttää myös pick me girlejä eli muita naisia.
Yleensä menee niin nuoret kadehtii oman ikäluokkansa naisia. Ja vanhemmat oman ikäluokkansa naisia, jos ylipäänsä kadehditaan.
Vihaan kaikkia liian kauniita naisia iästä riippumatta
Sekä miesten käytöstä kun nuo naiset ovat lähettyvillä
No eivät ole. Lähinnä vaan hymyilyttää nykytyttöjen samanlainen ulkoinen olemus.
Voi, voi, ei todellakaan! Lähinnä säälittää, toivottavasti saavat vanheta rauhassa ahdistuksiensa kanssa.
No mä en ole kyllä elämässäni kokenut mitään vanhempien naisten kateutta. Yleensä vanhemmat naiset on olleet mulle joko tosi ihania, perusmukavia tai aivan neutraaleja. Vain pari ikävämpää tapausta osunut elämässä kohdalle, ja hekin vaikuttivat sellaisilta yleiskatkerilta ja ylimielisiltä ihmisiltä, eli tuskin heidän ikävä käytös oli mikään statement ja kateutta juuri minua kohtaan :D
Mutta noin yleisesti, niin totta kai on olemassa varmasti joitain ikääntyviä ihmisiä, jotka ovat kateellisia nuoremmilleen - niin naisissa kuin miehissäkin. Siitä ei vaan samalla tavalla puhuta, draamailla eikä lietsota, jos vanhempi mies on tyly ja kyykyttävä nuoremmalle miehelle..
En ole. Mutta työelämässä kuulee välillä nuorten naisten valittavan, että keski-ikäiset naiset on hankalia ja myrkyllisiä, kun heitä yritetään saada tarttumaan kaikkiin samoihin työtehtäviin kuin muidenkin esim. kännykällä roikkumisen sijasta.
En tietenkään. Tuen ja kannustan nuoria naisia ja miehiä. Tietenkin ois kiva pysyä nuorena ja nättinä, mutta tärkeintä elämässä on lopulta kaunis mieli ja sielu. Ja nuo näkyy silmistä, nehän ei vanhene.
En ole erityisen kiinnostunut nuorista naisista. Tämän voi tietenkin joltain kannalta tulkita vihaksi, jos on tottunut että on automaattisesti huomion keskipiste.