Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki vanhat naiset kateellisia nuorille naisille?

Vierailija
09.11.2025 |

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N33 onko se "vanha" vai "nuori"

10+ == kuumanainen

20+ == kaunotarnainen

30+ == ylijäämänainen

40+ ==ikänainen

50-999 = wanhusnainen

Mä pääsin 30v ylijäämänaisena suhteeseen ihanan miehen kanssa.

Mä jouduin 10+ "kuumanaisena" tuon mielisairaan ukon kaltaisen miesroskan kynsiin :( 

Vierailija
142/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10+ == kuumanainen

20+ == kaunotarnainen

30+ == ylijäämänainen

40+ ==ikänainen

50-999 = wanhusnainen

Ja minä 51v. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10+ == kuumanainen

20+ == kaunotarnainen

30+ == ylijäämänainen

40+ ==ikänainen

50-999 = wanhusnainen

En sanonutkaan että sellainen kohtalo olisi mahdoton. Mutta se on kelju kohtalo kummallekin, vaihdevuosivaivojen alku ovat kamalan lähellä, mitään pitkäjänteisiä suunnitelmia ei kannata tehdä.

Vierailija
144/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kadehtia. Jonain päivänä kaikki nykynuoretkin ovat vanhoja. Ikääntyminen on ehkä tasa-arvoisin asia maailmassa.

Vierailija
145/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-, 80-, ja vielä 90-luvullakin meno oli sitä, että perheet perustettiin, koska se oli "tapa". Ei mietitty, vaan tehtiin kun kaikki muutkin niin tekee. Lapsia vain tuli, sanonta kuului. Suhteet oli sitten mitä oli, kun oli kiire saada lapset jo parikymppisenä, koska pelättiin naapurien, suvun ja kylän juoruja. "Vanhanpiian" leimat jne. Kaikki erilaisia ihmisiä hämmästeltiin ja ilkuttiin. Ehkä nyt sitten eläkepäivillä jotkut boomerit ovat heränneet, että maailma on muuttunut, eikä enää ole "pakkoja" mitä ennen oli. Nyt saa itse valita miten elää eikä kysellä lupaa papilta tai naapurin pentiltä. Lapset ja avioliitto ovat vapaaehtoisia valintoja. Ymmärrän täysin jos useita penskoja töräyttänyt tavispirkko on kateellinen kun näkee nuorekkuutta uhkuvan, heleäihoisen, menestyvän 30-40-vuotiaan velanaisen, joka vähät välittää mitä joku nirppanokka-ursula hänestä ajattelee.

Vierailija
146/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua on kiusannut nuorempana myös nuoremmat. Olen ollut kaunis hiljainen tyttö, sellainen johon miehet ihastuu helposti. Ilmeisesti tuo nähtii "uhkana" vaikka itse olen sellainen "yhden miehen nainen", ja olen nykyään ollut parisuhteessa 8 vuotta. Harmi että naiset toimii noin, mut kai se on joku ihmislauman juttu

Oletko puhunut kenellekään naiselle ihan heart to heart vai miten ihmeessä tiedät mitä he ajattelevat? Jos et niin vaikuttaa että kuvittelet syyn ja oikeasti heitä inhottaa tuo omahyväinen asenteesi.

Ei sellaisella ihmiselle voi selittää kiusaamista, jota ei ole kiusattu.

Olen eri ja mua on kiusattu. Sen takia tiedän että mulla on taipumus tulkita pienetkin asiat niin että muut eivät pidä minusta. Tuota automaattista ajatuskulkua voi kuitenkin tietoisesti lähteä muuttamaan. Jos näen joidenkin kuiskuttelevan, eka reaktioni on toki että he puhuvat pahaa minusta. 

Sama. Koulukiusaamisen jäljiltä olin pitkään arka ja pelokas. Julkisilla paikoilla jos joku nuori porukka nauroi ääneen, niin olin ihan varma, että nauravat joko vaatteilleni, kävelytyylilleni, ilmeelleni, mille vaan, mutta minulle pahantahtoisesti nauraen. Vielä jos porukasta joku sattui vahingossakaan vilkaisemaan minuun, niin olin tästä jo aivan varma. 

Vuosien mittaa tuo on helpottanut. En edelleenkään pidä ruuhkaisista paikoista, mutten oleta enää olevani niin kiinnostava, että joku äkkäisi juuri minut pilkkaamismielessä.

Vierailija
147/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kommentteja.

Olen 64v. Lasketaanko jo vanhaksi? En ole kateellinen yhdellekään nuorelle naiselle. Miksi ihmeessä olisin?

Vierailija
148/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hienoo. Ei ole enää opinto-, eikä asuntovelkoja, ei tarvitse aamulla herätä aikaisin jos ei huvita, eikä lähteä räntäsateessa kohti työpaikkaa. Ei ole pakko seurata muotia jos ei halua, eikä kammata tai meikata kun muutkin niin tekee. Voin olla itsekäs tuntematta huonoa omatuntoa ja tuhlata eläkerahani ihan mihin itse haluan. Voin matkustella tai mökkeillä muulloinkin kuin opinahjon tai työn loma-aikoina. Mun ei tarvitse pelätä tulevaisuuden potentiaalisia kauhuja ja vaikeuksia, sillä olen elänyt, nähnyt ja tehnyt jo ihan tarpeeksi. Nyt nautin elämästäni. Aamulla kävin uimassa, tein 10km lenkin koirien kanssa, söin karjalanpaistia, käyn hautausmaalla viemässä kynttilöitä, käyn uudelleen lenkillä, lämmitän saunan, uin ja otan lasin tai kaksi madeiraa. Täyttä elämää. 

Vierailija
149/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan hirveää herätä taas nuorena, kaikkien niiden epävarmuuksien ja paineiden kanssa. Kaikki isot stressaavat valinnat edessä, huoli, rahattomuus, mitätöinti, vähättely yms yms. Jos näin olisi, en tiedä haluaisinko enää elää.

Elämässä parasta on se, kun on pikkuhiljaa selättänyt noita vaikeuksia ja aikuistunut. Miksi kukaan haluaisi siitä palata taaksepäin? 

"Olisi ihan hirveää herätä taas nuorena"

En kyllä pysty mitenkään allekirjoittamaan tuota. Jos minulle annettaisiin mahdollisuus palata takaisin nuoreksi, käyttäisin sen heti, sekuntiakaan epäröimättä. Itse nimittäin olin ikävuodet 25-35 aivan mittaamattoman paljon onnellisempi, kuin mitä olen nyt, kohta viisikymppisenä. 

Niin ihmisten elämät menevä

Mulla taas on mennyt ihan toisinpäin.

Nauran enemmän kuin nuorena, nukun hyvin, en oikeastaan revi pelihousujani mistään. Ihmissuhteissa ei enää mitään rasittavaa.

Vierailija
150/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko ap saavasi montakin rehellistä vastausta tältä valehtelevien vanhojenämmien palstalta?

Vierailija
151/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko ap saavasi montakin rehellistä vastausta tältä valehtelevien vanhojenämmien palstalta?

Hassu asenne. Valoa sulle syyspäivään. 🍁🍂

Vierailija
152/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta, miksi oletat, että me kaikki olisimme kateellisia itseämme nuoremmille naisille? 

Vierailija
153/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun mielestäsi "rehellinen" vastaus olisi se että "Oi kyllä, olen ihan hirveän kateellinen nuorille koska he ovat niin kauniita ja ulkonäkö on tärkein asia maailmassa naiselle. Ihailen niin älyttömästi nuoria tyttöjä kuolaavia vanhoja miehiä ja haluaisin niin kovasti miellyttää heitä ja olla heidän kuolauksensa kohteena että kyllä kadehdin silmittömästi nuoria naisia"

niin ei, kovin monta haluamaasi vastausta ei varmaan ole tiedossa.

Vierailija
154/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v ja nuorekkaan näköinen.  Poikkeuksetta kaikki 40luokkaa olevat naiset ovat minulle todella ilkeitä aina. Pukeudun collari vaatteisiin, en meikkaa, en ole äänekäs, en kovistele tai esitä. Elän täysin vaan omaa elämään rauhassa enkä tee mitään mikä voisi triggeröidä mutta poikkeuksetta tuon ikäluokan naiset ovat aina ilkeitä.

Esimerkkinä esimerkiksi kassa naiset. Jonotan kassalle ja siinä joku tuon ikäinen nainen myyjänä. Hän on kaikille todella iloinen ja kohtelias ja ajattelen siellä jonon päässä että ompas kivaa asiakas palvelua. Tulee minun vuoro niin myyjä mumisee terve. Ilme on peruslukemilla. Sanoo hinnan. Ei toivota hyvää päivänjatkoa kuten minua ennen olleille toivotti. En voi käsittää miten ulkonäkö tai ikä voi noin paljon suututtaa näitä naisia. Itse kyllä siitä huolimatta olen heille kohtelias ja sanon hyvää päivänjatkoa ja kiitos mutta jopa vähän hävettää että miksi minua ei palveltu iloisesti. Jos on nuorempi henkilö kassalla niin aina saan myös itse iloista asiakaspalvelua.

Toinen esimerkki on miespuolisten kavereiden/tuttujen naiset. Voi että he poikkeuksetta vihaavat minua paljon vaikkei tunne ollenkaan. Vanhemmilla naisilla on paljon ennakkoluuloja eikä niille mitään mahda mutta olisi kiva kun he uskaltaisivat laskee suojaustaan ja tutustua nuorempiikin ihmisiin eikä vihata automaattisesti kaikkia.

Vierailija
155/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun nainen menettää seksuaalisen vetovoimansa, hän katkeroituu, vihansa kohteeksi joutuvat naiset jotka ovat kauniita sekä kaikki miehet.

Kauneus ei ole yksin ikäkysymys vaan myös ulkonäkökysymys, tosin jotkin naisen ulkoiset piirteet korreloivat vahvasti iän kanssa, kuten ryppyisyys, maksaläikkäisyys, mieskarvoitus, viikset, harmaahiuksisuus, menopaussiläskit. Mutta toiset, kuten rumapainoisuus tai ihon tatuointituhot, eivät juuri lainkaan.

Siinä taas oikein perinteinen setäselittäjä suoraan manosfääristä. :D

Juuri näin. Mutta onneksi se valkeni jo heti ensimmäisestä lauseesta.

Ei se seksuaalinen vetovoima tee naisesta onnellista. Päin vastoin, usein vetää vain tahtomattaan puoleensa kaikenlaisia id*ootteja, joihin pitää ottaa kantaa, vaikka olisi muutakin tekemistä.

Vierailija
156/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30v ja nuorekkaan näköinen.  Poikkeuksetta kaikki 40luokkaa olevat naiset ovat minulle todella ilkeitä aina. Pukeudun collari vaatteisiin, en meikkaa, en ole äänekäs, en kovistele tai esitä. Elän täysin vaan omaa elämään rauhassa enkä tee mitään mikä voisi triggeröidä mutta poikkeuksetta tuon ikäluokan naiset ovat aina ilkeitä.

Esimerkkinä esimerkiksi kassa naiset. Jonotan kassalle ja siinä joku tuon ikäinen nainen myyjänä. Hän on kaikille todella iloinen ja kohtelias ja ajattelen siellä jonon päässä että ompas kivaa asiakas palvelua. Tulee minun vuoro niin myyjä mumisee terve. Ilme on peruslukemilla. Sanoo hinnan. Ei toivota hyvää päivänjatkoa kuten minua ennen olleille toivotti. En voi käsittää miten ulkonäkö tai ikä voi noin paljon suututtaa näitä naisia. Itse kyllä siitä huolimatta olen heille kohtelias ja sanon hyvää päivänjatkoa ja kiitos mutta jopa vähän hävettää että miksi minua ei palveltu iloi

Oletko seurannut onko nuo kassahenkilöt myös muille nuorille naisille tympeitä? Sanoit että kaikille muille ovat iloisia, mutta kai siellä jonossa välillä on muitakin nuoria kuin sinä?

Vierailija
157/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on paha mieli kun ei saa lapsettomana viettää isänpäivää.

158/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ällöttävät setämiehet kuolaa perään ja hyvä niin. Onneksi olen pian 30-vuotias.

Vierailija
159/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihailua nainen saa osakseen miehiltä, sen ihanammalta elämä hänestä tuntuu. Wanhentuessaan ihailun määrä lähestyy nollaa.

Vierailija
160/236 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on paha mieli kun ei saa lapsettomana viettää isänpäivää.

Miehet eivät halua lapsia. Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä. Väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä