Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6026)

Vierailija
5761/6026 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia millaisista miehistä tykkää. Will oli mun mieleeni. Oisin voinu syödä sen suuhuni.. Nyt kun se on tapettu niin jonossa seuraavana on Jimmy! 

Paitsi jos nousee kuolleista niin kuin Graham.

Graham ei koskan kuollut vaan lavasti kuolemansa.

Vierailija
5762/6026 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasia millaisista miehistä tykkää. Will oli mun mieleeni. Oisin voinu syödä sen suuhuni.. Nyt kun se on tapettu niin jonossa seuraavana on Jimmy! 

Willillä oli kauniin siniset silmät mutta siitä massusta olisi joutanut vähän pois:)

Jimmy on aika kiltti mutta liian yksinkertainen mun makuun.

No Will oli tukevahko jo ennen Emmerdalea.

Ei siitä ollutkaan kyse, että kauan on elänyt pulskana poikana vaan siitä, että syytä/varaa olisi ollut pudottaa painoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5763/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, tää on tv:n saippuaoopperan keskustelu joka pitäis olla kevyttä viihdettä ja mukavaa höpinää meille osallistujille. Joillekin tää kuitenkin on elämää suurempi ketju jossa oltava tiukat säännöt ja hyvinkin ortodoksinen keskustelu. Ei hemmetti soikoon Emmerdale ole mikään Raamattu tai Suomen lakikirjojen kokoelma, eikä tää ketju mikään tiedekeskustelu. 

Itse vedit raamatun keskusteluun, siitä alanuoli.

Emmerdale on monin verroin parempi ja tärkeämpi kuin raamattu, jos satuja vertaillaan.

Onko se Grahamin kuolleista nousu jotenkin parempi kuin Jeesuksen?

Sen tietää sitten parintuhannen vuoden päästä. Palataan asialle silloin?

Vierailija
5764/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ketään kenen suosikkeihin Cain ei kuuluisi. Kiinnostava hahmo ja toki hyvännäköinenkin, on vuosien saatossa komistunut. 

Mun suosikit miehistä Cain!!!, Jimmy, Paddy ja Liam, naisista Mandy, Moira, Charity ja Kerry. Inhokit miehistä Jai!!!, kaikki muut ok menettelee vaikka vähän tylsiä. Naisista inhoan kans Tracyä ja Vanessaa, myös Leyla oli ällö vaikka erittäin kaunis olikin. Ellaa ei voine laskea vakiokasvoksi? Hänestä en pitänyt, vaikka monet muut pahikset ovat mielestäni olleet hyvinkin onnistuneita ja hyvät näyttelijät (Meena, Tom, Lachlan, Cameron jne.) 

Cainin suosiota en ymmärrä koskaan. Alkuun ikkunoiden takana väijyvä runkkari, sitten teinejä nussiva runkkari ja nykyään tekee naapurin mummon kanssa sopimuksia, jotta kaikilla olis kivaa - runkkari.

Öljyisen ihonsa kanssa puistattava ja ruma runkkari.

Huomenta vaan ja eikun sorvin ääreen.

Vierailija
5765/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Will olikin namu, masuineen päivineen.

Jimmy on ollut aina ihana, vaikka hoopon näköinen onkin. Raamikkuus ja lempeys plussaa.

Vierailija
5766/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cain on brittien Tommi Korpela. Rouheaa komeutta, karismaa ja seksikkyyttä. 

Vierailija
5767/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Nyt Emmerdale alkaa 😀

Vierailija
5768/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cain on rooli. Näyttelijä Jeff on siviilissä ihan symppis. Cain hahmo on rasittava ja raskas tapaus.

Vierailija
5769/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan näyttelijöiden henkilökemiat sujuu kun Victoriaa näyttelevä oli yksissä Rossia esittävän kanssa, mutta petti tätä Aaronia näyttelevän kanssa. Onko vanhat kaunat unohdettu vai kiristelläänkö yhä hampaita? "Moirallakin" oli sutinaa "Liamin" kanssa. 

Vierailija
5770/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan näyttelijöiden henkilökemiat sujuu kun Victoriaa näyttelevä oli yksissä Rossia esittävän kanssa, mutta petti tätä Aaronia näyttelevän kanssa. Onko vanhat kaunat unohdettu vai kiristelläänkö yhä hampaita? "Moirallakin" oli sutinaa "Liamin" kanssa. 

Bernicen näyttelijä Samatha oli salasuhteessa Kimin näyttelijän Clairen Peter puolison kanssa, joka esitti Chrisiä. Minä hurrasin kun Bernice poistui sarjasta, hurrasikohan Clairekin. 

Vierailija
5771/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cain on rooli. Näyttelijä Jeff on siviilissä ihan symppis. Cain hahmo on rasittava ja raskas tapaus.

Mitäh? Onko Cain rooli? Eikös Emme olekaan tosi-tv? 😱

Vierailija
5772/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross on komea ja symppis hahmo, vaikka esittääkin kovista. 

Vierailija
5773/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos nousee kuolleista niin kuin Graham.

Graham ei koskan kuollut vaan lavasti kuolemansa.

Onko se niin vaikeaa olla spoilaamatta? 

Jos on ihan pakko tehdä juonipaljastuksia niin tässä teille oikea osoite https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…

Vierailija
5774/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Willillä oli kauniin siniset silmät mutta siitä massusta olisi joutanut vähän pois:)

Ei siitä ollutkaan kyse, että kauan on elänyt pulskana poikana vaan siitä, että syytä/varaa olisi ollut pudottaa painoaan.

Ehkä mutta niin ei tapahtunut.

Vierailija
5775/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mutta niin ei tapahtunut.

Taitaa kyseinen näyttelijä tykätä oluesta ja pekonista🤭

Vierailija
5776/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ketään kenen suosikkeihin Cain ei kuuluisi. Kiinnostava hahmo ja toki hyvännäköinenkin, on vuosien saatossa komistunut. 

Mun suosikit miehistä Cain!!!, Jimmy, Paddy ja Liam, naisista Mandy, Moira, Charity ja Kerry. Inhokit miehistä Jai!!!, kaikki muut ok menettelee vaikka vähän tylsiä. Naisista inhoan kans Tracyä ja Vanessaa, myös Leyla oli ällö vaikka erittäin kaunis olikin. Ellaa ei voine laskea vakiokasvoksi? Hänestä en pitänyt, vaikka monet muut pahikset ovat mielestäni olleet hyvinkin onnistuneita ja hyvät näyttelijät (Meena, Tom, Lachlan, Cameron jne.) 

Cainin suosiota en ymmärrä koskaan. Alkuun ikkunoiden takana väijyvä runkkari, sitten teinejä nussiva runkkari ja nykyään tekee naapurin mummon kanssa sopimuksia, jotta kaikilla olis kivaa - runkkari.

Öljyisen ihonsa kanssa puistattava ja ruma runkkari.

Huomenta vaan ja eikun sorvin ääreen.

Joku on oppinut uuden sanan -runkkari. Voi toista.

Vierailija
5777/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Johnin ja Macin kohtaus ovella oli tosi epäuskottava.

Vierailija
5778/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mack on koko ajan ollut varuillaan Johnin suhteen. Niinhän se sanoi Aaronille. Mackilla on nyt se päivä kun vaistot osoittautuivat oikeiksi. Siksi mesusi siinä ovella. Eikös niillä ollut nokkapokkaa jo silloin kun John autteli farmilla.

Vierailija
5779/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Aaron sanoi Macille että älä päästä sitä jätkää sisälle ja Mac teki työtä käskettynä. 

Jos tässä epäuskottavuutta saippuasarjasta haetaan, niin case April on sitä itseään eli kiltistä älykkäästä perhetytöstä tuli salamaniskusta sanonko mikä. 

Vierailija
5780/6026 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mielikuvituksesta ja huonosta huumorista nillittäjät, ettekö voisi poistattaa ja kommentoida noita ilkeilijöitä ja spoilaajiakin? Vai oletteko ehkä itse juurikin noita viimeksi mainittuja. Mikä pilaa ketjun? Ei ainakaan kivat eikä iloisesti hupsuttelevat ihmiset! 

Olen liputtanut tuon poloisen, joka on oppinut uuden sanan r unkkari. Se ei poistu. Liputa sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä