Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy, Vinny, Brenda, Dawn, ja Cathy poistuvat sarjasta, Cathy palaa myöhemmin. Harmillisesti Jimmy kuolee.
Mackensie kuolee myös, John ampuu sen nuolipyssyllä.
Imukuppi nuoli menee korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mac ei kuole, nuoli kulkee korvasta korvaan ja korvasta pois jälkiä jättämättä. Tuulitunneli.
Hyvä jos ei kuole. Hän on ehdottomasti komein ja seksikkäin. Ainakin minun makuuni.
Hälle vois vaikka antautua...
Chloekin antautui ja kuinkas siinä kävikään.
Atkinson vai Harris?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy, Vinny, Brenda, Dawn, ja Cathy poistuvat sarjasta, Cathy palaa myöhemmin. Harmillisesti Jimmy kuolee.
Mackensie kuolee myös, John ampuu sen nuolipyssyllä.
Imukuppi nuoli menee korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mac ei kuole, nuoli kulkee korvasta korvaan ja korvasta pois jälkiä jättämättä. Tuulitunneli.
Hyvä jos ei kuole. Hän on ehdottomasti komein ja seksikkäin. Ainakin minun makuuni.
Hälle vois vaikka antautua...
Chloekin antautui ja kuinkas siinä kävikään.
Mä voisin antautua Calebille, mutta ei kävisi mitenkään kun kyse fiktiohahmosta ja omasta mielikuvituksesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain, Caleb, John ja Mac ovat namuimmat. Mac parransängellä on parempi kuin siloposkena. Graham, Will ja Jimmy parran kanssa, tykkään.
Joku sarjan tuhmista pojista oli myös komea, mutta kuka se oli? Muistaakseni se hukkui, mutta ei ollut se Chasin ahdistelija. Liittyiköhän tyyppi Kartanoon? Nyt rattaat lyö päässäni tyhjää.
Declan? Luultiin hukkuneen, mutta eipä olekaan.
"My name is Declan Macey, and I am not dead - but my wife, Charity, is gonna wish I was!"
Kiitos, Declania tarkoitin. Vuodet kultaa muistot, sillä ei hän näin kuvia katsoessa ihan niin komistus olekaan, vaikka kyllä kelpais.
Declanin komeus on aika pitkälti ilmeissä ja karismassa. Hänkin suht lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, tää on tv:n saippuaoopperan keskustelu joka pitäis olla kevyttä viihdettä ja mukavaa höpinää meille osallistujille. Joillekin tää kuitenkin on elämää suurempi ketju jossa oltava tiukat säännöt ja hyvinkin ortodoksinen keskustelu. Ei hemmetti soikoon Emmerdale ole mikään Raamattu tai Suomen lakikirjojen kokoelma, eikä tää ketju mikään tiedekeskustelu.
Itse vedit raamatun keskusteluun, siitä alanuoli.
Emmerdale on monin verroin parempi ja tärkeämpi kuin raamattu, jos satuja vertaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, tää on tv:n saippuaoopperan keskustelu joka pitäis olla kevyttä viihdettä ja mukavaa höpinää meille osallistujille. Joillekin tää kuitenkin on elämää suurempi ketju jossa oltava tiukat säännöt ja hyvinkin ortodoksinen keskustelu. Ei hemmetti soikoon Emmerdale ole mikään Raamattu tai Suomen lakikirjojen kokoelma, eikä tää ketju mikään tiedekeskustelu.
Emmerdale on monin verroin parempi ja tärkeämpi kuin raamattu, jos satuja vertaillaan.
🥱
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavimmat: Robert, Aaron, X en laita nimeä koska ei meillä tuttu vielä, Mackenzie ja Victoria, Harry, Eric. Menettelee : Nicola, Chas, Liam. Cathy ok jos tulee taas, Bobkin. Pakkopullaa jos katsoo on Cain, Moira Ross, Char,Sarah. Lähtö jonoon : Billy, Marlon perhe, Mandy, Laurel, Kerry, Matty, Kim, Joe, Noah, Caleb, Ruby.
Valinnat perustuu siihen joiden tarinoita MINÄ pidän mielenkiintoisena ja jotka etenevät. Twitter, X hastag seuraajana näen mitä mieltä muut katselijat hahmoista. Aika tympääntymistä on näkynyt Cain, Moiran naamaan ja ylipitkiin April ym juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Grahamin kuolleista nousu jotenkin parempi kuin Jeesuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Grahamin kuolleista nousu jotenkin parempi kuin Jeesuksen?
Touché!
Ei taida olla ketään kenen suosikkeihin Cain ei kuuluisi. Kiinnostava hahmo ja toki hyvännäköinenkin, on vuosien saatossa komistunut.
Mun suosikit miehistä Cain!!!, Jimmy, Paddy ja Liam, naisista Mandy, Moira, Charity ja Kerry. Inhokit miehistä Jai!!!, kaikki muut ok menettelee vaikka vähän tylsiä. Naisista inhoan kans Tracyä ja Vanessaa, myös Leyla oli ällö vaikka erittäin kaunis olikin. Ellaa ei voine laskea vakiokasvoksi? Hänestä en pitänyt, vaikka monet muut pahikset ovat mielestäni olleet hyvinkin onnistuneita ja hyvät näyttelijät (Meena, Tom, Lachlan, Cameron jne.)
Joe Tate on kuuma olipa hiusten pituus pidempi tai lyhempi. Nilkkihän se on, mutta puhunkin vain ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Joe Tate on kuuma olipa hiusten pituus pidempi tai lyhempi. Nilkkihän se on, mutta puhunkin vain ulkonäöstä.
Mun makuun ei kyllä sen ulkonäkö ole yhtään. Semmoinen pikkupää ja narumainen vartalo. Luonteesta ei tarvitse sanoa mitään. Sen tietää jo kaikki:)
Mua ärsytti myös se Mackin uho siinä ovella! Mikä hän on torppaamaan toisten keskustelua, asiat pitää puhua selviksi! Eri juttu, jos Aaron oli pyytänyt ajamaan toisen pois kotoaan mut näinhän ei ollut tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsytti myös se Mackin uho siinä ovella! Mikä hän on torppaamaan toisten keskustelua, asiat pitää puhua selviksi! Eri juttu, jos Aaron oli pyytänyt ajamaan toisen pois kotoaan mut näinhän ei ollut tilanne?
Just niin. Aikuiset miehet. Mac ei päästänyt Johnia omaan kotiinsa puhumaan avomiehensä kanssa. Erittäin outoa käytöstä.
Makuasia millaisista miehistä tykkää. Will oli mun mieleeni. Oisin voinu syödä sen suuhuni.. Nyt kun se on tapettu niin jonossa seuraavana on Jimmy!
Vierailija kirjoitti:
Makuasia millaisista miehistä tykkää. Will oli mun mieleeni. Oisin voinu syödä sen suuhuni.. Nyt kun se on tapettu niin jonossa seuraavana on Jimmy!
Willillä oli kauniin siniset silmät mutta siitä massusta olisi joutanut vähän pois:)
Jimmy on aika kiltti mutta liian yksinkertainen mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nousee kuolleista niin kuin Graham.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Willillä oli kauniin siniset silmät mutta siitä massusta olisi joutanut vähän pois:)
Jimmyllä on valtava nenä mutta sitä ei painoa pudottamalla pienemmäksi saa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Will oli tukevahko jo ennen Emmerdalea.
Tiedäthän, ettei tätä ketjua tarvitse lukea, jos noin ahdistaa?