Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mielikuvituksesta ja huonosta huumorista nillittäjät, ettekö voisi poistattaa ja kommentoida noita ilkeilijöitä ja spoilaajiakin? Vai oletteko ehkä itse juurikin noita viimeksi mainittuja. Mikä pilaa ketjun? Ei ainakaan kivat eikä iloisesti hupsuttelevat ihmiset!
Miksi ihmeessä sun pitäis saada sekoilla just tässä ketjussa? Tee uusi aloitus ja kysele haluaako joku "hupsutella" sun kanssa.
Miksi ihmeessä sun pitäis saada määräillä just tässä ketjussa? Teeppä sinä uusi aloitus jossa saat komennella, jaella sääntöjä ja leikkiä palstapoliisia ihan vapaasti. Mistä teitä oman elämänne diktaattoreita oikein tulee? 🤦
Ettei nyt olisi mennyt sekaisin komentelu ja pyyntö?
Tee = käsky
Tekisitkö = pyyntö
Eri
Tee voi tarkoittaa myös ehdotusta. Riippuu äänensävystä.
Kirjoittaessa sävy just puuttuu. Ja ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ny te kompastutte lillukanvarsiin ja halotte hiuksia. Elekee, elekee 😂
Elä hyvä immeinen puhu murretta, jouvut mustalle listalle.
Ei helevetti, voipiko niin käyvä? 😳
Kyl voi. Murteel tai muul ku Suamen totanoi kirjakielel kirjoittamine o täsä keskustelus rankaistava teko. Jourut mustal listal, sinut pannataan, kirjoituksesi ilmoitetaan asiattomiks, sinut haukutaan sivistymättömäks maalaisjuntiks ja jourut yleisen paheksunnan ja inhon kohteeks. Ainoastas huumori ja omat fiktiokirjoittelut ovat pahempi synti, sil Emmerrale o pyhä ja koskematon assja, ja sen käsikirjoittajat jumalien asemas.
No kun täällä ollaan aikusia ihmisiä eikä mitään lapsellisia mielikuvitusleikkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mielikuvituksesta ja huonosta huumorista nillittäjät, ettekö voisi poistattaa ja kommentoida noita ilkeilijöitä ja spoilaajiakin? Vai oletteko ehkä itse juurikin noita viimeksi mainittuja. Mikä pilaa ketjun? Ei ainakaan kivat eikä iloisesti hupsuttelevat ihmiset!
Miksi ihmeessä sun pitäis saada sekoilla just tässä ketjussa? Tee uusi aloitus ja kysele haluaako joku "hupsutella" sun kanssa.
Ei kukaan halua.
Mä haluan!
Lopeta itse toi nillittäminen ja muiden tän ketjun tyyppien kommentointi/määräily ja ala stana keskustelemaan Emmen jaksoista eli juuri mitä meiltä muilta vaadit!!!!! Voi vttu mikä urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua.
Mä haluan!
Minäkin. Ei sitä joka pv jaksa jauhaa vain siitä kenet tänään murhattiin, kuka otti teen sijaan laten tai monta kertaa Jimmy sanoi Nico. Antakaa armoa, löysätkää pipaa. Aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liputtanut tuon poloisen, joka on oppinut uuden sanan r unkkari. Se ei poistu. Liputa sinäkin.
Joutaa poistaa, mäkin liputin jopa itse. Oli vähän riehakkaampi päivä. Eikä ole vieläkään poistunut, joten se siitä automaattisesta moderoinnista.
Ei se ruma sana tainnut olla se mikä ärsytti vaan pyhää Cainia ei saa arvostella täällä. Kaikki Kammyt ja muut pahat pojat saa haukkua, mutta Cainiin kajoaminen on rikos. Jos unohdetaan se piip sana ja se että Cainia sanottiin siinä rumaksi mitä hän ei ole, niin kaikkihan oli totta. Cain oli aikoinaan todella ällö tapaus, nykyään on vain hymytön ja aina sen näköinen kuin olisi taas huono päivä. Ahdistava tyyppi. Ja aika alhaista oli se Moiran pettäminen Rubyn kanssa. Mutta sekin valkopestiin täällä. Sorry, me kaikki ei olla Cain faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain on brittien Tommi Korpela. Rouheaa komeutta, karismaa ja seksikkyyttä.
Cain on rooli. Näyttelijä Jeff on siviilissä ihan symppis. Cain hahmo on rasittava ja raskas tapaus.
Mitäh? Onko Cain rooli? Eikös Emme olekaan tosi-tv? 😱
Jotkut taitavat niin luulla kun ottavat ohjelman ja tämän vauvapalstan langan todella haudanvakavasti. Fanatismia sanoisin.
Poikamies tai poika joka harrastaa itsetyydytystä. Lähde: Urbaani sanakirja.
Cain ei siis ole runkkari vaikka kädellä kävisikin 🧤
Kuka ja minkälainen tyyppi on Sadie King joka palaa kylälle? Itselleni ihan outo ja uusi tuttavuus.
Musta on ok, että välillä on totisempaa ja välillä iloisempa keskustelua Emmerdalesta. Joskus peilataan oman elämän kautta ja joku kirjoittaa omia kokemuksia. Tykkään.
. Mua on välllä mietityttänyt tietty huutelu ja sormella osoittelu."tämä on fiktiota, joku ottaa liian tosissaaan!, käsikirjoitettua!, lapsellista, kiusaaja, löysää nutturaa!!"
Onko tuommoisten iskulauseiden tarkoitus satuttaa vai mitä... purkaako kirjoittaja omaa oloaan vai...
Valitettavasti omalle kohdalle sattuessa, saan lisää vettä myllyyni. En pysty ottamaan tosissani jonkun anonyymin huutelua tai parhaassa tapauksessa jotain luonnekuvauksia, haukkumisia. läskittelyäkään, vaikka se voikin osua kohteeseen.
Voin olla todella lapsellinen halusin tai en. Ja senkin puolen kanssa olen sinut.
Pyrin olemaan kohtelias, mutten siinä aina onnistu. Suomen tahtiin seuraan sarjaa ja sen mukaan kommentoin. Olen sieltä ysäriltä katsonut ja paljon on mennyttä triviaa muistissa ja loput Emmewikistä tai youtubesta ja helposti spoilaan itseäni. Pyrin kuitenkin siihen, etten tänne tietentahtoen kirjoita paljastuksia. Niin moni on sitä pyytänyt, sen pystyn toteuttamaan.
Kirjotusvirheitä sattuu lähes kaikille. Silti olisi suotavaa, että tekstistä nyt pääsääntöisesti saisi selvää. Nimien kanssa tarkoituksellisesti kikkailjat tekevät vaan asiasta itselleen vaikeamman. Tekstiä on vaikea seurata, jos ei tiedä kenestä puhutaan. Satunnaiset Galeb ja Berniecet on eri asia, ne ymmärtää kyllä, eikä niistä tarvii loukkaantua tai esittää, että kenestä puhutaan. Itse meinaan mokata joka kerta nimen Jacob. Taas pit keskittyä. Lähipiirissä lapsi, jonka nimi kirjoitetaan Jakob. Nimi on mulle luontevampi noin ja jopa Jahkob myös.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja minkälainen tyyppi on Sadie King joka palaa kylälle? Itselleni ihan outo ja uusi tuttavuus.
Sadie King on Jimmy Kingin ensimmäinen vaimo. Lämpöähän tässä naisessa ei ollut yhtään ja aivan väärä nainen Jimmylle.. Sadiella olikin suhde Cainin kanssa ja Jimmyn veli Matthewn. Varmasti muitakin oli. Charityn kanssa oli nokkapokkaa ja businesskolttosiahan Sadiekin teki. Kim oli just lähtenyt sarjasta, niin paikkas Kartanon hirvityksenä häntä Kingien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä noita.
Valistunut veikkaus: Käskyttäjiä on vain yksi tiukkanutturainen superfani.
Mäkään en tiedä Sadieta, enkä kyl ois toivonu lukevani että sellanen on sarjaan tulossa, mutta toivottavasti Kim nakkaa sen eukon hevosenkoiran sinne jonnekki. Kylään ei tartteta enempää noitia eikä ilkiöitä. Kim riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liputtanut tuon poloisen, joka on oppinut uuden sanan r unkkari. Se ei poistu. Liputa sinäkin.
Joutaa poistaa, mäkin liputin jopa itse. Oli vähän riehakkaampi päivä. Eikä ole vieläkään poistunut, joten se siitä automaattisesta moderoinnista.
Ei se ruma sana tainnut olla se mikä ärsytti vaan pyhää Cainia ei saa arvostella täällä. Kaikki Kammyt ja muut pahat pojat saa haukkua, mutta Cainiin kajoaminen on rikos. Jos unohdetaan se piip sana ja se että Cainia sanottiin siinä rumaksi mitä hän ei ole, niin kaikkihan oli totta. Cain oli aikoinaan todella ällö tapaus, nykyään on vain hymytön ja aina sen näköinen kuin olisi taas huono päivä. Ahdistava tyyppi. Ja aika alhaista oli se Moiran pettäminen Rubyn kanssa. Mutta sekin valkopestiin täällä. Sorry, me kaikki ei olla Cain faneja.
Hyvin arvattu mutta pieleen meni.
Liputin sen runkkailu viestin enkä tykkää Cainista.
Käsittäämätöntä, jos sen oikeasti kirjoitti joku työssäkäyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koululaiset on nyt kesälomalla. Selittää paljon.
Ei koululaiset muista 2000-luvun alun Cainia kun eivät olleet edes syntyneet.
Sarjasta poistuvat Noah, John, Jimmy, Gail, Vinny, Dawn, Brenda ja väliaikaisesti Victoria ja Cathy. Tämä totta, ei hassuttelua, ei kuvittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on selvä joo, ettei Cainia saa sörkkiä ja sanoo pahaa. Eihän Cainkaan tekis kellekään pahaa ikinä ite. ;) Mun silmiini Cain on ruma. (ei kauniisti sanottu tämäkään, mutta.... )
Näyttelijä Jeff taas hauskan näköinen, kun hymyilee paljon ja semmoinen vekkuli velikulta parsoineen. (aina noi parsat mulla mielessä, kun yhden klipin näin)
Mä taidan olla yksi niistä, jota Rubyn ja Cainin "kohtaamisen" valkopesi. Pettämisen vihaajana yllätin itsenikin. Ajattelin, että se oli lohtua kummaltakin siinä vaikeessa hetkessä. Eivät osais suhteessa keskenään olla tai yleensäkään enempää. Se vaan tapahtui, toisille olisi riittänyt pitkä halaus, näille riitasieluille ei.
Ei onnistuisi itseltä. Olisin varmaan nunna Rubyn taustalla.
En ole Cain fani vieläkään. Aikoinaan koin valtavaa pettymystä, kun Cain tuli takas sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin arvattu mutta pieleen meni.
Liputin sen runkkailu viestin enkä tykkää Cainista.
Käsittäämätöntä, jos sen oikeasti kirjoitti joku työssäkäyvä ihminen.
Onnistuhan se sultakin! :D
Työssäkäyvä ja viiden lapsen äiti. Yksi heistä on meille sijoitettu.
Heil Hitler, jo on säännöt !