Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6029)
Mulla oli Calebin suhteen rakkautta ensisilmäyksellä 😍. Caleb vieraili Cainin luona vankilassa ja minä olin, että nyt, siinä se on😍.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Calebin suhteen rakkautta ensisilmäyksellä 😍. Caleb vieraili Cainin luona vankilassa ja minä olin, että nyt, siinä se on😍.
Tuollaisia äijiä on ihan sikana! Se on joku 170cm pitkä, keski-ikäinen ja ennen aikojaan harmaantunut. Löydät kyllä samanlaisen ihan koto-Suomestakin. Voi olla, että jollain ei ole vielä harmaata päätä mutta värjäätte sitten.
Miksi muuten McKenzie otti niin asioikseen estää Johnia menemään juttelemaan Aaronin kanssa? Seisoi oven edessä, kuin joku vihainen faija konsanaan.
Calebista huokuu karismaa jota pituudesta, iästä ja hiusten väristä nillittäjät eivät näe.
Cain, Caleb, John ja Mac ovat namuimmat. Mac parransängellä on parempi kuin siloposkena. Graham, Will ja Jimmy parran kanssa, tykkään.
Joku sarjan tuhmista pojista oli myös komea, mutta kuka se oli? Muistaakseni se hukkui, mutta ei ollut se Chasin ahdistelija. Liittyiköhän tyyppi Kartanoon? Nyt rattaat lyö päässäni tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten McKenzie otti niin asioikseen estää Johnia menemään juttelemaan Aaronin kanssa? Seisoi oven edessä, kuin joku vihainen faija konsanaan.
Aavistelee ettei Johnilla ole puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistelee, aavistelee mutta edelleen ihmettelen mitä ihmettä hän siihen sekaantuu? Ja tuommoisella innolla vielä. Ei Mac ole mitään sukua Aaronille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistelee, aavistelee mutta edelleen ihmettelen mitä ihmettä hän siihen sekaantuu? Ja tuommoisella innolla vielä. Ei Mac ole mitään sukua Aaronille.
Pitääkö olla sukua, että saa sekaantua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron ja Mac ovat bestiksiä, tekivät "keikkojakin" yhdessä aivan vähän aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sarjassa pelkkiä Dinglejä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy, Vinny, Brenda, Dawn, ja Cathy poistuvat sarjasta, Cathy palaa myöhemmin. Harmillisesti Jimmy kuolee.
Mackensie kuolee myös, John ampuu sen nuolipyssyllä.
Imukuppi nuoli menee korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mac ei kuole, nuoli kulkee korvasta korvaan ja korvasta pois jälkiä jättämättä. Tuulitunneli.
Hyvä jos ei kuole. Hän on ehdottomasti komein ja seksikkäin. Ainakin minun makuuni.
Hälle vois vaikka antautua...
Chloekin antautui ja kuinkas siinä kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Cain, Caleb, John ja Mac ovat namuimmat. Mac parransängellä on parempi kuin siloposkena. Graham, Will ja Jimmy parran kanssa, tykkään.
Joku sarjan tuhmista pojista oli myös komea, mutta kuka se oli? Muistaakseni se hukkui, mutta ei ollut se Chasin ahdistelija. Liittyiköhän tyyppi Kartanoon? Nyt rattaat lyö päässäni tyhjää.
Declan? Luultiin hukkuneen, mutta eipä olekaan.
"My name is Declan Macey, and I am not dead - but my wife, Charity, is gonna wish I was!"
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vaikka kuinka pidetään frendistä huolta, niin Mac oli hölmö estellessään. Jannut asuu yhdessä, onhan niiden selvitettävä asiat.
Mistä se Macin äärimmäinen John kiukku edes kumpusi. Onko se aiemmin epäillyt Johnin taustoja tms? Mulla mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Taas kiusaaja poistatti toisten viestejä. Hermot ei kestä. Pitää poistaa,olet seko
Se, minkä näin mutten liputtanut, oli ihan sairasta settiä. Hyvä että poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jimmy, Vinny, Brenda, Dawn, ja Cathy poistuvat sarjasta, Cathy palaa myöhemmin. Harmillisesti Jimmy kuolee.
Mac ei kuole, nuoli kulkee korvasta korvaan ja korvasta pois jälkiä jättämättä. Tuulitunneli.
Hyvä jos ei kuole. Hän on ehdottomasti komein ja seksikkäin. Ainakin minun makuuni.
Minä osaan ehkäistä
Enkä ikinä vieroittaisi lasta isästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan ehkäistä
Enkä ikinä vieroittaisi lasta isästään
Et sää sitten sovi Emmen kuvioihi .
Vierailija kirjoitti:
Voi taivaan tähden! On meitä joka junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Declan? Luultiin hukkuneen, mutta eipä olekaan.
"My name is Declan Macey, and I am not dead - but my wife, Charity, is gonna wish I was!"
Kiitos, Declania tarkoitin. Vuodet kultaa muistot, sillä ei hän näin kuvia katsoessa ihan niin komistus olekaan, vaikka kyllä kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivaan tähden! On meitä joka junaan.
Juuri niin ja niin on hyvä. Erilaisuus on rikkautta. Puksutellaan Emmen junassa menemään, osa samassa ja osa muissa vaunuissa. Veetuilu ja toisten ivallinen kommentointi sen sijaan on suoraan sanottuna persiistä.
Eikä paina! Cain on mies parhaassa iässä, täyttää marraskuussa 52v. Oikeinkin soiva peli.