Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5434)

Vierailija
5281/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä inhoan Vanessaa. 

Vierailija
5282/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli outo leikkaus kohtauksesta toiseen, kun Aaron ja John kaatuivat suudellen sohvalle, näytti siltä kuin Sam olisi ollut samalla sohvalla katsomassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie paluu sarjaa laittaa Kingien perheen valokeilaan. Tuleeko Sadie yksin.. esim lapsi. Kenen lapsi. On se mitä vaan, niin näen jo Sadien ja Nicolan yhteenotot. :D

Katastrofin se tuo. Hävityksen ja tuhon. Mielummin olisi saanut jäädä tulematta takaisin. 

Mitä muutakaan? 😄 Se on Sadie joka on tulossa takaa, ei mikään hellunen tapaus. 

Tuskin n 60v on lapsi. Hah. Sadie oli Robertin kun Davies aikaan niin jotkut Robron fanit epäili että sillä olisi Robertin lapsi mukana hah. Robert ehti lähteä ja Sandien jälkikäteen ollut raskaana. Hah.

Et naurultas saanut hirveen selkeetä tekstiä aikaiseksi. Kenen lapsi on 60v.. Davies.. Sandie.. HÄH!

Mun lapseni on 55v

Vierailija
5284/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Sadie olla edelleen Cainille äkeissään siitä kun Cain vei Tom King seniorilta varastamat rahat mukanaan paetessaan maasta, jättäen Sadien kuin nallin kalliolle vaikka oli luvannut ottaa naisen mukaan?

20 vuotta on  pitkä aika kantaa kaunaa. No näemme sitten vuoden 2027 talvellla.

Vierailija
5285/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Kai sitä nyt itse kukin ottaa pulttia väärien syytösten takia.

En minä ainakaan heiluta veistä ja uhkaile. Keskisormea näytän korkeintaan.

Et taidakaan asua Emmerdalessa niitten murhaajien seassa.

Luuletko, että Emmerdale on totta?

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Minä otin kyllä kantaa Emmerdalessa "asuvan" fiktiivisen hahmon Ellan tekemisiin enkä kenenkään kommentoijan.

Äläpäs valkopese kommenttiasi. 

Joku sanoi, ettei heilu veitsen kanssa.

Sinä vastasit: sinä et asukaan...

Eli et kommentoinut fiktiivistä hahmoa vaan suomalaista kommentoijaa.

Siitä ymmärsi selvästi, että jos kommentoija asuisi Emmerdalessa murhaajien keskellä, veitsen heiluttelu olisi ymmärrettävämpää.

Seiso edes omien sanojesi takana.

Yritätkö väittää, että tämä keskisormennäyttäjä asuu Emmerdalessa?

Apua 😁

Luetunymmärtäminen. Vai heittäydyitkö tyhmäksi provotaksesi?

No ei voi vaatia ...

Vierailija
5286/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie paluu sarjaa laittaa Kingien perheen valokeilaan. Tuleeko Sadie yksin.. esim lapsi. Kenen lapsi. On se mitä vaan, niin näen jo Sadien ja Nicolan yhteenotot. :D

Katastrofin se tuo. Hävityksen ja tuhon. Mielummin olisi saanut jäädä tulematta takaisin. 

Mitä muutakaan? 😄 Se on Sadie joka on tulossa takaa, ei mikään hellunen tapaus. 

Tuskin n 60v on lapsi. Hah. Sadie oli Robertin kun Davies aikaan niin jotkut Robron fanit epäili että sillä olisi Robertin lapsi mukana hah. Robert ehti lähteä ja Sandien jälkikäteen ollut raskaana. Hah.

Et naurultas saanut hirveen selkeetä tekstiä aikaiseksi. Kenen lapsi on 60v.. Davies.. Sandie.. HÄH!

Mun lapseni on 55v

Miten lapsesi ikä liittyy Emmerdaleen?

Vierailija
5287/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, Ella syytön eli heitterit hakekaa takkinne olkaa hyvä! Johnilla joku sankarisyndrooma tms, saa kicksejä kun pelastaa muita ihmisiä. Eli melkein Meenan kaltainen ja vaarallinen psyko. Eipä Natellekaan hyvin käynyt vaikka olikin vahinko.

Juu Ella on syytön Chasin huumaamiseen, kiven heittämiseen ikkunaan, sähköpostien lähettämiseen jne., mutta ihan itse heilui puukon kanssa, uhkaili Mandya, Liamia, riehui, aiemmin uhkaili Wendya, varasti Chasin sormuksen jne. eli sekopää silti. 

Ei siellä kylässä kukaan asu murhaajien seassa. Näyttelijät näyttelevät käsikirjoituksen mukaisesti ja siten menevät omaan kotiinsa.

Minä otin kyllä kantaa Emmerdalessa "asuvan" fiktiivisen hahmon Ellan tekemisiin enkä kenenkään kommentoijan.

Siitä ymmärsi selvästi, että jos kommentoija asuisi Emmerdalessa murhaajien keskellä, veitsen heiluttelu olisi ymmärrettävämpää.

Apua 😁

No ei voi vaatia ...

Sinä olet ymmärtänyt totaalisen väärin tämän ketjun tarkoituksen. Täällä keskustellaan Emmedale-sarjan tapahtumista. Ei kenenkään kommentoijan tekemisistä.

Vierailija
5288/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Wikia Fandomista Sadiesta jossa kerrottiin Charityn maanneen Jimmyn kanssa. Charityn miehet kylässä : Cain, Frank ja Chris Tate, Jai,Marlon, Caleb,Ross, Mackenzie ja ne Joista en tiedä vuosia sitten. Se Kartanon omistaja jonka sisar oli Megan, Kingin muut veljekset? 

Cain tuhosi Kingin rakennuksen jossa kuoli ihmisiä.

Vierailija
5289/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua 😁

No ei voi vaatia ...

Sinä olet ymmärtänyt totaalisen väärin tämän ketjun tarkoituksen. Täällä keskustellaan Emmedale-sarjan tapahtumista. Ei kenenkään kommentoijan tekemisistä.

No mut hei! Jos joku kertoilee lapsensa (55v?!) iän, joku kommentoi, ettei kirjoittaja sentään asu Emmessä murhaajien keskellä, yksi lyhentelee nimet oudosti, yksi selittää sekavia, moni pitää ihmisiä ja tapahtumia totena ja jotkut kriisiytyy pienestäkin spoilauksesta, niin saahan tästä ketjusta enemmän viihdettä kuin ohjelmasta.

Vierailija
5290/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sadie on tekemässä paluuta sarjaan. Kuvaukset on jo alkaneet. Valitettavasti.

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

OT 
Mitenhän tuo on ehtinyt, jos on neljästi mennyt naimisiin Liam Gallagherin kanssa ja eronnutkin tästä. Tsiisus, että jotkut jaksaa. Siinä on varsnainen adhd tapaus ja jäätävän höntti mies. Sen haastattelut on piinaa. Sitten kun siihen vielä täräyttää lyhyen pinnan ja päihteet, jo vot mikä jumalten lahja naisille. Tai ainakin Patsy Kensitille. Ei taida hänkään fiksuin olla. Neljä kertaa naimisissa, eikö jo vähemmästä opi, ettei se jätkä miksikään muutu.

Vierailija
5291/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Patsy Kensitiltä (Sadie King) on ilmeisesti rahat vähissä kun tulee 20 vuoden tauon jälkeen takaisin,

Jaa etteikö Kensit olisi ollut töissä 20v. Outoa ja hassua oletusta. Löytyy tietoja netissä jos noin pakottaa..

OT 
Mitenhän tuo on ehtinyt, jos on neljästi mennyt naimisiin Liam Gallagherin kanssa ja eronnutkin tästä. Tsiisus, että jotkut jaksaa. Siinä on varsnainen adhd tapaus ja jäätävän höntti mies. Sen haastattelut on piinaa. Sitten kun siihen vielä täräyttää lyhyen pinnan ja päihteet, jo vot mikä jumalten lahja naisille. Tai ainakin Patsy Kensitille. Ei taida hänkään fiksuin olla. Neljä kertaa naimisissa, eikö jo vähemmästä opi, ettei se jätkä miksikään muutu.

Oliko tämä vitsi. Neljän eri miehen kanssa . Dan, Jim, Liam ja Donovan. Kaikki muusikoita. Patsy on ollut ehtivä nainen. Hän on tehnyt näyttelijän töitä jo lapsesta. Valokuvamallina myös. Elokuvatähtikin hän on, mm. Tappava ase Mel Gibsonin kanssa. Tehnyt on. Töitä ja siinä sivussa avioliittoja. Elänyt. 

Vierailija
5292/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT 

Oliko tämä vitsi. Neljän eri miehen kanssa . Dan, Jim, Liam ja Donovan. Kaikki muusikoita. Patsy on ollut ehtivä nainen. Hän on tehnyt näyttelijän töitä jo lapsesta. Valokuvamallina myös. Elokuvatähtikin hän on, mm. Tappava ase Mel Gibsonin kanssa. Tehnyt on. Töitä ja siinä sivussa avioliittoja. Elänyt. 

Unohdin Patsyn laulajan uran! ;) Kyllä mä sen urasta olin perillä, mutta joo... kuvittelin, että on neljästi ollut Liamin kanssa naimisissa tuon yhden tekstistä. Ehkä niitä ei pitäisi lukea saati sitten arpoa, että mitä tarkoittaa..

Vierailija
5293/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT 

Keksittyjä on ollut 4 ERI MIEHEN kanssa naimissa. Ei kiinosta tietää muuta.

Vierailija
5294/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unohdin. Patsy on myös itse ollut musiikiuralla 80 luvulla. Kaksi maailmanlaajuista hittibiisiäkin sai tämä bändi aikaiseksi.

Vierailija
5295/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT 

Jeremy ei Donovan. Danin sukunimi on Donovan. T. Patsy tietäjä.

Vierailija
5296/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Wikia Fandomista Sadiesta jossa kerrottiin Charityn maanneen Jimmyn kanssa. Charityn miehet kylässä : Cain, Frank ja Chris Tate, Jai,Marlon, Caleb,Ross, Mackenzie ja ne Joista en tiedä vuosia sitten. Se Kartanon omistaja jonka sisar oli Megan, Kingin muut veljekset? 

Cain tuhosi Kingin rakennuksen jossa kuoli ihmisiä.

Sadie palkkasi Cainin tekemään tuhotyön. 

Vierailija
5297/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan Vanessaa. 

Tiesitkö että Emmen Vanessa näyttelee naispääosaa rikossarjassa Chelsean etsivä?

Vierailija
5298/5434 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan Vanessaa. 

Tiesitkö että Emmen Vanessa näyttelee naispääosaa rikossarjassa Chelsean etsivä?

Ei ainakaan tänään näkynyt.

Vierailija
5299/5434 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan Vanessaa. 

Katsoppa alkutekstien näyttelijäesittely, heti Adrian Scarboroughin jälkeen lyödään faktat pöytään.

Vierailija
5300/5434 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä inhoan Vanessaa. 

Katsoppa alkutekstien näyttelijäesittely, heti Adrian Scarboroughin jälkeen lyödään faktat pöytään.

Tää oli hyvä. Siinä tosiaan näyttelee Vanessa Emme niminen henkilö. Saat kymmenen pistettä ja sen Lydian papukaijan.