Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5434)

Vierailija
5321/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen samaa mieltä siinä että on aivan hölmöä, suorastaan tyhjäpäistä, opetella näyttelijöiden nimiä ja tutkia kuinka monta kertaa kukin on ollut sarjassa esillä. Tuollaisilla ihmisillä ei ole oikeaa elämää, käyvät vajaalla.

Vierailija
5322/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen samaa mieltä siinä että on aivan hölmöä, suorastaan tyhjäpäistä, opetella näyttelijöiden nimiä ja tutkia kuinka monta kertaa kukin on ollut sarjassa esillä. Tuollaisilla ihmisillä ei ole oikeaa elämää, käyvät vajaalla.

Minä taas tykkään kun en ehdi jokaista jaksoa katsomaan edes talvella, saati nyt loma-aikana. Saapi kirjoitella kaikkea sarjaan liittyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään kun en ehdi jokaista jaksoa katsomaan edes talvella, saati nyt loma-aikana. Saapi kirjoitella kaikkea sarjaan liittyvää.

Miten sitten ehdit tätä ketjua lukemaan ja kommentoimaan, jos aika on muka niin kortilla...?

Vierailija
5324/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten ehdit tätä ketjua lukemaan ja kommentoimaan, jos aika on muka niin kortilla...?

Tänne kommentointi kestä muutaman minuutin ja sen voi tehdä milloin on aikaa mutta jakso kestää noin 30 min ja tulee määrättyyn aikaan.

Vierailija
5325/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale ketjussa kehotetaan hankkimaan elämä. :D Mutta kun Emmerdale on osa mun elämääni. Se on mun harrastus. Mä kun jostain pidän, niin mä alan sitä elämään ja hengittämään. Tutkin aihetta monesta eri vinkkelistä ja osallistun tämmöisiin keskusteluihin aiheesta, niin talossa ja puutarhassa kuin Suomessa ja ulkomailla.

Tunnustan, että toisinaan häiritsee, että kun näyttelijän nimillä aletaan puhumaan, eikä hahmon tai linkata heitä mitenkään toisiinsa. Oma harrastuneisuus ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat asioista perillä. Etenkin jos yhtä hahmoa on näytellyt useampi näyttelijä.

Sen takia tämmöisissä keskusteluissa on iisimpi puhua hahmon nimellä. Asia yhteydessä tullee ilmi, että kumpaa tarkoitetaan itse hahmoa tai näyttelijää. 

Sitten tietty tulee joku trollaamaan, etkö erota fiktiota oikeasta elämästä. Ne voi jättää omaan arvoonsa. 

Emmerdale on 30 vuotinen harrastukseni. Tällä hetkellä elän aiheen kanssa suvantovaihetta, mutta tiedän, että jossain vaiheessa aihe taas nappaa kiinni ja etsin tietoa paljon. En niitä tänne tule raportoimaan, mutta mulla on aiheesta "tiimarinvihko", johon voin tehdä pikku merkintöjäni itseäni varten. Ehkä joskus jotain sieltä sitten tarkistan ja juonten kulun kannalta voin jotain kirjoittaakin, pääasiassa en. Oma henkilökohtainen wiki. :)

Vierailija
5326/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmerdale ketjussa kehotetaan hankkimaan elämä. :D Mutta kun Emmerdale on osa mun elämääni. Se on mun harrastus. Mä kun jostain pidän, niin mä alan sitä elämään ja hengittämään. Tutkin aihetta monesta eri vinkkelistä ja osallistun tämmöisiin keskusteluihin aiheesta, niin talossa ja puutarhassa kuin Suomessa ja ulkomailla.

Tunnustan, että toisinaan häiritsee, että kun näyttelijän nimillä aletaan puhumaan, eikä hahmon tai linkata heitä mitenkään toisiinsa. Oma harrastuneisuus ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat asioista perillä. Etenkin jos yhtä hahmoa on näytellyt useampi näyttelijä.

Sen takia tämmöisissä keskusteluissa on iisimpi puhua hahmon nimellä. Asia yhteydessä tullee ilmi, että kumpaa tarkoitetaan itse hahmoa tai näyttelijää. 

Sitten tietty tulee joku trollaamaan, etkö erota fiktiota oikeasta elämästä. Ne voi jättää omaan arvoonsa. 

Emmerdale on 30 vuotinen harrastukseni. Tällä hetkellä elän aiheen kanssa suvantovaihetta, mutta tiedän, että jossain vaiheessa aihe taas nappaa kiinni ja etsin tietoa paljon. En niitä tänne tule raportoimaan, mutta mulla on aiheesta "tiimarinvihko", johon voin tehdä pikku merkintöjäni itseäni varten. Ehkä joskus jotain sieltä sitten tarkistan ja juonten kulun kannalta voin jotain kirjoittaakin, pääasiassa en. Oma henkilökohtainen wiki. :)

En halua loukata mutta oletko autismin kirjolla?

Kiva kun vastasit. Totta tosiaan, Emmerdaleakin voi harrastaa.

Vierailija
5327/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään julkaistiin kesän 2026 promo kuvia joissa kylän komistukset 6 kpl n 25- 30 -40v miestä juhla vaatteissa. Oli 3 tuttua ja niitä toisia ei ole meillä nähty ja en kerro juonia enkä kerro kuin Ross, Mack, Billy nimen. Kaikkiin juoniin liitty muita. Englannin viihde lehdet kertoo ketä kiinnostaa. Sarjassa täytyy olla niitä tarpeeksi joiden varassa se menestyy. Heidän palkkansa on isompi ja tekevät enemmän työtä.Tarpeeksi monipuolisia ja joista katsojat pitää. Sitten on niitä peruspalkalla olevia jotka tekee tietyn määrä kohtauksia esim Mary on peruspalkalla. 

Vierailija
5328/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

John näyttelijän seuraava rooli on näyttämöllä elokuusta alkaen kiertue Englannissa. Silence of Lamb. En tunne aihetta. Töitä riittää hyvä.

Vierailija
5329/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lomalla! Ollaan meidän maalla ja täällä ei tule juuri telkkaria/ruutuja seurattua. Viikonloppuna luin yöllä kommentteja ja lähdin nukkumaan.

Vierailija
5330/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne kommentointi kestä muutaman minuutin ja sen voi tehdä milloin on aikaa mutta jakso kestää noin 30 min ja tulee määrättyyn aikaan.

Tulee myös Avalla  9. OO ja mtv 3  1O.OO  uusintana. 

Vierailija
5331/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric sai kuulla kunniansa ja "Ihana" Joe Tate tuli takaisin koska kaipasi Dawnia.

Vierailija
5332/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata mutta oletko autismin kirjolla?

Kiva kun vastasit. Totta tosiaan, Emmerdaleakin voi harrastaa.

:D En yhtään tiedä. Voin ollakin. ADHD mulle on usein ehdoteltu kasvotusten. Ei tietoa siitäkään.

N54 Tuo edellinen

Vierailija
5333/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se "pappa" olla hengissä? Eikös Ruby hoitanut homman?  Vai oliko ne kukat Johnilta?

Vierailija
5334/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se "pappa" olla hengissä? Eikös Ruby hoitanut homman?  Vai oliko ne kukat Johnilta?

Veikkaan että Jai lyö löylyä. Aiemmin jo epäili jotain vilunkia Anthonyn jutussa, koittaa murtaa Stephin.

Vierailija
5335/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa taitaa olla aika monen inhokki. En mä itsekään hänestä erityisesti viihdy. Hän kuitenkin on sarjan harvoja rehtejä hahmoja. Valitetaan muiden epärehellisyyksistä ja sitten Vanessan kaltainen rehellinen tapaus ei käy. 

Taitaa olla väärällä tavalla rehti, kuten baaritiskillä nähtiin. Ei sitten osaa kiukkupäissään pitää mölyjä mahassaan. Tracyn salaisuus olisi pitänyt jättää paljastamatta. Vaikka hyvähän se on, että tuli julki, mutta ei noin!

Inhokki kun on siviilissäkin lesbo.

Vierailija
5336/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti, Jaihan ne kukat on lähettänyt!

Vierailija
5337/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tietysti, Jaihan ne kukat on lähettänyt!

Olisi toki voinut olla .

Vierailija
5338/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa taitaa olla aika monen inhokki. En mä itsekään hänestä erityisesti viihdy. Hän kuitenkin on sarjan harvoja rehtejä hahmoja. Valitetaan muiden epärehellisyyksistä ja sitten Vanessan kaltainen rehellinen tapaus ei käy. 

Taitaa olla väärällä tavalla rehti, kuten baaritiskillä nähtiin. Ei sitten osaa kiukkupäissään pitää mölyjä mahassaan. Tracyn salaisuus olisi pitänyt jättää paljastamatta. Vaikka hyvähän se on, että tuli julki, mutta ei noin!

Aaron on siviilissä hetero! Ja kolmen laosen isä! Ja naimisissa!

Vierailija
5339/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaron on siviilissä hetero! Ja kolmen laosen isä! Ja naimisissa!

Ja John Sudgen seurustelee naisen kanssa, Suzy Mertonilla on 2 lasta kuten Mary Goskirkillä ja Robert Sudgenillä on vaimo ja 2 lasta.

Vierailija
5340/5434 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tracy ja Kerry sitten solmivat jonkun sortin rauhan. Ohis mutta kyllä Tracyn näyttelijä on melkoisen tuhdissa kunnossa tätä nykyä. Aina toki ollut aika iso tyttö.