Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5215)

Vierailija
5141/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob puhuu ärsyttävästi joka asiaa. Ei osaa rauhallista tyyliä vaan hengästyttävä.

Vinny on ihan sama outo pelle tyyli kuin tullessa. Näki ettei osaa näytellä kuin lyhyitä tuokioita. Kun ei ole koulutusta eikä ole lahjakas. Ei ole kuin muutama joilla hyvä koulutus ja kokemusta alalta. Viihde alalle kun otetaan tietyn tyyppisiä omia..se näkyy ikävä kyllä.

Vierailija
5142/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.

Ton yhden mielestä Cathy on normaali 

Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.

Minä olen satavarma,että jos otetaan samankokoinen verrokkikylä oikeasta maailmasta niin taatusti löytyy paljon enemmän fiksusti käyttäytyviä teinejä kuin Emmestä.

Kylä jossa on noin neljä teiniä, heille tietenkin tulee kerroksellisuutta ja enemmän ongelmia. 

Oikeassa maailmassa (suomessa) on normaalia mököttää puhelimen kanssa kotona ja olla ahdistunut. Ja puolet pyrkii myymään persettään ulkkareille tupakkaa ja viinaa vastaan.

Alkaa Emmerdalen nuorisokin näyttämään tavalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Täysi-ikäisen rimpuilua isovamhempiaan vastaan. Kammy ja Sarah ovat yhdessä tehneet varkauksia ja tulevat tekemään lisää.

Niin. Ton yhden mielestä myös Sarah on aika normaali. 

Olis kiva nähdä sen lähipiiri.

Toi yksi sanoo, että Sarah on supernainen. Se vaan heräs yhtenä aamuna täysin osaavana automekaanikkona. 

Vierailija
5144/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Täysi-ikäisen rimpuilua isovamhempiaan vastaan. Kammy ja Sarah ovat yhdessä tehneet varkauksia ja tulevat tekemään lisää.

Niin. Ton yhden mielestä myös Sarah on aika normaali. 

Olis kiva nähdä sen lähipiiri.

Unohtu äsken. Kumpa säkin relaisit, etkä olis noin mustavalkoinen. Mutta sehän tätä ketjua vaivaakin.

Kaikki otetaan niin v*tun tosissaan. En haluais nähdä sun elinympyröitä, kun hyvin kuivakalta, totiselta ja tylsältä vaikuttaa.

Vierailija
5145/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Tämä sopii Vinnyyn :   gormless tarkoittaa suomeksi tyhmää, tietämätöntä, avutonta tai hölmöä.

Se viittaa usein henkilöön, joka vaikuttaa ymmärtämättömältä, hitaalta tai eksyneeltä – ikään kuin hän vain tuijottaisi muita tyhjällä katseella ymmärtämättä tilannetta. [1, 2]

Yleisimmät suomennokset:Tyhmä / hölmö,Avuton, Ymmärtämätön / tietämätön, Ilmeetön (jos puhutaan ilmeestä tai olemuksesta.

Joku kuvasi noin Vinnyä täydellisesti. Gabby ei tajua miten tökerö Vinny on.

Kyläläiset ovat huomiokyvyttömiä muissakin muiden asioissa v  -2025

Tämä tietoisku tuli puskista.. 😄

Vierailija
5146/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5147/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Vierailija
5148/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Ehkäpä juuri sen kierouden vuoksi on kelvannut Debbielle ja Dawnillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5149/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Ehkäpä juuri sen kierouden vuoksi on kelvannut Debbielle ja Dawnillekin.

Debbie oli kauan ennen Joen ed. lähtöä ja Dawnia taasen kiinnostaa pahat pojat, sen näki jo silloin nyrkkeilysagan aikaan.

Vierailija
5150/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Ehkäpä juuri sen kierouden vuoksi on kelvannut Debbielle ja Dawnillekin.

Debbie oli kauan ennen Joen ed. lähtöä ja Dawnia taasen kiinnostaa pahat pojat, sen näki jo silloin nyrkkeilysagan aikaan.

Eikös Debbien ja Joen saaga loppunut juuri siihen lähtöön? Kuuluiko se Elliskin siihen paha poika.klaaniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5151/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Niin. Gabby on munaa ja rahaa vailla, kaikki muu on sovellettavissa. Vinny on välivaihe. 

Vierailija
5152/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Niin. Gabby on munaa ja rahaa vailla, kaikki muu on sovellettavissa. Vinny on välivaihe. 

Miksi tarvitsisi rahaa? Hoploppi tjsp tuottaa ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5153/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Ei kai Gabby rakastunut ole.. otti sen, joka oli vapaana. Gabby on äitinsä kaltainen munahaukka. Lisänä ripaus kunnianhimoa. Joe olisikin ollut täydellinen kohde. Mutta hänen "kohtalonsa" oli toinen juoni.

Jaa täydellinen kohde? Ensinnäkin lähes puolet vanhempi ja kiero kuin korkkiruuvi.

Niin. Gabby on munaa ja rahaa vailla, kaikki muu on sovellettavissa. Vinny on välivaihe. 

Miksi tarvitsisi rahaa? Hoploppi tjsp tuottaa ihan hyvin.

Joo Gabbyn tulevaisuus on taattu taloudellisesti, onhan hän perintöprinssin äiti ja Kim haluaa vain parasta prinssille ja tämän äidille.

Vierailija
5154/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

No mutta kai nyt olisi joku muukin. Vinny on ihan heppeli.

Mikä on heppeli? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5155/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammy: Tämä ei ole yhtään Sarahin tapaista. Juu eihän se olekkaan varastanut kuin pari mönkijää jne.

"Sankari"-John pääsi näyttämään "kykyjään".

Vierailija
5156/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

No mutta kai nyt olisi joku muukin. Vinny on ihan heppeli.

Mikä on heppeli? 

Se kirjoittaja uskoo YHÄ että Vinny on homo.

Vierailija
5157/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Charity on tyhmä. Sekaantuu nuorten välisiin suhteisiin. 

Vierailija
5158/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eric Laittoi myyntiin kaipan mutta ei myynyt, Tracy on ottanut kassasta rahaa useita kuukausia. Dinglet uuvuttaa katsojat. Cain, Moira ja Charityn, juonet jatkuu ja vain jatkuu.  April samoin. Sarah baby alkanee kohta. Kymmeniä vuosia D evvk soopaa ja aina joku muu kärsii niiden toilaukset.

Aprilille,Dylanolle sanotaan että mikään ei ole heidän vika. Seurauksia ei tule vaan uutta tarinaa ruutuun. Charity tekee väärin toisille ja sitten keksitään uhrautuminen jotta katsojat unohtaa pahiksen toisten hyväksikäyttäjän. Niin tylsää. Vain Aaron on hyvä Dingle, Chas joskus. Muut puumetsää. Mikä pitää heidät 20 -30v palkkalistoilla? 

Jotkut katsojat vihaavat Macia koska fanittavat Charia ja jotkut haluavat hetero näyttelijät pois. 

Yritin kovasti saada tolkkua kommentissasi mutta en tainnut onnistua. Esimerkkinä  kysyn sinulta, että minkälaiset ihmiset ovat "puumetsää"?

Deadwood englannin sanasta : Puusanastossa: kelopuu, kelohonka tai kuolleet puut/oksat.

  Kuvainnollisesti: turha painolasti tai tarpeeton rasite

Vierailija
5159/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacob on kyllä onnekas kaveri. Aina sitä joku puolustaa. Onko se ikinä ottanut vastuuta käytöksestään elämänsä aikana. En ihmettele, että David katkaisi välit.

Vierailija
5160/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lydian kakadu! Olipa epäaito juonenkäänne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi