Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Mun mielestä suht tavallisia nuoria kylässä.
Peilasin omaan elämääni kasari-ysäri vaiheessa.
Teiniraskauksia on(luokkakaveri ysillä), kotoa karkaamisia tapahtuu (veljeni), kouluja jää kesken (kolme kaveria), juopottelua(90% kavereista), autolla/mopolla ajoa kortitta (kaikki), vänkäämistä(kaikki), riitelyä (kaikki). jopa teinien kuolonkolari lähipiirissä.
Cathyn hormonisairaus kuulosti alunperin aivan tuulesta temmatulta, mutta näköjään se on oikea juttu, mutta lääkkeillä pysyy hallussa.
Cathy kuitenkin löysi itselleen koulun.. Ihan luontavaakin, että ravintola ja palvelualaa opiskelisi. Ehkä sitten, jos takasin tulee.
Jimmy oli niin sulonen, kun omaa tuntoa soimas ja vähän kuitenkin supisi ristiin Las Vegasin toiveissa. Sitten ne esitteet, joita sylissään rutisti. 🥹😍
Vierailija kirjoitti:
Jimmy oli niin sulonen, kun omaa tuntoa soimas ja vähän kuitenkin supisi ristiin Las Vegasin toiveissa. Sitten ne esitteet, joita sylissään rutisti. 🥹😍
Ne taisi olla lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Oliko kateellinen Aprilin saamasta huomiosta? Myös Cathyn äiti kuoli. Muistelen että Cathy yritti tulla raskaaksi ja vietellä Samsonin, koska raskaus olisi lopettanut ne hirveät hormonioireet. Cathy oli aika pitelemätön ja uhkarohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Oliko kateellinen Aprilin saamasta huomiosta? Myös Cathyn äiti kuoli. Muistelen että Cathy yritti tulla raskaaksi ja vietellä Samsonin, koska raskaus olisi lopettanut ne hirveät hormonioireet. Cathy oli aika pitelemätön ja uhkarohkea.
Toi April-kuvio oli paljin ennen niitä menkka-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen muistutus: Maanantaina 22.6 ja keskiviikkona 24.6 Emmerdale taas klo 17.30.
Nuori Morse tulee niin jää Emmerdale katsomatta.
Nuori Morse on kyllä hyvä mutta itse katson sitä Areenasta milloin huvittaa. Emmerdalekin on jatkuvassa tallennuksessa. Toisinaan katson silti Emmerdalen jo yöllä Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Eiku Nicolan ja Jimmyn tytsy sitä autoa ajoi. Angelica. Yritti kyllä vyöryttää syytä Cathyn niskaan mutta myönsi lopulta olleensa ratissa kolarin sattuessa ja sai siitä tuomionkin ja joutui johonkin nuorisorikollisten koulukotiin tai vastaavaan. Cathy on ihan normaali suloinen neiti silloin kun sairaus on kontrollissa. Eihän sairaudelle mitään voi. On tainnu saada toimivat lääkkeet kun on viime aikoina ollut ihan oma itsensä.
Joo. Niin olikin, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.
Ton yhden mielestä Cathy on normaali
Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.
Ton yhden mielestä Cathy on normaali
Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!
Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.
Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.
Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.
Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta?
Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.
Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?
Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.
Ja sinä sanot normaaliksi?!
Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.
Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?
Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.
Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.
Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?
Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.
Ton yhden mielestä Cathy on normaali
Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.
Minä olen satavarma,että jos otetaan samankokoinen verrokkikylä oikeasta maailmasta niin taatusti löytyy paljon enemmän fiksusti käyttäytyviä teinejä kuin Emmestä.
Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan? Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan? Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!
Täysi-ikäisen rimpuilua isovamhempiaan vastaan. Kammy ja Sarah ovat yhdessä tehneet varkauksia ja tulevat tekemään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan? Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!
Hän on Dingle. Hän pitää suvun perinteitä yllä. Sarja onkin kaivannut uutta Dingleä rötöstelemään, kun vanhat eivät enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle.
Viime vuosina Brenda ei ole paljoa käynyt muualla, Cathy käynyt koulussa ja missä olikaan kun Angelika oli nuorisokodissa, ei kylästä oikein pääse pois ilman autoa (se on vuoskymmenien saatossa todettu).
April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten olla liian tylsää katsottavaa?
Vierailija kirjoitti:
April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten olla liian tylsää katsottavaa?
Minun elämäni ei kyllä ole ollut tylsää vaikka en ole 81 vuoden aikana joka viikko rötöstellytkään.
Eiku Nicolan ja Jimmyn tytsy sitä autoa ajoi. Angelica. Yritti kyllä vyöryttää syytä Cathyn niskaan mutta myönsi lopulta olleensa ratissa kolarin sattuessa ja sai siitä tuomionkin ja joutui johonkin nuorisorikollisten koulukotiin tai vastaavaan. Cathy on ihan normaali suloinen neiti silloin kun sairaus on kontrollissa. Eihän sairaudelle mitään voi. On tainnu saada toimivat lääkkeet kun on viime aikoina ollut ihan oma itsensä.