Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5220)

Vierailija
5101/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Eiku Nicolan ja Jimmyn tytsy sitä autoa ajoi. Angelica. Yritti kyllä vyöryttää syytä Cathyn niskaan mutta myönsi lopulta olleensa ratissa kolarin sattuessa ja sai siitä tuomionkin ja joutui johonkin nuorisorikollisten koulukotiin tai vastaavaan. Cathy on ihan normaali suloinen neiti silloin kun sairaus on kontrollissa. Eihän sairaudelle mitään voi. On tainnu saada toimivat lääkkeet kun on viime aikoina  ollut ihan oma itsensä.

Vierailija
5102/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suht tavallisia nuoria kylässä.

Peilasin omaan elämääni kasari-ysäri vaiheessa.

Teiniraskauksia on(luokkakaveri ysillä), kotoa karkaamisia tapahtuu (veljeni), kouluja jää kesken (kolme kaveria), juopottelua(90% kavereista), autolla/mopolla ajoa kortitta (kaikki), vänkäämistä(kaikki), riitelyä (kaikki). jopa teinien kuolonkolari lähipiirissä. 

Cathyn hormonisairaus kuulosti alunperin aivan tuulesta temmatulta, mutta näköjään se on oikea juttu, mutta lääkkeillä pysyy hallussa.

Cathy kuitenkin löysi itselleen koulun.. Ihan luontavaakin, että ravintola ja palvelualaa opiskelisi. Ehkä sitten, jos takasin tulee. 

Vierailija
5104/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy oli niin sulonen, kun omaa tuntoa soimas ja vähän kuitenkin supisi ristiin Las Vegasin toiveissa. Sitten ne esitteet, joita sylissään rutisti. 🥹😍

Vierailija
5105/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jimmy oli niin sulonen, kun omaa tuntoa soimas ja vähän kuitenkin supisi ristiin Las Vegasin toiveissa. Sitten ne esitteet, joita sylissään rutisti. 🥹😍

Ne taisi olla lehtiä.

Vierailija
5106/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5107/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Oliko kateellinen Aprilin saamasta huomiosta? Myös Cathyn äiti kuoli. Muistelen että Cathy yritti tulla raskaaksi ja vietellä Samsonin, koska raskaus olisi lopettanut ne hirveät hormonioireet. Cathy oli aika pitelemätön ja uhkarohkea.

Vierailija
5108/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Oliko kateellinen Aprilin saamasta huomiosta? Myös Cathyn äiti kuoli. Muistelen että Cathy yritti tulla raskaaksi ja vietellä Samsonin, koska raskaus olisi lopettanut ne hirveät hormonioireet. Cathy oli aika pitelemätön ja uhkarohkea.

Toi April-kuvio oli paljin ennen niitä menkka-ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5109/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen muistutus: Maanantaina 22.6 ja keskiviikkona 24.6 Emmerdale taas klo 17.30.

Nuori Morse tulee niin jää Emmerdale katsomatta.

Nuori Morse on kyllä hyvä mutta itse katson sitä Areenasta milloin huvittaa. Emmerdalekin on jatkuvassa tallennuksessa. Toisinaan katson silti Emmerdalen jo yöllä Katsomosta.

Vierailija
5110/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Eiku Nicolan ja Jimmyn tytsy sitä autoa ajoi. Angelica. Yritti kyllä vyöryttää syytä Cathyn niskaan mutta myönsi lopulta olleensa ratissa kolarin sattuessa ja sai siitä tuomionkin ja joutui johonkin nuorisorikollisten koulukotiin tai vastaavaan. Cathy on ihan normaali suloinen neiti silloin kun sairaus on kontrollissa. Eihän sairaudelle mitään voi. On tainnu saada toimivat lääkkeet kun on viime aikoina  ollut ihan oma itsensä.

Joo. Niin olikin, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5111/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.

Ton yhden mielestä Cathy on normaali 

Vierailija
5112/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5113/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.

Ton yhden mielestä Cathy on normaali 

Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.

Vierailija
5114/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Aprillin näyttelijä on todella huono yhden ilmeen nyrpistelijä!

Ulkonäkö on jäänyt pienen koulutytön tasolle. Hiukset aina kiinni ja "uskovaisen" habitus. Ulkonäköä ei ole yhtään muutettu uuden kapinallisen l orttoilijan mukaiseksi.

Jopa Marlonin näyttelijällä on enemmän ilmeitä.

Muutenkin ärsyttävä juonikuvio.

Onko Emmerdalessa yhtään normaalia nuorta? 

Sarah on aika normaali. Heat oli normaali ja siskonsakin on. Arthur on myös. April on nyt tällä hetkellä ainoa ongelmatapaus. Ei olisi uskonut vuosi sitten että hänelle tulee näin vaikeaa, mutta elämä aina välillä yllättää.

Siis sun mielestä, pahus unohdin nimen, Heatin sisko on normaali?

Tämä hormnihuuruinen kiukkupussi, jolla on aina naama nurinpäin. Eikös hän ajanut autoa ja aiheutti veljensä kuoleman. Opiskelut ei suju ja olemus on veltto.

Ja sinä sanot normaaliksi?!

Onneksi hän pääsi nyt risteilylle. Brenda-parka sen seurassa.

 

Lähtevätkö molemmat nyt sarjasta kokonaan?

Joo ei Cathy ihan normaali ole ollut kun varasti jonkun luottokortin että pääsisi johonkin leikkaukseen että oireet mahdollisesti loppuisivat (taas 1 unohdettu juoni), varasti alkoholia, ajoi varastettua autoa josta seurasi onnettomuus ja veljen kuolema.

Näillä näkymin olivat jäähyväiset molemmille.

Eikös sillä Cathyllä ollu jokin kiusaamiskuvio Aprilia kohtaan jossain vaiheessa (ennen sairatumistaan)?

Niinpä olikin. Plus aiemmin kerrotut töllöilyt.

Ton yhden mielestä Cathy on normaali 

Teinit tötöilee ja se on ihan normaalia. Ei tietenkään palstamammojen teinit. Ne lukee raamattua kotona itsevirkattu sukkapuku päällään.

Minä olen satavarma,että jos otetaan samankokoinen verrokkikylä oikeasta maailmasta niin taatusti löytyy paljon enemmän fiksusti käyttäytyviä teinejä kuin Emmestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5115/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Vierailija
5116/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Täysi-ikäisen rimpuilua isovamhempiaan vastaan. Kammy ja Sarah ovat yhdessä tehneet varkauksia ja tulevat tekemään lisää.

Vierailija
5117/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Hän on Dingle. Hän pitää suvun perinteitä yllä. Sarja onkin kaivannut uutta Dingleä rötöstelemään, kun vanhat eivät enää jaksa. 

Vierailija
5118/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin koomista mikä numero tehtiin Brendan ja Cathyn lähdöstä parin kuukauden risteilylle. Ihan kuin he olisivat ensimmäistä kertaa elämässään poistumassa tuppukylän rajojen ulkopuolelle. 

Viime vuosina Brenda ei ole paljoa käynyt muualla, Cathy käynyt koulussa  ja missä olikaan kun Angelika oli nuorisokodissa, ei kylästä oikein pääse pois ilman autoa (se on vuoskymmenien saatossa todettu).

Vierailija
5119/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten  olla liian  tylsää katsottavaa?

Vierailija
5120/5220 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten  olla liian  tylsää katsottavaa?

Minun elämäni ei kyllä ole ollut tylsää vaikka en ole 81 vuoden aikana joka viikko rötöstellytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi