Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5215)

Vierailija
5121/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suht tavallisia nuoria kylässä.

Peilasin omaan elämääni kasari-ysäri vaiheessa.

Teiniraskauksia on(luokkakaveri ysillä), kotoa karkaamisia tapahtuu (veljeni), kouluja jää kesken (kolme kaveria), juopottelua(90% kavereista), autolla/mopolla ajoa kortitta (kaikki), vänkäämistä(kaikki), riitelyä (kaikki). jopa teinien kuolonkolari lähipiirissä. 

Cathyn hormonisairaus kuulosti alunperin aivan tuulesta temmatulta, mutta näköjään se on oikea juttu, mutta lääkkeillä pysyy hallussa.

Cathy kuitenkin löysi itselleen koulun.. Ihan luontavaakin, että ravintola ja palvelualaa opiskelisi. Ehkä sitten, jos takasin tulee. 

Jos tuollaiset kaverit edustavat mielestäsi suht tavallista otosta nuorista niin ei voi kuin sanoa että EI KUULE OLE IHAN NORMI OTOS.

Vierailija
5122/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sarah on laitettu noin sekoilemaan?  Ja Kammya tietysti epäillään ja rangaistaan!

Täysi-ikäisen rimpuilua isovamhempiaan vastaan. Kammy ja Sarah ovat yhdessä tehneet varkauksia ja tulevat tekemään lisää.

Niin. Ton yhden mielestä myös Sarah on aika normaali. 

Olis kiva nähdä sen lähipiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5123/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten  olla liian  tylsää katsottavaa?

Angelika King? Ei kylässä montaa teiniä ole Sarahin, Aprilin ja Angelikan lisäksi, seuravat ovat siten yli paikymppisiä.

Vierailija
5124/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacobia nyt kaduttaa kun teki ilmiannon varkaudesta ja Sarah paljastuikin syylliseksi ryöstöön. Yritti saada Kammyn kaltereiden taa mutta rakkauden kohde joutuukin nyt kärsimään. 

Vierailija
5125/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

April on jo pitkään aiheuttanut perheelleen harmaita hiuksia. Nyt leivotaan Sarahista jotain kriminaalia. Eikö joku nuori voisi olla kiltti ja kiva? Ei varmaan voi, koska se voisi sitten  olla liian  tylsää katsottavaa?

Minun elämäni ei kyllä ole ollut tylsää vaikka en ole 81 vuoden aikana joka viikko rötöstellytkään.

Vain joka toinen viikko?

Vierailija
5126/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sarjoja pidä verrata normaali elämään. Vankilaan voi joutua jos näyttelijä lähtee pois tai joku nuori ei ole sopiva aikuisrooliin niin vaihdetaan myöhemmin tai hahmo poistetaan. Jotkut vain on kuten Noah. Lapsena aloittaneet eivät oikein osaa näytellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5127/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Tämä sopii Vinnyyn :   gormless tarkoittaa suomeksi tyhmää, tietämätöntä, avutonta tai hölmöä.

Se viittaa usein henkilöön, joka vaikuttaa ymmärtämättömältä, hitaalta tai eksyneeltä – ikään kuin hän vain tuijottaisi muita tyhjällä katseella ymmärtämättä tilannetta. [1, 2]

Yleisimmät suomennokset:Tyhmä / hölmö,Avuton, Ymmärtämätön / tietämätön, Ilmeetön (jos puhutaan ilmeestä tai olemuksesta.

Joku kuvasi noin Vinnyä täydellisesti. Gabby ei tajua miten tökerö Vinny on.

Kyläläiset ovat huomiokyvyttömiä muissakin muiden asioissa v  -2025

Vierailija
5128/5215 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5129/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

Vierailija
5130/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eric myymässä kaupan kiinteistöä vai kotiaan kun puhui kiinteistönvälittäjästä eilen. Tracy oli huolissaan työpaikastaan tästä johtuen, mutta Eric lohdutteli ettei hätää. Eli olisko siis pistämässä kotiaan myyntiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5131/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoitti että melk 30 v sarjan seuraamisen jälkeen taitaa lopettaa katselun. Sama täällä. Eilen suljin television kun Gabby ilmoitti muuttavansa pois Kartanosta heti kun tuli joku konflikti lapsenhoidon kanssa.

Tervemenoa Dinglelään vaan.

On niin heppoista kässäriä. Voin lukea juonipaljastuksista mitä kellekin kuuluu mutta ei jaksa puolta tuntia uhrata katseluun enää.

Kiitos 29, 5 vuodesta.

Vierailija
5132/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Järki lentää ikkunasta pihalle kun rakastuu. Parempi Vinny on kuin joku kiero Joe. 

No mutta kai nyt olisi joku muukin. Vinny on ihan heppeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5133/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric Laittoi myyntiin kaipan mutta ei myynyt, Tracy on ottanut kassasta rahaa useita kuukausia. Dinglet uuvuttaa katsojat. Cain, Moira ja Charityn, juonet jatkuu ja vain jatkuu.  April samoin. Sarah baby alkanee kohta. Kymmeniä vuosia D evvk soopaa ja aina joku muu kärsii niiden toilaukset.

Aprilille,Dylanolle sanotaan että mikään ei ole heidän vika. Seurauksia ei tule vaan uutta tarinaa ruutuun. Charity tekee väärin toisille ja sitten keksitään uhrautuminen jotta katsojat unohtaa pahiksen toisten hyväksikäyttäjän. Niin tylsää. Vain Aaron on hyvä Dingle, Chas joskus. Muut puumetsää. Mikä pitää heidät 20 -30v palkkalistoilla? 

Jotkut katsojat vihaavat Macia koska fanittavat Charia ja jotkut haluavat hetero näyttelijät pois. 

Vierailija
5134/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eric Laittoi myyntiin kaipan mutta ei myynyt, Tracy on ottanut kassasta rahaa useita kuukausia. Dinglet uuvuttaa katsojat. Cain, Moira ja Charityn, juonet jatkuu ja vain jatkuu.  April samoin. Sarah baby alkanee kohta. Kymmeniä vuosia D evvk soopaa ja aina joku muu kärsii niiden toilaukset.

Aprilille,Dylanolle sanotaan että mikään ei ole heidän vika. Seurauksia ei tule vaan uutta tarinaa ruutuun. Charity tekee väärin toisille ja sitten keksitään uhrautuminen jotta katsojat unohtaa pahiksen toisten hyväksikäyttäjän. Niin tylsää. Vain Aaron on hyvä Dingle, Chas joskus. Muut puumetsää. Mikä pitää heidät 20 -30v palkkalistoilla? 

Jotkut katsojat vihaavat Macia koska fanittavat Charia ja jotkut haluavat hetero näyttelijät pois. 

Yritin kovasti saada tolkkua kommentissasi mutta en tainnut onnistua. Esimerkkinä  kysyn sinulta, että minkälaiset ihmiset ovat "puumetsää"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5135/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Tracy pöllii kaupasta kokoajan rahaa? Ei ole annettu mitään selitystä miksi ei pärjää omillaan.

Vierailija
5136/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku kirjoitti että melk 30 v sarjan seuraamisen jälkeen taitaa lopettaa katselun. Sama täällä. Eilen suljin television kun Gabby ilmoitti muuttavansa pois Kartanosta heti kun tuli joku konflikti lapsenhoidon kanssa.

Tervemenoa Dinglelään vaan.

On niin heppoista kässäriä. Voin lukea juonipaljastuksista mitä kellekin kuuluu mutta ei jaksa puolta tuntia uhrata katseluun enää.

Kiitos 29, 5 vuodesta.

Se olin minä. 

 

Katsoin vielä tän päivän jakson mutta tylsää oli.

 

Gabby ja Vinny ei ole uskottava pari. Vinny olisi uskottavampi Thomasin lastenhoitaja kuin Gabbyn avomiehenä. Muuttaisivat omaan kotiin aikuiset ihmiset.

Vierailija
5137/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Eric myymässä kaupan kiinteistöä vai kotiaan kun puhui kiinteistönvälittäjästä eilen. Tracy oli huolissaan työpaikastaan tästä johtuen, mutta Eric lohdutteli ettei hätää. Eli olisko siis pistämässä kotiaan myyntiin. 

Koti on se karttano mutta kaupan suunnittelee myyvänsä.

Vierailija
5138/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinnyn ja Gabbyn romanssi on ihan absurdi. Ei ollenkaan järkeenkäypä. Kai posh-Gabbylle nyt olisi joku tasokkaaampi voitu kirjoittaa.

Kuten Jaacob tai Noah?

Vierailija
5139/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Tracy pöllii kaupasta kokoajan rahaa? Ei ole annettu mitään selitystä miksi ei pärjää omillaan.

Tarvitsee extra rahaa kun Natelta ei kuulu elatusmaksuja.

Vierailija
5140/5215 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku kirjoitti että melk 30 v sarjan seuraamisen jälkeen taitaa lopettaa katselun. Sama täällä. Eilen suljin television kun Gabby ilmoitti muuttavansa pois Kartanosta heti kun tuli joku konflikti lapsenhoidon kanssa.

Tervemenoa Dinglelään vaan.

On niin heppoista kässäriä. Voin lukea juonipaljastuksista mitä kellekin kuuluu mutta ei jaksa puolta tuntia uhrata katseluun enää.

Kiitos 29, 5 vuodesta.

Se olin minä. 

 

Katsoin vielä tän päivän jakson mutta tylsää oli.

 

Gabby ja Vinny ei ole uskottava pari. Vinny olisi uskottavampi Thomasin lastenhoitaja kuin Gabbyn avomiehenä. Muuttaisivat omaan kotiin aikuiset ihmiset.

Gabbyllä on oma  talo mutta Laurel asuu siellä lapsineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme