Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2897)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurila erosi koska halusi JAIN RAHAT. Laurel ja Rhona pitäisi saada pois.
Ajattele lapsia.
Kannattaisikohan Laurelin ja Rhonankin ajatella niitä lapsiaan edes vähän?
Mikseivät ajattelisi?
Käsikirjoittajat keksivät heille niin paljon muuta tekemistä etteivät ehdi.
Toi John on komein mies ikinä Emmessä
Aaron: Kaikki paikat ovat kävelymatkan päässä.
Voihan sitä kävellä piilopaikasta itse kylään tosin se kestää muutaman tunnin.
Mä en tiedä miten Englanissa nää asiat menee mutta eihän se lapsen teko nyt niin yksinkertainen puuha ole kuin hetero parilla. Mattystä ja Amystä siis
Vierailija kirjoitti:
Toi John on komein mies ikinä Emmessä
Robert on komein ja parhain roolissaan. Aaron myös hyvännäköinen kunhan on laihempi tass. Mackenzie ok.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miten Englanissa nää asiat menee mutta eihän se lapsen teko nyt niin yksinkertainen puuha ole kuin hetero parilla. Mattystä ja Amystä siis
Keinohedelmöitys tai sitten pyydetään Cainia/Mackia/Noahia/jne apuun.
Vierailija kirjoitti:
Amy jo puhui keinohedelmistä tai adoptiosta. Mutta eihän siitä mitään tuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannissa on paljon khasaareja ja trannyjä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptio?
Vierailija kirjoitti:
Laurila erosi koska halusi JAIN RAHAT. Laurel ja Rhona pitäisi saada pois.
Mitkä rahat? Yritti ryöstää ja kavaltaa Laurelilta.
Pullaposki hakkasi avuttoman vanhuksen niin pahasti että tämä olisi kuollut vammoihinsa muutamassa tunnissa, Ruby vain nopeutti kuolemaa. Nyt tihruisin silmin uhriutuu kun hänelle ei juostu kertomaan tapahtumia, voiko tyhmempää hahmoa olla, inhokki nro 1.
Kuinkahan monta kertaa Claire "Kim Tate" King on käynyt plastiikkakirugin pakeilla?
Kumman oikeus katsoisi ansaitsevan kovemman rangaistuksen, Rossin joka hakkasi henkihieveriin ukon vai Rubyn joka vaan viimeisteli teon? Harmittaa,jos John joutuu myös kiipeliin kun hyvää hyvyyttään hoiti loppusijoittelun.
Tokko tämäkään murha? koskaa pomppaa haudastaan? Ellei sitten käynyt taas kerran nii, ettei hän kuollutkaan vaan lähti lätkimään ja kaikki oli vain unta/lavastusta...Miksei Willin hautaama ukko koskaan paljastunut? Vieläköhän se koituu Dawnin kohtaloksi? <kyllä tympii jatkuva väkivaltaisuus ja tapot. Kaipaisin romantiikkaa....
v. 2015 Ross ampui Andyn yllytämänå Robertia joka oli viikokausia koomassa eikä mitään seurauksia. Robert ei ilmiantanut Rossia. Cain yritti vielä tukahduttaa Robertin sairaalassa mutta Zak tuli ja esti. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Kumman oikeus katsoisi ansaitsevan kovemman rangaistuksen, Rossin joka hakkasi henkihieveriin ukon vai Rubyn joka vaan viimeisteli teon? Harmittaa,jos John joutuu myös kiipeliin kun hyvää hyvyyttään hoiti loppusijoittelun.
Ei siitå tule seurauksia kun "viisaat" kytät eivät löydä ruumista. Anthonya nähdään vielä pariin otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tokko tämäkään murha? koskaa pomppaa haudastaan? Ellei sitten käynyt taas kerran nii, ettei hän kuollutkaan vaan lähti lätkimään ja kaikki oli vain unta/lavastusta...Miksei Willin hautaama ukko koskaan paljastunut? Vieläköhän se koituu Dawnin kohtaloksi? <kyllä tympii jatkuva väkivaltaisuus ja tapot. Kaipaisin romantiikkaa....
Ei pomppaa vaan kuoli ja ei unta. Dawnin kohtaloksi koituu ihan muut jutut. Romantiikasta huolehtii Jacob ja Sarah kunhan parivaljakko tulee taas ruutuun.
Mikseivät ajattelisi?