Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2897)
Tämän päivän jaksosta.
En ymmärrä miten ihmeessä Tracy sattoi jättää Frankien Moiralle hoitoon?
En myöskään tajua miksei Aaron ajanut Anthonyn autoa vaikka yöllä johonkin ja jättänyt varastettavaksi. Ihan kuin he onnistuisivat sen purkaa kenenkään huomaamatta ja kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jaksosta.
En myöskään tajua miksei Aaron ajanut Anthonyn autoa vaikka yöllä johonkin ja jättänyt varastettavaksi. Ihan kuin he onnistuisivat sen purkaa kenenkään huomaamatta ja kuulematta.
Ei ole tämän päivän jaksossa!!!
Ei näkynyt koko naistrioa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jaksosta.
Jaa mun katsomosta katsomassa uusimmassa jaksossa oli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jaksosta.
Täällähän me keskustelemme illan lähetyksen tahtiin, emme striimauspalvelun.
2 idioottia aikoo purkaa auton kahdestaan muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
2 idioottia aikoo purkaa auton kahdestaan muutamassa päivässä.
Tämä. Ihan sama tietääkö Aaron jotain autoista vai ei. Mutta eikö helpommalla olis päässyt ajamalla auton jonnekin ja jättämällä vaikka avaimet autoon.
Päivän ilo uutinen on, että Dawn näyttelijä lähtee, erotettu, axed, myöhemmin tänä vuonna.
Mulla menny ohi tää, että Billy on Calebin hienossa firmassa töissä. Myös pari tavista näkyi pällistelemässä, kun Jai pomotti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menny ohi tää, että Billy on Calebin hienossa firmassa töissä. Myös pari tavista näkyi pällistelemässä, kun Jai pomotti.
Niitä taviksia on pyörinyt siellä alusta saakka, ennen Wlliä tai Jaitakaan.
Mäkään muistanut, että Billykin olis palkattu.
Cainin korjaamolta loistaa valot yöhön ja lähteehän tosta purku-urakasta kamala metelikin! Uteliaita kylässä riittää, mikä voisikaan mennä pieleen...
Vierailija kirjoitti:
Cainin korjaamolta loistaa valot yöhön ja lähteehän tosta purku-urakasta kamala metelikin! Uteliaita kylässä riittää, mikä voisikaan mennä pieleen...
Kun sen auton olisi voinut ajaa jonnekin ja polttaa kaikki. Tyypillistä Saippuaa ettei helpointa.
Pimeällä tietysti vaikea löytää paikkaa. Ohutseinänen korjaamo hökkeli ja melua. Aaron siis luulee tehneensä mutta oliko joku muu?
Aaron pieksi papan pois päiviltä. Näinköhän kestää syyllisyytensä,vaikuttaa herkistyneen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän jaksosta.
Täällähän me keskustelemme illan lähetyksen tahtiin, emme striimauspalvelun.
30. Päivä oli maanantai ja kyllä nuo jutut oli maanantain jaksossa ihan normaalissa ohjelmistossa, mutta ihmiset kirjoittelevat ennen ko jakso esitystä, mutta sen kyllä ihan ilmaiseksi voi katsomostakin katsoa esityspäivänä.
Jain idea laukkujen tarkastamisesta oli kyllä hölmö. Kerrykin kävi siinä välissä Hidessa eli jos olisi pöllinyt rahat, olisi ehtinyt ne siinä välissä viedä laukustaan muualle. Onkohan Jai itse vienyt rahat, koska eihän Anthony/Aaron mitään rahoja vieneet? Vai onko Jai vaan keksinyt, että rahaa on varastettu, koska olisi typerää käynnistää tutkinta kun mitään ei ole viety?
Vierailija kirjoitti:
Jain idea laukkujen tarkastamisesta oli kyllä hölmö. Kerrykin kävi siinä välissä Hidessa eli jos olisi pöllinyt rahat, olisi ehtinyt ne siinä välissä viedä laukustaan muualle. Onkohan Jai itse vienyt rahat, koska eihän Anthony/Aaron mitään rahoja vieneet? Vai onko Jai vaan keksinyt, että rahaa on varastettu, koska olisi typerää käynnistää tutkinta kun mitään ei ole viety?
En oikein usko, että Jai niitä rahoja on pöllinyt, koska vaahtoaa noin hirveästi ja ilmoitti vissiin poliisillekin?
Muutama satanen ei merkkaa mitään kun saman hallin lattialla on piesty avuton vanhus kuoliaaksi. Toivottavasti Aaron saa teosta elinkautisen ja oikeus toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kävi ruokatauolla.
Vierailija kirjoitti:
Muutama satanen ei merkkaa mitään kun saman hallin lattialla on piesty avuton vanhus kuoliaaksi. Toivottavasti Aaron saa teosta elinkautisen ja oikeus toteutuu.
Miksi saisi? Ei ruumista jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saanut Dawnkaan
Kaaleppi varmaan kun saa selville tapahtumia..En pidä Miilganeista. Stephin tavasta puhua ei pidetä. Rubyllä on kamala tekonauru.