Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3106)
Siinä on kaksi sekopäätä:Laurel ja Nicola.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kylen isä?
Cain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Amy ja Kerry ovat vastuussa siitä että Frank kuoli.
Miten olis?
Pelastuslaitos oli paikalla, kun Frank päätti itse juosta palavaan tehtaaseen pelastamaan tytärtään.
Vaikka Kerry oliskin tulipalon sytyttänyt, ninn Frank itse teki valintansa.
Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että jos Kerry ei olisi aiheuttanut tulipaloa niin Frankin ei olisi tarvinnut rynnätä pelastamaan tytärtään.
Jos ja jos. Jos Jai ei olisi säästänyt väärästä paikkaa niin tehtaaseen ei olisi tarvinnut rynnätä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kaksi sekopäätä:Laurel ja Nicola.
joo,ihan turhia ...
Vierailija kirjoitti:
En pudä Miliganeista jonka edellinen tuottaja on tuonut. Pahiksia.
Näin X joku kirjoutti, että parasta ennen on mennyt umpeen ajat sitten Marlon ja Paddy kohdalla. Lisään Rhonan ja Mandyn. Ihmisiä tuottajat ovat niin ihastuneita Apriliin,Vinnyyn, Aprilin tuttu katupoika Dylaniin joka nähdään pian. Billy ei osaa mäytellä ja turhis ja nokka pystyssä.
Lauren samoin ulos jo. 3 perhettä ärsyttää ei kiinnosta.
Jos Billy ei osaa näytellä, niin sä et taida oppia ikinä kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis?
Pelastuslaitos oli paikalla, kun Frank päätti itse juosta palavaan tehtaaseen pelastamaan tytärtään.
Ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, että jos Kerry ei olisi aiheuttanut tulipaloa niin Frankin ei olisi tarvinnut rynnätä pelastamaan tytärtään.
Ei olisi nytkään. Pelastuslaitos oli jo paikalla ja sammutus aloitettu. Frank päätt olla luottamatta ammattilaisiin ja hyökkäs itse palon sekaan.
Kuvittelin tämän perusteen olleen harvinaisen selvä edellisessä kirjoituksessa, mutta ei näköjään. .D
Usko nyt, että jos Kerry ei olisi aiheuttanut tulipaloa niin ei olisi tarvittu palokuntaakaan. Ja jos Hottenin poliisilla olisi vähänkin ammattitaitoa niin se olisi selvittänyt Kerryn syyllisyyden eikä olisi tarvinnut katsellä hänen hölmöilyjään nykyisissäkään jaksoissa.
Eli sä et ymmärtänyt.
Kerryhän on yksi parhaista hahmoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olis?
Ei olisi nytkään. Pelastuslaitos oli jo paikalla ja sammutus aloitettu. Frank päätt olla luottamatta ammattilaisiin ja hyökkäs itse palon sekaan.
Kuvittelin tämän perusteen olleen harvinaisen selvä edellisessä kirjoituksessa, mutta ei näköjään. .D
Usko nyt, että jos Kerry ei olisi aiheuttanut tulipaloa niin ei olisi tarvittu palokuntaakaan. Ja jos Hottenin poliisilla olisi vähänkin ammattitaitoa niin se olisi selvittänyt Kerryn syyllisyyden eikä olisi tarvinnut katsellä hänen hölmöilyjään nykyisissäkään jaksoissa.
Eli sä et ymmärtänyt.
Kerryhän on yksi parhaista hahmoista.
Tietysti jos sekopäistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää, että joku tuttu olisi insestin uhri, niin en mä lähtis poliisille noin vaan kertomaan. Se on asianomistaja rikos. Suostuttelisin uhria tekemään ilmoituksen, mutta en lähtisi itse sitä ilmoittamaan. Se on niin henkilökohtainen juttu, joka tuotaisi päivänvaloon. Julkisuuteen. Repisi haavoja auki. Hurjia salaisuuksia, kuten tässäkin... En voisi ottaa sellaista vastuuta rikoksesta, joka ei mulle kuulu.
Olisin uhrin tukena kyllä valitsi hän kuin päin tahansa.
Faktat kuntoon. Julkisen syytteen alaisia ovat kaikki seksuaalirikokset, paitsi kahdeksantoista vuotta täyttäneeseen henkilöön kohdistunut seksuaalinen ahdistelu tai seksuaalisen kuvan luvaton levittäminen, ellei erittäin tärkeä yleinen etu vaadi syytteen nostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin tietää, että joku tuttu olisi insestin uhri, niin en mä lähtis poliisille noin vaan kertomaan. Se on asianomistaja rikos. Suostuttelisin uhria tekemään ilmoituksen, mutta en lähtisi itse sitä ilmoittamaan. Se on niin henkilökohtainen juttu, joka tuotaisi päivänvaloon. Julkisuuteen. Repisi haavoja auki. Hurjia salaisuuksia, kuten tässäkin... En voisi ottaa sellaista vastuuta rikoksesta, joka ei mulle kuulu.
Olisin uhrin tukena kyllä valitsi hän kuin päin tahansa.
Faktat kuntoon. Julkisen syytteen alaisia ovat kaikki seksuaalirikokset, paitsi kahdeksantoista vuotta täyttäneeseen henkilöön kohdistunut seksuaalinen ahdistelu tai seksuaalisen kuvan luvaton levittäminen, ellei erittäin tärkeä yleinen etu vaadi syytteen nostamista.
Hyvinpä tunnet brittien lainsäädännön.
Tän viikon jaksot katottu. Nyt pitää, kyllä vaan.. sen verran sanoa, ettei spoilaajat ole kaikkea onnistunut pilaamaan.
Mun mielestä hyvin mielenkiintoisia jaksoja. Siksipä en saanut lopetettua kattomista.
Vierailija kirjoitti:
Tän viikon jaksot katottu. Nyt pitää, kyllä vaan.. sen verran sanoa, ettei spoilaajat ole kaikkea onnistunut pilaamaan.
Mun mielestä hyvin mielenkiintoisia jaksoja. Siksipä en saanut lopetettua kattomista.
Eli söit koko karkkipussin kerralla. Miksi et katso meidän muiden tahtiin, hitaasti nauttien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli söit koko karkkipussin kerralla. Miksi et katso meidän muiden tahtiin, hitaasti nauttien?
Piti otteessa. Ei o pitkään aikaan semmosta tapahtunut, edes tuplajaksojen kohdalla.
Karkkipusseista puheenollen, avasin keskiviikkona kaksi ja kummassakin on yli puolet jäljellä.
Näin X että, Mandy on rahavaikeuksissa ja nyt joku postasi kuvan jossa kyltissä Pamandaa ei näy enää ! Joko lähtee. Mandy on rasittava hahmo kuten Paddy ja Marlon. Jo soopaa 30v miksi? ...
Nuorilla on vaikeuksia ymmärtää tekstin sisältöä ja siksi he takertuvat tarpeettomasti. Kuten täällä näkee. Lisäksi vaikeus muodostaa uutta tekstiä.
Trollaus ja arvostelu jää jäljelle. Alle 20v hölinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Näin X että, Mandy on rahavaikeuksissa ja nyt joku postasi kuvan jossa kyltissä Pamandaa ei näy enää ! Joko lähtee. Mandy on rasittava hahmo kuten Paddy ja Marlon. Jo soopaa 30v miksi? ...
Se on ensi vuoden juttuja. Ei täällä päästä kovin lähelle (pari kuukautta tuplia kesällä ja pari viikkoa jouluna).
Steph: Ukki ei ollut rikollinen.
Mitä toi Ruby oikein sekoilee? Kertoo muka jotakin Stephille mutta ei totuutta sitten kuitenkaan. Ärsyttävää. Tämä vastenmielinen kuvio kestää näköjään vielä pidempään, kuin Bellen ja Tomin aviohel__i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ensi vuoden juttuja. Ei täällä päästä kovin lähelle (pari kuukautta tuplia kesällä ja pari viikkoa jouluna).
Niinpä,mutta jaksaa jotenkin April jutut ja surkeata hysteeristä ylinäyteltyä Marlonia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Ruby oikein sekoilee? Kertoo muka jotakin Stephille mutta ei totuutta sitten kuitenkaan. Ärsyttävää. Tämä vastenmielinen kuvio kestää näköjään vielä pidempään, kuin Bellen ja Tomin aviohel__i.
Ei kestä.
Cainhan se.