Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pieni jolla keikkuu tuulesi mukaan, eikÀ oo ihan tyyntÀkÀÀn aina. Talviteloille, ehkÀpÀ.
Vai niin pÀin. Kokemukseni on toisinpÀinen. Etkös sinÀ jo laittanut sen kokonaan kuivalle maalle?
Kysymys: annoitko koskaan mahdollisuutta, nÀytitkö vihreÀÀ?
Miten nÀytetÀÀn vihreÀÀ, jos toinen nÀyttÀÀ punaista?
Ohi sitten. Itse olen nÀyttÀnyt vihreÀÀ, liiankin.
t.a.p.
Hassu uni. Olin valitsemassa sadetakkia. SitÀ sinÀ lÀhdit pois merkkiÀ ja minÀ kÀÀnsin sinulle selkÀni. MyynnissÀ ei ollut keltaista ja mietin kuumeisesti pitÀisikö minun ottaa valkoinen, punainen vai sininen. Muita vÀrejÀ en unessa nÀhnyt. Aprikoin kovasti ostosta, koska ne vaikuttivat kummallisen lyhyiltÀ, sellaisilta napamalleilta. En ostanut. Tyydyin sateenvarjoon
Rakkaani, kaivattuni, sinua aina vaan kaipaan ja đ§Ą. Oot ihana!
naiselle jalanjÀljissÀni, ikÀvÀ on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ menet vain lukkoon mun lÀsnÀollessa. Olisi mielenkiintoista nÀhdÀ, millainen olet muulloin.
Lukko hajoaisi, jos saisin varmuuden sinusta. En osaa rentoutua, jos en ole 100% varma siitÀ, ettÀ minut hyvÀksytÀÀn.
LÀhtökohtaisesti suhtaudun ihmisiin ystÀvÀllisesti. Jos epÀilet tÀtÀ, katso, miten suhtaudun ihmisiin. Voit myös tarkkailla, vaikutanko siltÀ, ettÀ kÀyn kimppuun?
N -> M vai M -> N?
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli upeita leidejÀ ihan kuuloetÀisyyden pÀÀssÀ. Mutta eihÀn sitÀ voi sanoa, mitÀ oikeasti ajattelee.
Naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli upeita leidejÀ ihan kuuloetÀisyyden pÀÀssÀ. Mutta eihÀn sitÀ voi sanoa, mitÀ oikeasti ajattelee.
Naiselta?
Ei.
Haluaisin sinut tanssimaan lÀhelleni jossain keikalla. Annettaisiin kehojen keskustella musiikin kielellÀ...
Moikkasit lÀhtiessÀsi aivan kuin sulla olisi tunteita. <3
'Sanotte ettÀ olen harhainen tyhmÀ mt potilas.
En ole.
ElÀn elÀvÀn Jumalan kanssa yhteistyössÀ ja hÀn ilmoittaa tapahtumia minulle.
En tule kuolemaan ennenkuin mission completed 100%.
Pilkatkaa ja solvatkaa mitÀ tykkÀÀtte. TÀmÀkin tilanne meni maaliin kuten kuuluu ja Herra palkitsee sen kÀrsimyksen kyllÀ.
TEHKĂĂ PARANNUS JA KATUKAA
KOHTA OLLAAN MYĂS VENĂJĂN MIEHITYKSEN ALLA JA AIKA KĂY VĂHIIN'
'Ole harhainen ja tyhmÀ. Et ehkÀ mt-potilas vielÀ, ikÀvÀ kyllÀ. Ime parsaa hihhuli.'
Kukaan ei ole tyhmÀksi
nimittÀnyt,
pÀinvastoin.
Savon ikioma amis_
naaburgerko siellÀ?
đ Samasta talosta taidat olla,
hassu skitsofreenikko.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ menet vain lukkoon mun lÀsnÀollessa. Olisi mielenkiintoista nÀhdÀ, millainen olet muulloin.
Lukko hajoaisi, jos saisin varmuuden sinusta. En osaa rentoutua, jos en ole 100% varma siitÀ, ettÀ minut hyvÀksytÀÀn.
LÀhtökohtaisesti suhtaudun ihmisiin ystÀvÀllisesti. Jos epÀilet tÀtÀ, katso, miten suhtaudun ihmisiin. Voit myös tarkkailla, vaikutanko siltÀ, ettÀ kÀyn kimppuun?
N -> M vai M -> N?
nm
*hÀpeÀÀ silmÀt pÀÀstÀÀn*
Sori
Sori
Sori
Sori
Kuukauden pÀÀstÀ minua ei enÀÀ ole. Ei tartte hÀvetÀ sitten enÀÀ mitÀÀn. PÀivÀt menee vaan ihan julmetun hitaasti...
HyvÀÀ iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
'Mission completed' +
sotavaroitukset ei minulta.
Ohittakaa trollaukset suoraan,
hetki niitÀ varmaan vielÀ puskee.
Kun ei reagoi, loppuu jossain kohtaa.
Mieluisaa iltapĂ€ivÀÀ. đ
Nyt kalja auki ja kiskomaan.
Vierailija kirjoitti:
'Mission completed' +
sotavaroitukset ei minulta.
Ohittakaa trollaukset suoraan,