Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Meinas lĂ€htee lĂ€ppĂ€ lentĂ€mÀÀn mut nyt hillitsin itseni đ
Vierailija kirjoitti:
Semisti hÀvettÀÀ kuinka vaikeaa oli katsoa sua kohti kun olit siinÀ mun edessÀ, nÀin sun hymyilevÀn ja kuulin sun pehmeÀn ÀÀnen. PelkÀsin varmaan, ettÀ nÀkisit mun silmistÀ kaikki ne tunteet, ajatukset ja fantasiat, jotka sÀ aiheutat.
Koska?
Vierailija kirjoitti:
En kestĂ€ jos nöyryytĂ€t mut đ
Miks kukaan normaalijÀrkinen niin tekiskÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ menet vain lukkoon mun lÀsnÀollessa. Olisi mielenkiintoista nÀhdÀ, millainen olet muulloin.
Lukko hajoaisi, jos saisin varmuuden sinusta. En osaa rentoutua, jos en ole 100% varma siitÀ, ettÀ minut hyvÀksytÀÀn.
Lapseni koulukaverin ihastuttava Ă€itiđ
Miksi jonkun va*jakin pitÀÀ ihan joka pÀivÀ spÀmmiÀ tÀnne milloin mitÀkin sekoilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semisti hÀvettÀÀ kuinka vaikeaa oli katsoa sua kohti kun olit siinÀ mun edessÀ, nÀin sun hymyilevÀn ja kuulin sun pehmeÀn ÀÀnen. PelkÀsin varmaan, ettÀ nÀkisit mun silmistÀ kaikki ne tunteet, ajatukset ja fantasiat, jotka sÀ aiheutat.
Oliko naiselle? Katson sua kuin hullu puuroa ja haaveilen suutelusta. En uskaltanut tehdÀ pientÀ kosketusta enempÀÀ lÀhestymistÀ. Sun vuoro<3
Oli naiselle, mutta ei olla vielÀ oltu kosketuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on helppo kirjoittaa tĂ€nne koska naiset kĂ€y tÀÀllĂ€ ihan varmasti đ
Kokemukseni mukaan ainakin sellaiset naiset, joista itse sytyn.
t. eri mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko naiselle? Katson sua kuin hullu puuroa ja haaveilen suutelusta. En uskaltanut tehdÀ pientÀ kosketusta enempÀÀ lÀhestymistÀ. Sun vuoro<3
Ootko ite myös nainen? /sivusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska?
Eilen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni koulukaverin ihastuttava Ă€itiđ
Mulla on toi sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tÀÀ tarkottaa?
Jos lÀhestyn irl
PitÀÀ olla zen ja stooalainen. KÀy hyvin hÀpeÀharjoituksesta ja tekee ihmiselle hyvÀÀ.
Taitaa tehdÀ enemmÀn sun egolle hyvÀÀ.
Tarkoitus on lÀhes pÀinvastainen, pÀÀstÀ eroon egon rajoitteista.
Niin meinasin siis kaivattuani. Jos hÀn olettaisi, ettÀ minÀ lÀhestyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei kummatkaan olla normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei kummatkaan olla normaaleja.
Millaisia olette jos ette normaaleja? Sivu
Eilen oli upeita leidejÀ ihan kuuloetÀisyyden pÀÀssÀ. Mutta eihÀn sitÀ voi sanoa, mitÀ oikeasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun osoitit vaistoni olleen oikeassa. Niin pitkÀÀn itseÀni epÀilin ja koitin osoittaa arvoani sinulle. Olin sittenkin oikeassa.
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Aion hedelmöittÀÀ monta naarasta mahtavalla sukukalleudellani! Vauvasiemenet itÀmÀÀn naisten mahaan!
Sulla on selvÀsti koiraan tarve pÀÀstÀ lisÀÀntymÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ menet vain lukkoon mun lÀsnÀollessa. Olisi mielenkiintoista nÀhdÀ, millainen olet muulloin.
Lukko hajoaisi, jos saisin varmuuden sinusta. En osaa rentoutua, jos en ole 100% varma siitÀ, ettÀ minut hyvÀksytÀÀn.
LÀhtökohtaisesti suhtaudun ihmisiin ystÀvÀllisesti. Jos epÀilet tÀtÀ, katso, miten suhtaudun ihmisiin. Voit myös tarkkailla, vaikutanko siltÀ, ettÀ kÀyn kimppuun?
Vierailija kirjoitti:
K mielessÀni kaiken aikaa. NÀhellÀÀn taas!
Kulli vaan mielessÀ?
Kiitos kun osoitit vaistoni olleen oikeassa. Niin pitkÀÀn itseÀni epÀilin ja koitin osoittaa arvoani sinulle. Olin sittenkin oikeassa.