Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ens viikolla 2 tenttiÀ, ettÀ jos on hiljasta niin johtuu siitÀ..
ĂlkÀÀ riidelkö, vaan puhukaa ennemmin kauniita pineistĂ€. Lymyileekö puutarhassasi pienisiipinen ja virtaviivainen söpölĂ€inen vai kenties kunnon majesteetillinen Apollo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
MÀ yritin nyt selittÀÀ. Voitaisiin me tÀstÀ puhuakin mutta epÀilen ettemme ole aikuisia. Puhuminen syvimmistÀ asioista vaati luottamusta. EthÀn sÀkÀÀn luota kun sanot arvaamattomaksi. Eli tuskin pystyt puhumaan. Mun jÀrki vaan vaihtoi suuntaa, ei tunne. VÀlitÀn kyllÀ paljon ja haluaisin tosiaan esim. halata mutten nyt osaa ajatella pidempiÀ asioita.
Jos sinÀ vaihdat ajosuuntaa keskellÀ moottoritietÀ, se on arvaamattomuutta, eikÀ siihen tarvita ÀÀnestystÀ, onko asia niin. Siksi on erittÀin hy
Jokaikinen ihminen vaihtaa suuntaa kun seinÀ tulee vastaan. Et huomannut sitÀ seinÀÀ? Ei tÀssÀ nyt ihan moottoritietÀ ajettu kuitenkaan vaan jotain outoa esterataa. En silti syytÀ sua siitÀ. YmmÀrrÀn ettei oo helppoa. IkÀvÀ ettÀ meni nÀin. Olet kuitenkin ihana henkilö. Sori jos ajan huonosti, minkÀ minÀ sille voin. Ihminen olen myös.
On vielĂ€ ihmisiĂ€ joilla on vakavia parisuhteita? đ
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani koko ajan.
Ajatteletko koskaan mua? MiksipÀ ajattelisit. Rakastat sun elÀmÀÀ.
Luulin rakastavani mun elĂ€mÀÀ kunnes kohtasin sut. Tajusin ettĂ€ janoan kosketusta, rakkautta ja hellyyttĂ€ sittenkin. SinĂ€ ihana nainen. Ihan tajuton ikĂ€vĂ€ đ
KyllÀ tÀÀllÀkin ajattelen niin, ettÀ meinaa tulla jo tulla mokia ja unohduksia kÀytÀnnön elÀmÀÀn. Aivan kuin olisit tehnyt jonkun pesÀn pÀÀhÀni.
Saahan jokainen tehdĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn itselleen sopivan valinnan. Jos toinen ei sitĂ€ kunnioita ---> đ€Ż Syyttely viittaa juurikin siihen ettei kunnioita toisen tekemÀÀ valintaa. Jos hĂ€n Ă€kkiarvaamatta pÀÀttÀÀ valita toisin, mikĂ€ sinĂ€ olet hĂ€ntĂ€ syyttĂ€mÀÀn. Katkeruus puhuu Tollaisen kanssa yhteiselo vois olla todella vaikeaa. VĂ€isti varmaan luodin sinun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et luota muihin, koska sinuun itseesi ei ole luottamista. NÀet toisissa omat tapasi hoitaa asioita. Mutta minÀpÀ kerron sinulle, ettÀ keskimÀÀrin ihmisiin voi luottaa, vaikka sinuun ei voikaan.
Projisointi ei ole kivaa. Omat virheet pitÀÀ pystyÀ myöntÀmÀÀn. Tajuan miten vaikeaa niiden myöntÀminen on, joten yritÀn vÀlttÀÀ tekemistÀ kokonaan koska en oo varma osaisinko myöntÀÀ.
Salli mun nauraa. ErÀskin ystÀvÀni sanoi minusta, ettÀ X on luotettavin ihminen, jonka tietÀÀ. EttÀ revi siitÀ.
Varmasti oletkin. SiinÀ kontekstissa. Mutta mitÀ jos pelkÀÀt parisuhdetta ja menee sitten kaikki vituiksi? Kai siitÀ saa olla vÀhÀn huolissaan jos pitÀisi olla se joka ottaa osumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Sulla ei ole mitÀÀn perusteita mielenmuutoksellesi. Se on vain oma ÀkkivÀÀrÀ pÀÀtöksesi, joka on syntynyt omien prosessiesi seurauksena. Lopulta ihan sama mulle. HyvÀ tietÀÀ tÀssÀ kohtaa, ettÀ kelkka voi kÀÀntyÀ koska vain eikÀ ole mitÀÀn punaista lankaa. Olet ihan jÀÀtÀvÀn arvaamaton.
MÀ yritin nyt selittÀÀ. Voitaisiin me tÀstÀ puhuakin mutta epÀilen ettemme ole aikuisia. Puhuminen syvimmistÀ asioista vaati luottamusta. EthÀn sÀkÀÀn luota kun sanot arvaamattomaksi. Eli tuskin pystyt puhumaan. Mun jÀrki vaan vaihtoi suuntaa, ei tunne. VÀlitÀn kyllÀ paljon ja haluaisin tosiaan esim. halata mutten nyt osaa ajatella pidempiÀ asioita.
Jos sinÀ vaihdat ajosuuntaa keskellÀ moottoritietÀ, se on arvaamattomuutta, eikÀ siihen tarvita
Tarvittaessa suunnittelet tarkasti liikkeesi. Vuosien takaiset kootut selityksesi olit miettinyt etukÀteen tarkkaan ja höystit niitÀ vielÀ, ettÀ varmasti saat työnnettyÀ minut kalliolta alas. Sellainen "vÀlittÀjÀ" sinÀ olet. Aina oma etu edellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettÀ sun joulukuu alkaa hyvin.Terkkuja!
Kiitos! Ainakin tÀÀ eka pÀivÀ on sujunut leppoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et luota muihin, koska sinuun itseesi ei ole luottamista. NÀet toisissa omat tapasi hoitaa asioita. Mutta minÀpÀ kerron sinulle, ettÀ keskimÀÀrin ihmisiin voi luottaa, vaikka sinuun ei voikaan.
Projisointi ei ole kivaa. Omat virheet pitÀÀ pystyÀ myöntÀmÀÀn. Tajuan miten vaikeaa niiden myöntÀminen on, joten yritÀn vÀlttÀÀ tekemistÀ kokonaan koska en oo varma osaisinko myöntÀÀ.
Salli mun nauraa. ErÀskin ystÀvÀni sanoi minusta, ettÀ X on luotettavin ihminen, jonka tietÀÀ. EttÀ revi siitÀ.
Varmasti oletkin. SiinÀ kontekstissa. Mutta mitÀ jos pelkÀÀt parisuhdetta ja menee sitten kaikki vituiksi? Kai siitÀ saa olla vÀhÀn huolissaan jos pitÀisi olla se joka ottaa osumaa
Niin, sinÀ tarvitset rinnallesi alistujan, joka tekee, kuten haluat. Silloin kaikki toimii, mutta auta armias, jos toisella on yksikin oma ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Saahan jokainen tehdĂ€ elĂ€mĂ€ssÀÀn itselleen sopivan valinnan. Jos toinen ei sitĂ€ kunnioita ---> đ€Ż Syyttely viittaa juurikin siihen ettei kunnioita toisen tekemÀÀ valintaa. Jos hĂ€n Ă€kkiarvaamatta pÀÀttÀÀ valita toisin, mikĂ€ sinĂ€ olet hĂ€ntĂ€ syyttĂ€mÀÀn. Katkeruus puhuu Tollaisen kanssa yhteiselo vois olla todella vaikeaa. VĂ€isti varmaan luodin sinun kohdalla.
đ Kiitos. Et tunne minua ollenkaan, joten olet tosi pĂ€tevĂ€ arvioimaan. Toivottavasti tuli hyvĂ€ mieli, kun sait lyödĂ€.
Vierailija kirjoitti:
On vielĂ€ ihmisiĂ€ joilla on vakavia parisuhteita? đ
Ei kannata pÀÀstÀÀ liian vakavaksi.Toisaalta teidÀn fiktiiviset suhteenne on jo oma lukunsa.
Olit iloni ja suruni. Kerron sinulle yhden toiveen, jonka voisit toteuttaa, vaikka et toiveitani koskaan kuunnellutkaan: ÀlÀ tee tÀtÀ muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinÀ vaihdat ajosuuntaa keskellÀ moottorit
En halua kuulla tuollaisia kalliolta työntÀmisjuttuja... Jos susta tuntuu oikeasti tuolta niin meidÀn pitÀÀ puhua irl. En usko ettÀ pystyt siihen mutta ainakin yritÀn osoittaa sulle jotenkin ettÀ en halua sulle mitÀÀn huonoa. En mÀkÀÀn aina ymmÀrrÀ miksi asioita tapahtuu ja mikÀ jÀrki missÀÀn on. Oon ihan yhtÀ hukassa kaiken kanssa ettÀ miksi.
Paavo Alvin.. sinulla alkaa vaihtoehdot juosta loppuun kuin oravanpyörÀ jossa juokset.
Ei on ei. Haluatko sinÀ Paavo todellakin pitkÀn listan luettavaksi itsellesi erÀÀltÀ taholta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse enkÀ halua alistujaa. Haluatko itse? Projisointi? Mun kanssa saa ihan vapaasti olla eri mieltÀ. Mullakin on omat mielipiteeni. NiistÀ voi keskustella ihan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellista loppuelÀmÀÀ puolisosi kanssa. EthÀn sÀ musta varmaan vÀlittÀnytkÀÀn.
Ei se ole onnellista siltÀ osin. Mutta Àitileijona uhraa itsensÀ. EhkÀ on isÀleijoniakin. Sivusta.
miksi olla suhteessa jos siinÀ on paha olla? Turha nyt selittÀÀ millÀÀn lapsilla jne. Kai lapsetkin mieluummin ottaisivat onnelliset vanhemmat vaikka se tarkoittaisi vanhempien eroa
Fiksut ihmiset hoitaa sitÀ suhdetta, jossa on pÀÀtetty perustaa perhe. Ei sitÀ pidÀ pÀÀstÀÀ sellaiselle mallille, jossa on "paha olla".
ĂlĂ€ viitsi. Se on elĂ€mÀÀ sekin ettĂ€ joskus ei vaan hommat toimi ja tulee ero.
Tottakai, eihÀn edellinen muuta vÀittÀnytkÀÀn. Sen sijaan onnettomana onnettomassa liitossa roikkuminen, uhriutuen ja itseÀÀn surkutellen, ja siinÀ sivussa sen puolisonsakin ja lastensa elÀmÀn pilaaminen ei kyllÀ ole fiksun ihmisen hommaa. Sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ hullu hatuntekijĂ€ni đź
TÀmÀn nappaan omakseni, sinÀ prinsessoista isoin, karvaisin ja kiukkuisin! Olet salaa silti rakas.
Et saa omaksesi. En ole iso.
Voithan sÀ jonkun mielestÀ olla. Minuakin on yksi mies sanonut aina Pikkuiseksi, vaikka olen 175cm, aika harteikas ja kÀytÀn usein korollisia kenkiÀ. Kyseinen mies itse on ehkÀ 185-187cm ja hoikka, mutta ei naru, vaan silleen ettÀ on hartiat jne.
Mukavaa joulukuun alkua hÀnelle ja mukavaa viikkoa myös! Olet ajatuksissa!
On vaikea ymmÀrtÀÀ ihmisiÀ, joilla ei ole kykyÀ sanoa asioitaan nenÀt vastakkain.