Pelkäisitkö jos oisit yksin suljetussa huoneessa ja sinne laskettaisiin random pitbull-rotuinen koira?
Toisin sanoen, pelkäätkö tätä tiettyä rotua olevia koiria?
Mä pelkäisin tollasessa tilanteessa. En kuitenkaan pelkäisi jos huoneeseen tulisi vaikka kultainen noutaja tms. eli en pelkää koiria sinänsä.
Kommentit (13)
Riippuu miten se käyttäytyisi. Jos ei kiinnittäisi muhun huomiota tai olisi rauhallisen ystävällinen, ei olisi mitään syytä pelätä. Olen koiraihminen.
En. Kokeilisin ensin jutella mukavia ja tykkääkö silityksestä, tuleeko luo. Vai onko epäluuloinen ja muriseva, vaikkei tee mitään.
No en oletusarvoisesti pelkää isompiakaan, miksi siis noin pientä?
En. Kun siihen suhtautuisi välinpitämättömästi niin ei se mitään tekisi. Jos alkaisi haukkumaan niin kunnon komennus että hiljaa. Pelon ne haistavat.
En. En pelkäisi myöskään karhua, leijonaa tai muutakaan eläintä. Tulen toimeen eläinten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Litsisin sen heti.
Miten?
Kerran oli chihuahua vastaavassa tilanteessa. Pikku pirulainen kiersi selkäni taakse eli minun ja oven väliin vaivihkaa ja kun se oli päässyt asemiin, alkoi murisemaan tyyliin "nyt mä teen susta hakkelusta".
En, jos ei nimenomaisesti olisi tarkoitus, että se on jonkun sekopäisen nistin koira. Normaaleissa oloissa eläneet pitbullit on ihmisiä kohtaan avoimia ja ystävällisiä.
Kyllä. Pelkään muutenkin isoja koiria.
Suurin osa pitbulleista on erityisen ihmisystävällisiä joten mitään pelättävää ei olisi.