Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
17221/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaukseni on jĂ€rjetön tunne. 

PÀinvastoin, ihastuminen, rakastuminen ja kaipaus ovat evoluution nÀkökulmasta mitÀ jÀrkevimpiÀ tunteita. Niiden ansiosta suku jatkuu. Ilman pientÀ rakkauspsykoosia kukaan ei suostuisi sellaiseen hulluun ja totaaliseen projektiin, mitÀ jÀlkelÀisten kasvattaminen tarkoittaa.

Vierailija
17222/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.

Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.

Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.

Kirjoitin ettĂ€ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitĂ€ ettĂ€ olen avoimin miel tarkoittaa sitĂ€ ettĂ€ olen avoimin mielin ihmisten kanssa, vaikka en enÀÀ vĂ€litĂ€ tiiviimmĂ€stĂ€ seurustelusta. Jos se yksi tietty kövelisi vastaan, niin siitĂ€ seurustelustakinkut voisi keskustella. Joskus olet jonkun seurassa ja tiedĂ€t ettĂ€ olette tunteneet ainakin 1000 vuotta. Joskus olosuhteet eivĂ€t ole kohdallaan muuten.

MĂ€ en oo ollut avoimin mielin enkĂ€ oo vĂ€littĂ€nyt muiden lĂ€hestymisistĂ€, mutta nyt tĂ€stĂ€ lĂ€htien taidan olla avoimempi. Toki ei haittaa jos se tietty kaivattu yhtĂ€kkiĂ€ pÀÀttĂ€isi lĂ€hestyĂ€ niin voisi senkin kortin katsoa. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17223/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaukseni on jĂ€rjetön tunne. 

PÀinvastoin, ihastuminen, rakastuminen ja kaipaus ovat evoluution nÀkökulmasta mitÀ jÀrkevimpiÀ tunteita. Niiden ansiosta suku jatkuu. Ilman pientÀ rakkauspsykoosia kukaan ei suostuisi sellaiseen hulluun ja totaaliseen projektiin, mitÀ jÀlkelÀisten kasvattaminen tarkoittaa.

Aika moni kyllÀ tekee niitÀ lapsia ilman mitÀÀn suurta rakkautta.

Vierailija
17224/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IkÀvÀÀ ettet pitÀnyt minusta kuten minÀ sinusta. Ne hetket kun olin kanssasi sai ahdistukseni katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ.

Vierailija
17225/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.

Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.

Saattaa olla, ettÀ on muitakin syitÀ kuin kiire tai kiinnostus. Ei vÀlttÀmÀttÀ uskalla.

Vierailija
17226/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niin paljon tunteita eri ihmisiin viime vuosina ettĂ€ oon nyt vĂ€synyt.  Rakkautta ja menetystĂ€, työkaveri menehtyi ja surua, ihastumisia ja pettymyksiĂ€. Ihastus ja uusia todella hyviĂ€ kokemuksia mutta varattu ja valitsi hĂ€net ja lisĂ€ksi vastoin mun arvoja tavoitella hĂ€ntĂ€. Nyt kun olisi hirsimökki keskellĂ€ kaunista metsÀÀ ja kuisti jolla istua. Kaipailen tuota ihastusta.

Vierailija
17227/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IkÀvÀÀ ettet pitÀnyt minusta kuten minÀ sinusta. Ne hetket kun olin kanssasi sai ahdistukseni katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ.

Tuo on kaunis viesti muttei saa olettaa toisen tunteista tuollaista. EhkÀ piti muttei muuten vaan onnistunut.

Vierailija
17228/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kerroit tunteistasi hÀnelle avoimesti?

Vierailija
17229/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olisit sopiva ihmiskokeeseen, johon olen etsinyt osallistujaa jo vuosikymmenen. 

Vierailija
17230/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.

Saattaa olla, ettÀ on muitakin syitÀ kuin kiire tai kiinnostus. Ei vÀlttÀmÀttÀ uskalla.

Juu harva on niin rohkea, ettÀ tuosta vaan uskaltaa. Tai mistÀ minÀ tiedÀn, mutta itse en ainakaan ole. Varmaan niitÀkin on jotka vain toimivat eivÀtkÀ jÀnnitÀ sen enempiÀ.

Vierailija
17231/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Poissa silmistĂ€, poissa mielestĂ€. Kuinka kauan pitÀÀ olla pois, ettĂ€ toimii? Terveiset unohtaneelle.

Vierailija
17232/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H, olet todella kaunis ja kuuma.

Kuka lÀhetti terveisiÀ? -H

Opiskelutoverisi

Vierailija
17233/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Moro sano poro.

Vierailija
17234/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ kuulostaa sairaalta.

Vierailija
17235/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu harva on niin rohkea, ettÀ tuosta vaan uskaltaa. Tai mistÀ minÀ tiedÀn, mutta itse en ainakaan ole. Varmaan niitÀkin on jotka vain toimivat eivÀtkÀ jÀnnitÀ sen enempiÀ.

Ne on nuo tyhjÀpÀiset reflekseillÀ toimijat sellaisia ettÀ ne tekee mitÀ sattuu ilman pidÀkkeitÀ just kuten sillÀ hetkellÀ tuntuu, koska eivÀt mieti tekojensa seurauksia. Koska he eivÀt ole ajattelijoita, he eivÀt myöskÀÀn ymmÀrrÀ muunlaisia persoonia ja toimintatapoja, joihin sisÀltyy esim. pidÀttyvÀisyys eri syistÀ. Sivusta.

Vierailija
17236/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ kuulostaa sairaalta.

Tulkintasi kertoo vain omasta ajatusmaailmastasi.

Vierailija
17237/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Krisse show still going strong đŸ’Ș. Viestit talteen ja uuteen osoitteeseen ens vuonna. 

Vierailija
17238/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksin asumisessa ei ole oikeastaan mitÀÀn vikaa, mutta joskus olisi kiva esim syödÀ jonkun kanssa yhdessÀ. Ja kaikenlaista muuta, mitÀ ei tÀnne uskalla laittaa. Koko raivostuu taas.

Vierailija
17239/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hohhoijaa susta yli pÀÀseminen kestÀÀ. Sais jo loppua niin voin siirtyÀ uuteen.

Vierailija
17240/22554 |
29.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa susta yli pÀÀseminen kestÀÀ. Sais jo loppua niin voin siirtyÀ uuteen.

Jatka toki matkaa. Kukaan ei susta vÀlitÀ.

Ketju on lukittu.