Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.
Ei ihminen aina voi tunteilleen mitÀÀn. Multa kysytÀÀn usein miksen seurustele. Miksi pitÀisi, jos ei ole tunteita? Ioo, okei jotkut seurustelee ionkun hyödyn vuoksi ja menee jopa naimisiin rahan takia. MinÀ en. KyllÀ mulka on "ovi raollaan" mutta tÀytyy tulla oikea tunne.
Tunteita voi kehittyÀ muihinkin, kun tutustuu avoimin mielin ihmisiin. En mÀkÀÀn ilman tunteita seurustele, siks olenkin ollut pitkÀÀn sinkkuna, mut eihÀn sitÀ tiedÀ kenet tapaa, kun uusiin ihmisiin tutustuu.
Kirjoitin ettÀ "mulla on ovi raollaan" tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin miel tarkoittaa sitÀ ettÀ olen avoimin mielin ihmisten kanssa, vaikka en enÀÀ vÀlitÀ tiiviimmÀstÀ seurustelusta. Jos se yksi tietty kövelisi vastaan, niin siitÀ seurustelustakinkut voisi keskustella. Joskus olet jonkun seurassa ja tiedÀt ettÀ olette tunteneet ainakin 1000 vuotta. Joskus olosuhteet eivÀt ole kohdallaan muuten.
MÀ en oo ollut avoimin mielin enkÀ oo vÀlittÀnyt muiden lÀhestymisistÀ, mutta nyt tÀstÀ lÀhtien taidan olla avoimempi. Toki ei haittaa jos se tietty kaivattu yhtÀkkiÀ pÀÀttÀisi lÀhestyÀ niin voisi senkin kortin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseni on jÀrjetön tunne.
PÀinvastoin, ihastuminen, rakastuminen ja kaipaus ovat evoluution nÀkökulmasta mitÀ jÀrkevimpiÀ tunteita. Niiden ansiosta suku jatkuu. Ilman pientÀ rakkauspsykoosia kukaan ei suostuisi sellaiseen hulluun ja totaaliseen projektiin, mitÀ jÀlkelÀisten kasvattaminen tarkoittaa.
Aika moni kyllÀ tekee niitÀ lapsia ilman mitÀÀn suurta rakkautta.
IkÀvÀÀ ettet pitÀnyt minusta kuten minÀ sinusta. Ne hetket kun olin kanssasi sai ahdistukseni katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Vaaditaan rohkeutta myöntÀÀ ettei kiinnostusta ole.
Saattaa olla, ettÀ on muitakin syitÀ kuin kiire tai kiinnostus. Ei vÀlttÀmÀttÀ uskalla.
Mulla on ollut niin paljon tunteita eri ihmisiin viime vuosina ettÀ oon nyt vÀsynyt. Rakkautta ja menetystÀ, työkaveri menehtyi ja surua, ihastumisia ja pettymyksiÀ. Ihastus ja uusia todella hyviÀ kokemuksia mutta varattu ja valitsi hÀnet ja lisÀksi vastoin mun arvoja tavoitella hÀntÀ. Nyt kun olisi hirsimökki keskellÀ kaunista metsÀÀ ja kuisti jolla istua. Kaipailen tuota ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀÀ ettet pitÀnyt minusta kuten minÀ sinusta. Ne hetket kun olin kanssasi sai ahdistukseni katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ.
Tuo on kaunis viesti muttei saa olettaa toisen tunteista tuollaista. EhkÀ piti muttei muuten vaan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kerroit tunteistasi hÀnelle avoimesti?
Olisit sopiva ihmiskokeeseen, johon olen etsinyt osallistujaa jo vuosikymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenellÀkÀÀn ei ole niin kiire, ettei viestiÀ ehdi laittaa. Viestin kirjoittamiseen ei mene edes minuuttia.
Saattaa olla, ettÀ on muitakin syitÀ kuin kiire tai kiinnostus. Ei vÀlttÀmÀttÀ uskalla.
Juu harva on niin rohkea, ettÀ tuosta vaan uskaltaa. Tai mistÀ minÀ tiedÀn, mutta itse en ainakaan ole. Varmaan niitÀkin on jotka vain toimivat eivÀtkÀ jÀnnitÀ sen enempiÀ.
Poissa silmistÀ, poissa mielestÀ. Kuinka kauan pitÀÀ olla pois, ettÀ toimii? Terveiset unohtaneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, olet todella kaunis ja kuuma.
Kuka lÀhetti terveisiÀ? -H
Opiskelutoverisi
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ kuulostaa sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu harva on niin rohkea, ettÀ tuosta vaan uskaltaa. Tai mistÀ minÀ tiedÀn, mutta itse en ainakaan ole. Varmaan niitÀkin on jotka vain toimivat eivÀtkÀ jÀnnitÀ sen enempiÀ.
Ne on nuo tyhjÀpÀiset reflekseillÀ toimijat sellaisia ettÀ ne tekee mitÀ sattuu ilman pidÀkkeitÀ just kuten sillÀ hetkellÀ tuntuu, koska eivÀt mieti tekojensa seurauksia. Koska he eivÀt ole ajattelijoita, he eivÀt myöskÀÀn ymmÀrrÀ muunlaisia persoonia ja toimintatapoja, joihin sisÀltyy esim. pidÀttyvÀisyys eri syistÀ. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ kuulostaa sairaalta.
Tulkintasi kertoo vain omasta ajatusmaailmastasi.
Krisse show still going strong đȘ. Viestit talteen ja uuteen osoitteeseen ens vuonna.
Yksin asumisessa ei ole oikeastaan mitÀÀn vikaa, mutta joskus olisi kiva esim syödÀ jonkun kanssa yhdessÀ. Ja kaikenlaista muuta, mitÀ ei tÀnne uskalla laittaa. Koko raivostuu taas.
Hohhoijaa susta yli pÀÀseminen kestÀÀ. Sais jo loppua niin voin siirtyÀ uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa susta yli pÀÀseminen kestÀÀ. Sais jo loppua niin voin siirtyÀ uuteen.
Jatka toki matkaa. Kukaan ei susta vÀlitÀ.
PÀinvastoin, ihastuminen, rakastuminen ja kaipaus ovat evoluution nÀkökulmasta mitÀ jÀrkevimpiÀ tunteita. Niiden ansiosta suku jatkuu. Ilman pientÀ rakkauspsykoosia kukaan ei suostuisi sellaiseen hulluun ja totaaliseen projektiin, mitÀ jÀlkelÀisten kasvattaminen tarkoittaa.