Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oltava oman elÀmÀnsÀ yksinÀinen soturi ja urheasti mentÀvÀ pimeÀn lÀpi.
SelkeÀ asia.
Mulle ei ole ollut. Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.
YmmÀrrÀn. Joskus ihmisen vain tÀytyy kulkea yksin pimeÀn lÀpi, se voi olla parhain, turvallisin sekÀ edullisin vaihtoehto. Ts. tarkoitus.
Niin, se paljastaa, kuka vierelle jÀÀ. Muut menkööt menojaan, mitÀ lie. Jos haluaa olla vierellÀ vain silloin, kun menee hyvin, en ota sellaista elÀmÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Saa lyödÀ vyön alle jos se on totuus ihmisestÀ ettÀ on ruma tai tyhmÀ ihminen. Joskus tÀllÀinenkin havahduttaminen on tarpeellista tehdÀ.
Ihan vaan sivusta kysyn, ettÀ miksi kiinnostuisit ihmisestÀ joka on mielestÀsi tyhmÀ ja ruma? Menisit suhteeseen tÀllaisen kanssa? En kyllÀ ihan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukataan ja loukkaannutaan đ
Kaipaan ennemmin rentoa ja hyvÀntuulista meininkiÀ.
Olenkin rikottu ja hÀiriintynyt.
Ja kÀytÀt sitÀ tekosyynÀ perseilylle?
Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.
Miten hÀiriintyneisyytesi sitten ilmenee?
Toisen hÀiriintyneen kanssa.
Kohta testaan onks alapeukuttajat + erÀs paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas
Mul on pÀÀ kipee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille perseilylle? Kohtelen ihmisiÀ ihan normaalisti jos he kohtelevat minua normaalisti.
Miten hÀiriintyneisyytesi sitten ilmenee?
Toisen hÀiriintyneen kanssa.
En ole hÀiriintynyt. Kukaan ammattilainen ei ole luvannut minua sellaiseksi. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtele heitÀ normaalisti vaikka he eivÀt kohtelisi. Lopussa parhain vaihtoehto.
Ei aina :D ÀlÀ puutu meidÀn sadomasokistien menoihin
MistÀ tunnet sÀ ystÀvÀn / rakkaan
Niin, se paljastaa, kuka vierelle jÀÀ. Muut menkööt menojaan, mitÀ lie. Jos haluaa olla vierellÀ vain silloin, kun menee hyvin, en ota sellaista elÀmÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
Joka toinen on, ja sitten kasvetaan aikuisiksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀkÀÀn en pelkÀÀ riitelyÀ, mutta en nÀÀ siinÀ oikein mitÀÀn pointtia kun asioista voi puhua sivistyneestikin. HyvÀt muistot siinÀ mielessÀ lapsuudestakin, kun omat vanhemmat ei koskaan huutaneet tai raivonneet toisilleen. -eri
Kun ei ole valmis panostamaan, ei ole valmis antamaan vaan vain ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ viiniÀ ostaisit minulle nainen lahjaksi?
MinÀ toisin sinulle lahjaksi esim. Francois et Julien Pinon Silex Noir -pullon.
En osta alkoholia lahjoiksi, tuliaisena voisin sitÀ viedÀ.Riippuisi vuodenajasta. NÀin talvella jokin Portugalilainen portviini voisi olla ok.
Olen ajatellut, ettÀ ollaan tÀÀllÀ toisiamme varten, eikÀ kenenkÀÀn tarvitse jaksaa yksin. Ja ettÀ se tÀrkein ihminen kulkisi rinnalla myös pimeÀn lÀpi.
SiinÀ rakkaus punnitaan.
Ihan kamala ajatuskin nyt tuoreesti ihastuneena joku RIITELY! Hyi :S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos kÀyttÀydyt huonosti ja sinulle vastataan tÀhÀn kÀytökseen niin kÀyttÀydyt edelleenkin vain huonosti?
Ja jos tuntee etkÀ siedÀ sitÀ ja miellÀt sen huonoksi kohteluksi niin oikuttelet takaisin oikeudetta?
Ei. En sanonut missÀÀn niin. MielestÀni normaaliin kohteluun kuuluu normaali kritiikki. Jos joku minua kritisoi, yleensÀ olen kohtelias ja neuvottelen asioista rauhallisesti. Kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas
Mul on pÀÀ kipee
Ai kumpi pÀÀ ?
KyllĂ€ on. TiedĂ€n tĂ€llĂ€siĂ€ pareja. Sen mahdollistaa jo se, ettĂ€ kummallakin on joustava pehmeĂ€ temperamentti. Riitely ei todellakaan ole parisuhteessa mikÀÀn pakollinen juttu, asioista voi keskustella rauhallisesti. MikĂ€ tÀÀ nykyajan sekoilu on, ettĂ€ parisuhteessa pitĂ€is lautasten ja Ă€rrĂ€pĂ€iden lennellĂ€ kerran viikossa tai se ei ole oikea suhde.đ ihan vÀÀrin