Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6732)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
EnemmĂ€n tĂ€mĂ€ on muistuttanut ikĂ€vÀÀ multaa viime aikoina. LĂ€mpöisiĂ€ ajatuksia kaivatulleni đ
Nainen, jota ei kaipaa kukaan
En enÀÀ tiedÀ,,kenelle laittaisin terveisiÀ, kun ei ole mitÀÀn molemminpuolisia eroottis-romanttisia tunteita kenenkÀÀn kanssa. Aidossa kaipauksessa on resiprookkisuutta, ei se ole pelkkÀÀ itsensÀ lietsomista kaipaamaan.
Sinut kÀtken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua olis tosi helppo liikutella sÀngyssÀ.
Mun sÀnkyyn ei mahdu isoja ihmisiÀ. Onneks.
Mun sĂ€nkyyn mahtuu đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Minne muutat?
En voi antaa sellaista tietoa utelijoille
ĂlĂ€ sitten vastaa aloitukseeni, joka oli kaivatulleni.
No eikai nyt kukaan ole velvoitettu vastaamaan yhtĂ€kkiĂ€ henkilökohtaiseen kysymykseen, jos sattuu nyt sun aloitukseen vastaamaan, osoiteko pitĂ€is antaa đ
IkÀvÀ. Olet rakas. Ajatuksesi ovat mysteeri.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
MissÀ olet viimeksi viestinyt kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mielettömĂ€n ihastunut sinuun đ
Voi, kertoisit jo kehen.
Pasi jepjep
Aloitus ei ole Pasin ihailijalta, oletko pÀssi. Pasi on mun tyyppi. Oli.
Juu, ei todellakaan ole Pasin ihailijalta.
Olisin halunnut liu'uttaa sormet sinun hiuksiin korvan takaa niskaan asti, tai pörröttÀÀ sinun kitaroita. Mietin, ettÀ huomasitko miten jÀin tuijottamaan sinua sen vuoksi. Onneksi lÀhdit juuri silloin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut liu'uttaa sormet sinun hiuksiin korvan takaa niskaan asti, tai pörröttÀÀ sinun kitaroita. Mietin, ettÀ huomasitko miten jÀin tuijottamaan sinua sen vuoksi. Onneksi lÀhdit juuri silloin.
Kitaroitani ei tartte pörrötellÀ. Muuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
Kun tulee vÀhÀn ikÀÀ lisÀÀ, ei siinÀ valvomisessa mitÀÀn hienoa ole. En itsekÀÀn ole vielÀ edes 40 ja menen useimmiten viimeistÀÀn 23:00 kieppeillÀ sÀnkyyn. Joskus nuorempana oli ihan normaalia olla pystyssÀ vielÀ kolmelta, joskus lÀpi yön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
Ette selvĂ€stikÀÀn ole vielĂ€ tunnistaneet mua. đ ihan hyvĂ€ vaan, ehkĂ€ löydĂ€n vielĂ€ ul
SÀ huusit silloin -Nainen !!!- ja toi pÀÀkallo oli siinÀ, piiskausviestit tuli ennen sitÀ. Ei muuta mut muistan tÀmÀn erityisesti koska en tykkÀÀ piiskausjutuista,+pÀÀkalloista, ja tuolla samaisella sivulla kÀvin ikimuistoisen lÀpÀnheitto keskustelun erÀÀn kanssa. Plus kyseisen keskusteluun tuli skitsooja kilahtelemaan. Mut olet oikeassa, et vÀlttis ole sama kuin piiskaaja.
Jimmy Carr sanoi, ettÀ yhdenillan jutuissa miehet laskevat standardejaan, ja naiset nostavat niitÀ. Miehet ajattelevat, ettÀ mitÀ vÀliÀ, vaikka hÀnellÀ on silmÀlappu, p-llu kuin p-llu. Naiset taas toimivat pÀinvastoin: yhden illan juttuun kannattaa ryhtyÀ vain, jos mies on tavallista tasokkaampi. TÀmÀn vuoksi yhden illan jutuilla on vÀliÀ: mies laski standardejaan naisen takia.
Jeesuksen rakkautta ja siunausta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ olet viimeksi viestinyt kaivatullesi?
Kotona đ....tulee juustomainos mieleenđ
Vierailija kirjoitti:
Sinut kÀtken uniin kauniisiin.
Miksi tÀÀ tulee aina mun viestin perÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀs poistaja.. eikun poistattelija? :P
Psykoottinen mode. Jos on jotain Poistattajia niin ne ovat palstalla lÀhinnÀ niitÀ jotka eivÀt kestÀ eriÀviÀ mielipiteitÀ tai oman tyhmyytensÀ paljastumista (narsulius), tai sit nekin on vaan sama pershÀrö mode!
tai mustasukkaisia đ
No olisi aika omituista olla mustasukkainen tÀllaisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
Kun tulee vÀhÀn ikÀÀ lisÀÀ, ei siinÀ valvomisessa mitÀÀn hienoa ole. En itsekÀÀn ole vielÀ edes 40 ja menen useimmiten viimeistÀÀn 23:00 kieppeillÀ sÀnkyyn. Joskus nuorempana oli ihan normaalia olla pystyssÀ vielÀ kolmelta, joskus lÀpi yön.
MĂ€ oon 40+ ja valvon usein aamuun
TĂ€llĂ€ ei pysty lainailla loputtomiin, mutta sanonpa vaan, ettĂ€ tuo đ-emojista johtopÀÀtöksiĂ€ vetĂ€minen on oiva esimerkki miten tÀÀllĂ€ ihmiset menevĂ€t tĂ€ydellisen harhaan. NimittĂ€in itse kĂ€ytin sitĂ€ juuri ilmaisemaan tunnetilaa ainoastaan (kuten monesti ikĂ€iseni ja nuoremmat). YleensĂ€ kĂ€ytĂ€n muita emojeita tÀÀllĂ€, monesti en myöskÀÀn mitÀÀn.
Ei ollut kivasti sanottu đ