Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
Ette selvĂ€stikÀÀn ole vielĂ€ tunnistaneet mua. đ ihan hyvĂ€ vaan, ehkĂ€ löydĂ€n vielĂ€ ulos tĂ€stĂ€ noidutusta metsĂ€stĂ€.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Jos luvannut, ettÀ jos kaivattu muuttaa, suutun surusta.
Vierailija kirjoitti:
,Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
EhkÀ jos on aikainen nousu sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn nykyÀÀn pidÀn ihmisestÀ, sitÀ enemmÀn pidÀn hajuvÀliÀ. Loogista joo.
PelkÀÀtkö ettÀ sua satutetaan, vai pettymystÀ ? Jotkut pelkÀÀ jopa onnistuvansa.
KyllÀ siinÀ varmasti on sellaista itsesabotaasia, would not join any club that would have me -tyyliin.
Lakkaa pliis sabotoimasta itseĂ€s, olis varmaan hyvĂ€ aloittaa tunnistamalla tilanne/tilanteet joissa on tapana tehdĂ€ noin, ja pienin askelin korjailla asiaa, siitĂ€ muutos lĂ€htee đ Toki tuon juuri olis hyvĂ€ saada tietoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
EhkÀ jos on aikainen nousu sunnuntaina.
MĂ€ meen muuten vaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ mĂ€ kerĂ€ilen tĂ€ssĂ€ itseĂ€ni pikkuhiljaa. Toivon sulle kaikkea hyvÀÀ, en vaan halua kuulla siitĂ€ vielĂ€ đ
HyvÀ ettÀ on hauskaa.
Ei tÀssÀ mitÀÀn hauskaa ole. Oon ihan rikki.
Sitten valitsit huonon emojin ilmaisemaan tuota. TÀssÀ juuri nÀkee, miten kannattaa miettiÀ millaisia kÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ kun on viettÀnyt aikaansa enemmÀn tai vÀhemmÀn 25 vuotta, alkaa kirjoittajat olla tuttuja.
Jos olen tÀÀllÀ kirjoittamassa 20 vuoden kuluttua voitte toimittaa lÀhimpÀÀn pöpilÀÀn. YstÀvÀllismielisin terveisin. MinÀ
En suosittele. Vapaus maistuu paremmalta, hullunakin. Ne on ihan hirveitÀ paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas ihana M(n) kylÀÀn jos saat sumplittua. MeidĂ€n o pakko kokeilla miten meidĂ€n vĂ€linen toimii. Kaikkien nĂ€iden vuosien jĂ€lkeen. đ§Ą
Kutsu uudestaan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
Ette selvĂ€stikÀÀn ole vielĂ€ tunnistaneet mua. đ ihan hyvĂ€ vaan, ehkĂ€ löydĂ€n vielĂ€ ulos tĂ€stĂ€ noidutusta metsĂ€stĂ€.
Joo ei tÀÀllÀ lÀheskÀÀn kaikki ole mitÀÀn hahmoja, vaan on myös harmaa massa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ mĂ€ kerĂ€ilen tĂ€ssĂ€ itseĂ€ni pikkuhiljaa. Toivon sulle kaikkea hyvÀÀ, en vaan halua kuulla siitĂ€ vielĂ€ đ
HyvÀ ettÀ on hauskaa.
Ei tÀssÀ mitÀÀn hauskaa ole. Oon ihan rikki.
Sitten valitsit huonon emojin ilmaisemaan tuota. TÀssÀ juuri nÀkee, miten kannattaa miettiÀ millaisia kÀyttÀÀ.
Ei sillÀ ole mitÀÀn merkitystÀ tÀÀllÀ miten kÀyttÀÀ emojia tai mitÀ kirjoittaa. YhtÀ tuuleen huutelua.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn yhden Pasin, joka on Johannan kanssa, niin tÀÀllÀ tulee aina ÀrsyttÀvÀsti mieleen, ettÀ heistÀ puhutaan, kun nuo nimet vilahtavat.
NouhÀtÀ, me ollaan ainakin Pasin kanssa sinkkuja, oltu jo vuosia. t. Pasista postaaja.
Vierailija kirjoitti:
Sua olis tosi helppo liikutella sÀngyssÀ.
Mun sÀnkyyn ei mahdu isoja ihmisiÀ. Onneks.
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt ollut hetkeen paikalla. Laitoin tÀssÀ parin pÀivÀn sisÀÀn terveisiÀ ja joulunodotusmusiikkia. En ole ketjussa omalla nimellÀni muutoin kuin vastaamassa minulle osoitettuihin viesteihin jos sellaisiin törmÀÀn. En ole siis tullut jÀÀdÀkseni enkÀ kaipaa ketÀÀn naista enkÀ miestÀ ketjussa. Poistan harhoja. PidÀn olla onnellinen joten pidÀn myös oikoa asioita. TerveisiÀ vain kaikille ihmettelijöille. Jonna
VielÀ saa kysyÀ ketjussa minusta tai elÀmÀstÀni mitÀ ikinÀ mieleen juolahtaakaan. Voin nyt vastata tÀssÀ kohdassa, muuten oletan ettÀ kaikki on jo ok. Jonna
Kysymys montako ihmistÀ tÀÀllÀ pyörii?
đŒ juu
đœ satunnaisesti
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ kappale!
En ole nyt ollut hetkeen paikalla. Laitoin tÀssÀ parin pÀivÀn sisÀÀn terveisiÀ ja joulunodotusmusiikkia. En ole ketjussa omalla nimellÀni muutoin kuin vastaamassa minulle osoitettuihin viesteihin jos sellaisiin törmÀÀn. En ole siis tullut jÀÀdÀkseni enkÀ kaipaa ketÀÀn naista enkÀ miestÀ ketjussa. Poistan harhoja. PidÀn olla onnellinen joten pidÀn myös oikoa asioita. TerveisiÀ vain kaikille ihmettelijöille. Jonna