Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Minne muutat?
En voi antaa sellaista tietoa utelijoille
Suruna sielussain. Valona yössÀ vain.
Vierailija kirjoitti:
EntÀs poistaja.. eikun poistattelija? :P
Psykoottinen mode. Jos on jotain Poistattajia niin ne ovat palstalla lÀhinnÀ niitÀ jotka eivÀt kestÀ eriÀviÀ mielipiteitÀ tai oman tyhmyytensÀ paljastumista (narsulius), tai sit nekin on vaan sama pershÀrö mode!
Et sÀ palstajumi mihinkÀÀn saa muutettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Minne muutat?
En voi antaa sellaista tietoa utelijoille
ĂlĂ€ sitten vastaa aloitukseeni, joka oli kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
Ette selvĂ€stikÀÀn ole vielĂ€ tunnistaneet mua. đ ihan hyvĂ€ vaan, ehkĂ€ löydĂ€n vielĂ€ ulos tĂ€stĂ€ noidutusta metsĂ€stĂ€.
SĂ€ oot se piiskaaja, siltĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€ kun ketju meni lukkoon viimeeks đ€
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas ihana M(n) kylÀÀn jos saat sumplittua. MeidĂ€n o pakko kokeilla miten meidĂ€n vĂ€linen toimii. Kaikkien nĂ€iden vuosien jĂ€lkeen. đ§Ą
MissÀ tÀmÀ rakas ja ihana M sijaitsee? Sano vaikka kaupunginosan nimestÀ pari ekaa kirjainta.
- M -
Vierailija kirjoitti:
Et sÀ palstajumi mihinkÀÀn saa muutettua
Muutan kunhan löytyy sopiva uusi koti, en kiireellÀ johonkin mikÀ ei ole tarpeeksi hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
Menee, jos on edes puolittain valvonut edellisenÀ yönÀ ja ollut aamusta iltaan töissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kritisoinut DandereUkkia,
Ukki on autenttinen empaatti.
Upea tyyppi. MinÀ poistun nyt..
Cheers. đ
Autenttinen autisti vĂ€hintÀÀn ja sekaisin kuin SveitsilĂ€inen kĂ€kikellođđ»
Sveitsi isolla.
Kesk. lausetta
sveitsilĂ€inen pienellĂ€. đ§
MiellyttÀvÀt illat.
Onhan se vaikuttavaa, miten saat kĂ€kikellosta ja isoista kirjaimista tehtyĂ€ koko illan ohjelman. Rivien katkominen ja satunnaiset isot kirjaimet ei tee sisĂ€llöstĂ€ yhtÀÀn vakuuttavampaa nĂ€yttÀÀ lĂ€hinnĂ€ siltĂ€, ettĂ€ muotoilu on tĂ€rkeĂ€mpÀÀ kuin sanoma. MiellyttĂ€vÀÀ iltaa teille sinnekin. đ§
"Koko illan ohjelman" voi v- meillĂ€ ei ole mitÀÀn muuta elĂ€mÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ mĂ€ kerĂ€ilen tĂ€ssĂ€ itseĂ€ni pikkuhiljaa. Toivon sulle kaikkea hyvÀÀ, en vaan halua kuulla siitĂ€ vielĂ€ đ
HyvÀ ettÀ on hauskaa.
Ei tÀssÀ mitÀÀn hauskaa ole. Oon ihan rikki.
Sitten valitsit huonon emojin ilmaisemaan tuota. TÀssÀ juuri nÀkee, miten kannattaa miettiÀ millaisia kÀyttÀÀ.
MinÀkin joskus kÀytÀn noin emojia, ja yks mun kaveri. Eli pÀinvastoin. Mutta kun tuntee ihmisen niin sen vaan tietÀÀ miten se on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀs poistaja.. eikun poistattelija? :P
Psykoottinen mode. Jos on jotain Poistattajia niin ne ovat palstalla lÀhinnÀ niitÀ jotka eivÀt kestÀ eriÀviÀ mielipiteitÀ tai oman tyhmyytensÀ paljastumista (narsulius), tai sit nekin on vaan sama pershÀrö mode!
tai mustasukkaisia đ
ĂitĂ€ muikkunen. đ§Ąnuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
Ette selvĂ€stikÀÀn ole vielĂ€ tunnistaneet mua. đ ihan hyvĂ€ vaan, ehkĂ€ löydĂ€n vielĂ€ ulos tĂ€stĂ€ noidutusta metsĂ€stĂ€.
Piiskaaja? En. Minun viestini ja kieli/tyyliasuni vaihtelee rajusti muutenkin. TĂ€ysin mahdoton tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Suruna sielussain. Valona yössÀ vain.
SinÀ oot mun valo
Musta marraskuu iskee aina kuin kryptoniitti TerÀsmieheen. VielÀ pari viikkoa taas yÀtÀ kauheutta.