Mikään ei ole niin ärsyttävää lounaalla kuin joutua kuuntelemaan viereisessä pöydässä menevää naisten keskustelua
Aim träveling to päriis and then to italy to do some veeeri important wörk
Kommentit (14)
No kyllä sä oot ap ärsyttävämpi. Kouluikäisen tarttis keskittyä siihen kouluun sen sijaan että epäonnistuu trollaamisessa.
Siis miksi sinua ärsyttää, että naisilla on töitä?
Tai puhumattakaan vanhoista äijistä jotka valtaa kaikki pöydät ja huutavat puhuessaan. Nämä huutopuhujat voivat tosin olla kaikenikäisiä miehiä. Jotain vikaa heissä on.
Henkilökohtaisesti minua ärsyttäisi enemmän, jos siinä viereisessä pöydässä olisi vaikka huutava pikkulapsi tai teinilauma viljelemässä kirosanoja joka lauseeseen. Tai mies, jonka "salaa" hinkkaisi itseään samalla minua tuijottaen. Keksin kyllä monta muutakin. Aika pienestä ärsyyntyy ketjun aloittaja.
Mikä pakko sun on heitä kuunnella? Luulin et nykypäivänä 98% ihmisistä on kuulokkeet päässä julkisissa paikoissa.
Vieläkin ärsyttävämpää on joutua lounaalla kuuntelemaan viereisestä pöydästä miesten keskustelua.
No nyt paistaa kateus kuuhun asti. :D
Mikähän voisi olla AP:n ratkaisu tällaisissa tilanteissa, joissa kanssaihmisten olemassaolo herättää ärsytystä?
1. vaihtoehto: vaihda pöytää. Mitä kauempana muista ihmisistä sen parempi. Turvaudu tarvittaessa kuulokkeisiin.
2. vaihtoehto: syö yksin. Kotona. Minimoi ärsykkeet. Nauti omasta rouskutuksesta.
3. vaihtoehto: opettele sietämään, että ihmiset keskustelevat lounaalla. Erittäin suositeltavaa on reflektoida omia ärsytyksiä/asenteita, että miksi se on ja samalla pyrkiä ärsytyksestä eroon.
Mikäli tässä oli tarkoitus spinnata ärsytystä naisiin eikä niinkään siihen, että keskustelu lounaalla ärsyttää, kertaa vaihtoehto kolme.
Ja junassa. Mikään ei ole juntimpi kuin keski-ikäinen täti.
allekirjoitan täysin. jaksa kuunnella kenenkään kaakatusta. näin naisena.
Kannattaa käydä ABC buffass syömässä eikä missään eliittiraflassa
Olin aikoinaan yo:ssa töissä (en ope vaan koodausta ja tutkimusta). Lounasaika alkoi klo. 10:30. Mentiin aina hyvissä ajoin, että mahdollisimman vähän aikaa kuluisi jonottamiseen, se on työajasta poissta (se päivän työ on saatava tehtyä). Porukat jutteli niitä näitä, itse keskityin ruokaan/syömiseen.
Lähdettiin sitten pois. Huomasin viereisellä pöydällä lähes täyden lautasen, ketään istunut siinä; ruuan päällä lappu. Vein astiat, kävin katsomassa sitä lappua: Siinä luki: Kiitos v* rahastuksesta! :) ..... Ruokana oli, oiskohan ollut jauhelihapastaa? Tuumin, et kaverin kohdalle vissiin sattunut ollenkaan lihaa? :)
Toinen tapaus: Nainen istui yksin ja söi. Luki samalla jotain ilmaisjakelulehteä. Minusta vähän outo tapa, varmaan kotonaan teki samaa?
....
Eipä nuo minua sinänsä "liikauttanut". Tarinaa vaan, kertomuksia elämästä.
kyllä mä ainakin tiedän ärsyttävämpääkin, vali vali