Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6928)
Vierailija kirjoitti:
TĂ€llĂ€ ei pysty lainailla loputtomiin, mutta sanonpa vaan, ettĂ€ tuo đ-emojista johtopÀÀtöksiĂ€ vetĂ€minen on oiva esimerkki miten tÀÀllĂ€ ihmiset menevĂ€t tĂ€ydellisen harhaan. NimittĂ€in itse kĂ€ytin sitĂ€ juuri ilmaisemaan tunnetilaa ainoastaan (kuten monesti ikĂ€iseni ja nuoremmat). YleensĂ€ kĂ€ytĂ€n muita emojeita tÀÀllĂ€, monesti en myöskÀÀn mitÀÀn.
En löydÀ niitÀ johtopÀÀtöksiÀ. Mutta ite tiedÀn ettÀ nuoret kÀyttÀÀ tuota "kuolee nauruun" -merkityksessÀ. Aikuiset ei. Varmasti vaikea kenenkÀÀn tietÀÀ tÀÀllÀ ettÀ kuka on aikuinen ja kuka nuori ja mikÀ onkaan tÀllÀ kertaa merkitys. YleensÀ tÀÀllÀ on vielÀ harvemmin nuoria. Ne on jodelissa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut kÀtken uniin kauniisiin.
Miksi tÀÀ tulee aina mun viestin perÀÀn?
ĂlĂ€ huoli, ei ole sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuuma
Hottis kuulemma đ palaako nĂ€pit
Jos pÀÀsisin kosketusetÀisyydelle niin selviÀisi palaako nÀpit
Ei muuta kun kÀhmÀiset pakaroista kiinni, kun nÀhdÀÀn
Minun puolesta sopii đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootan sua tÀÀllÀ mela jÀykkÀnÀ. TiedÀt kuka olet.
Tee palvelus maailmalle ja katko melasi. TiedÀt kuka olet ja mikÀ on paikkasi.
TÀÀ ketju on tÀynnÀ seksivastaisia tÀtejÀ.
Ja umpipervoja setiÀ
Vierailija kirjoitti:
Floor, Mary-Elizabeth and Scarlett. Above all, I remember the connection between us and the ability to love without demands. If we no longer meet, I will always remember what we were able to give to each other.
And Kourtney, we maybe have not connection and understanding, everything else was amazing.
En osannu ajatella miten surulliselta tuntuu et oot 15km pÀÀssĂ€đ đą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yksi tunniste kaivatustasi!
Ei huvita.
Toi osuu aika monen vaimoon.
Moni mies ei taida sitten olla kovin haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luokalle jÀÀneiden saapas tyhmien valtakuntaa tÀmÀ. muka aikuiset hihittÀvÀt pillulle ja pippelille. joukossa joku umpihintti yrittÀÀ saada ÀÀntÀÀn kuuluviin. lisÀksi vuosia harhailleita joita ei edes omaiset auta tai sitten niitÀ ei ole. yksi rÀkÀttÀÀ kaikelle ja leikkii hauskaa, ainoa elÀmÀ on tÀmÀ? yhdellÀ kÀsi suun edessÀ aiheuttaa jo verenkiertohÀiriön siihen toiseen aivosoluun. yhden silmÀ nykii jatkuvasti elohiiren lailla kun yritetÀÀn viestiÀ ovelasti toiselle hölmölÀiselle. pahimpina amispsykologit ja jeesustelijat joiden korvat tukittu serlasta puristetuista palloista jottei sen ukon hakkaus kettingillÀ teljetystÀ kellarin ovesta kuuluisi virneessÀ olevaan pÀÀkoppaan asti.
đ„±
EpÀilen ettÀ sinÀ tÀssÀ olet se, joka on jÀÀnyt useamman kerran luokalle. Ainakin Àidinkieli oli toistuvasti aina 4.
TÀÀ on se mun huumoriveikko đ€Łđđ„đ€©đ„° edelleen oon ihastunut ulosantiisi
Vierailija kirjoitti:
Sua olis tosi helppo liikutella sÀngyssÀ.
Osaan mÀ liikkua ihan itsekin.
Kuin uni tosiaan. Muistan kaiken, judoa myöten.
Olisit mulle tyydyttÀvÀ mies.
Vierailija kirjoitti:
A virgin.
Son muutessitte virgo. Notta ei tartte valeherella kylillÀ.
No nyt kun olen aika varma, ettei kukaan tuntemani ihminen ole tÀÀllÀ tai tunnista minua niin laitetaanpas lisÀÀ Halseyta:
Oli nĂ€köjÀÀn osuva profilointi sulla siitĂ€ poistattelijasta, kun sehĂ€n poistatti sen ihan niin kuin arvasitkin đ Poistatti oikein kaikki sen lainauksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mulle tyydyttÀvÀ mies.
Olisin kaivatulleni lÀpeensÀ tyydyttÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Minne muutat?
En voi antaa sellaista tietoa utelijoille
ĂlĂ€ sitten vastaa aloitukseeni, joka oli kaivatulleni.
No eikai nyt kukaan ole velvoitettu vastaamaan yhtĂ€kkiĂ€ henkilökohtaiseen kysymykseen, jos sattuu nyt sun aloitukseen vastaamaan, osoiteko pitĂ€is antaa đ
Ei tietenkÀÀn, mutta lue otsikko.
Lukisit itse otsikon kun muutosta teit aloituksen đ
Floor, Mary-Elizabeth and Scarlett. Above all, I remember the connection between us and the ability to love without demands. If we no longer meet, I will always remember what we were able to give to each other.