Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6732)
TiedÀn yhden Pasin, joka on Johannan kanssa, niin tÀÀllÀ tulee aina ÀrsyttÀvÀsti mieleen, ettÀ heistÀ puhutaan, kun nuo nimet vilahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistatte eri kirjoittajat?
TÀÀllÀ kun on viettÀnyt aikaansa enemmÀn tai vÀhemmÀn 25 vuotta, alkaa kirjoittajat olla tuttuja.
Niinkö? No kuka minÀ olen? Ketjussa on off -tyyppisesti kohta 10 vuotta. Sivustaaa
Muutit nyt vaistomaisesti kirjoitusasua, luulin tÀysin uudeksi minÀkin, tai tunnistamattomaksi meni, tekstistÀ tunnistaa kyllÀ persoonan sivustabbbb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ kun on viettÀnyt aikaansa enemmÀn tai vÀhemmÀn 25 vuotta, alkaa kirjoittajat olla tuttuja.
Niinkö? No kuka minÀ olen? Ketjussa on off -tyyppisesti kohta 10 vuotta. Sivustaaa
Oletko siis joku tietty psykoottinen, maaninen tms. hahmo joka tÀÀllÀ usein tunnistettavasti kirjottaa, vai miksi kyselet?
YritÀn nyt kovasti tÀmÀn langan aloituksesta löytÀÀ mainintaa psykoottisesta ja maanisesta siinÀ onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon tunnistanut vain nuo kaks psykoosissa olevaa pÀÀpersoonaa, jotka kirjoittaa/kirjoitti tÀnne jatkuvasti. Uudempi kirjoittaa ihmeellisen lyhyillÀ riveillÀ ja aina muka savolaiset kiusaa ja haukkuu tÀÀllÀ ja trollaa hÀnenÀ. Kauemmin tÀÀllÀ hengannut ei usko kirveellÀkÀÀn, ettÀ lÀÀkÀrinsÀ ei ole tÀÀllÀ, vaan kerjÀÀ sÀhköpostia ja nÀkemistÀ ja loukkaantuu kun ei oltukaan paikalla. Reagoi joka ikiseen kommenttiin kuin ne ois hÀnelle.
Joo ja sitten on avDp/piposaru/ukki ja Jonna.
MÀ en tunnista edes nÀitÀ jÀlkimmÀisiÀ, kun en jaksa kaikkia ketjun viestejÀ lukea. YleensÀ vain muutamina iltoina luen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt rauhoitutaan ja nukutaan.
En. đđŒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh onpas Pasi suosittu!
Eikö sulla aivokÀÀpiö ole muuta tekemistĂ€ kun kytĂ€tĂ€ tÀÀllĂ€, ettĂ€ milloin laitan Pasille viestiĂ€ đ€Łđ
:D selailin nopeasti nÀitÀ sivuja ja olin nÀkevinÀni Pasia mainittavan useamminkin
MinĂ€ se vaan sitĂ€ kaikkialla kaipailen, ei muut đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutit nyt vaistomaisesti kirjoitusasua, luulin tÀysin uudeksi minÀkin, tai tunnistamattomaksi meni, tekstistÀ tunnistaa kyllÀ persoonan sivustabbbb
Et taida voida ihan hyvin.
EntÀs poistaja.. eikun poistattelija? :P
Vierailija kirjoitti:
Sun piti muuttaa, muttet muuttanutkaan. MikÀ oli syy?
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ
Oikeastikin? đ„č
Tulehan rakas ihana M(n) kylÀÀn jos saat sumplittua. MeidĂ€n o pakko kokeilla miten meidĂ€n vĂ€linen toimii. Kaikkien nĂ€iden vuosien jĂ€lkeen. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Meneekö joku oikeasti lauantai-iltana ysiltÀ nukkumaan?
MÀ mietin jo puol kahdeksan, ettÀ kehtaisko jo mennÀ pötkölleen. Vanhuus ei tuu yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olen tÀÀllÀ kirjoittamassa 20 vuoden kuluttua voitte toimittaa lÀhimpÀÀn pöpilÀÀn. YstÀvÀllismielisin terveisin. MinÀ
Vierailija kirjoitti:
EntÀs poistaja.. eikun poistattelija? :P
She's the ultimate PSYCHO SIS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen olen muuttamassa edelleen, aikataulu vaan hidastui 2 vuodella muinoin, nyt parin kk pÀÀstÀ muutan
Minne muutat?
Jonna ei ole hahmo vaan minun oikea nimeni. Ole hyvÀ vain.