Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5650)
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tĂ€tĂ€, kaatokĂ€nnissĂ€ oleva perus suomalainen sika Ă€hisee pÀÀllĂ€, saamatta mitÀÀn aikaiseks. Kerran nuoruudessa oli sellainen sankari, joka sammui kesken kaiken. Parasta on ulkomaalainen, rauhallinen, intohimoinen, todellakin asiansa osaava parrakas mies đ„ joo joo kohta tulee nootit
Eli makaat meritÀhtenÀ ja odotat ettÀ mies tekee kaiken, tyypillistÀ :'D
SitÀ mÀ vaan, ettÀ miten ihmeessÀ oon onnistunut sotkemaan asiani nÀin pahasti?
Vierailija kirjoitti:
LeipĂ€jonon prinsessa đž
Sekoitat nyt johonkin toiseen. En ole ikinÀ kÀynyt leipÀjonossa, saati tiedÀ missÀ tuollaisia olis. Naurettava kommentti nÀinÀ aikoina. Heikompiosaisten sortamista. Ei ok.
Mut hyvÀ ettÀ tuo kommenttis kohdistui muhun, eikÀ johonkin joka todella kamppailee kyseisen asian, selviytymisen/köyhyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuis nyt silleen?
Vierailija kirjoitti:
'LeipĂ€jonon prinsessa đž'
MÀ kÀvin ruokajakelussa muutaman kerran avustajan ominaisuudessa asiakkaan kanssa HgissÀ kauan sitten.
Itse en leipÀÀ juuri koskaan osta.
Olen karppaaja.
ItÀsuomalaisuus on
lÀnnen ihmiselle
aikamoinen kulttuurishokki,
En kiistÀ. [En pahalla sano.
Ălköön kukaan triggeröitykö].
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'LeipĂ€jonon prinsessa đž'
MÀ kÀvin ruokajakelussa muutaman kerran avustajan ominaisuudessa asiakkaan kanssa HgissÀ kauan sitten.
Itse en leipÀÀ juuri koskaan osta.
Olen karppaaja.
ItÀsuomalaisuus on
lÀnnen ihmiselle
aikamoinen kulttuurishokki,
En kiistÀ. [En pahalla sano.
Ălköön kukaan triggeröitykö].
OgElta.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet löytÀvÀsi rauhan ja hyvÀn olon yön hÀmystÀ, pÀihteistÀ, pinnallisesta rakkaudesta. Luulet onnen löytyvÀn jostain toisesta, samanlaisesta, sopivasta.
Turrutat kipusi valheilla, aineilla, pinnalla ja luulet olevasi oikeilla jÀljillÀ.
Rakas.
Rauha ja onni ei niin tule löytymÀÀn. Se löytyy vain kun istut kipusi ja pelkosi kanssa, elÀt ja tunnet sen. ElÀ se. Itsesi vuoksi.
HyvÀ olo tulee baarissa vetÀmÀllÀ pÀÀ tÀyteen ja sen jÀlkeen mennÀÀn kunnon panoille
En halua edes kuvitella, miten huonoa on seksi, jota harrastetaan sen jÀlkeen kun on vedetty pÀÀ tÀyteen..
Eri
Komppaan tÀtÀ, kaatokÀnnissÀ oleva perus suomalainen sika Àhisee pÀÀllÀ, saamatta mitÀÀn aikai
TiedÀtkö, ettÀ sÀÀlin sua ja toivoisin, ettÀ saisit korvaavan kokemuksen !
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ovat sotkussa? Ettei vain olisi vain yksi asia, joka on kippurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tĂ€tĂ€, kaatokĂ€nnissĂ€ oleva perus suomalainen sika Ă€hisee pÀÀllĂ€, saamatta mitÀÀn aikaiseks. Kerran nuoruudessa oli sellainen sankari, joka sammui kesken kaiken. Parasta on ulkomaalainen, rauhallinen, intohimoinen, todellakin asiansa osaava parrakas mies đ„ joo joo kohta tulee nootit
En niin sanonut, nautin toki asiasta ja otan kaiken irti minkĂ€ saan đ tulee ihan kuuma muistellessa viimesintĂ€ đ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niin sanonut, nautin toki asiasta ja otan kaiken irti minkĂ€ saan đ tulee ihan kuuma muistellessa viimesintĂ€ đ„
Joten mikset ottanut ohjaksia sen umpikĂ€nnisen (miten sellaisen kanssa edes ajaudutaan sĂ€nkyyn đ) suomi-sian kanssa? Kuulostaa nyt taas vĂ€hĂ€n keksityltĂ€ đ
Haluaisin lÀhteÀ ulos, kun on hieno ilma, mutten jaksaisi, koska tehnyt töitÀ koko pÀivÀn. Tulisitko hakemaan?
Haluan sua Maria niin paljon. đ§Ą
Huomaa kyllÀ, ettÀ erÀs ei viihdy samassa tilassa mun kans. On kuin myrkyn niellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet löytÀvÀsi rauhan ja hyvÀn olon yön hÀmystÀ, pÀihteistÀ, pinnallisesta rakkaudesta. Luulet onnen löytyvÀn jostain toisesta, samanlaisesta, sopivasta.
Turrutat kipusi valheilla, aineilla, pinnalla ja luulet olevasi oikeilla jÀljillÀ.
Rakas.
Rauha ja onni ei niin tule löytymÀÀn. Se löytyy vain kun istut kipusi ja pelkosi kanssa, elÀt ja tunnet sen. ElÀ se. Itsesi vuoksi.
HyvÀ olo tulee baarissa vetÀmÀllÀ pÀÀ tÀyteen ja sen jÀlkeen mennÀÀn kunnon panoille
En halua edes kuvitella, miten huonoa on seksi, jota harrastetaan sen jÀlkeen kun on vedetty pÀÀ tÀyteen..
Eri
Komppaan tÀtÀ, kaatokÀnnissÀ oleva perus suomala
Nou hÀtÀ, ei tarvitse sÀÀliÀ, mielikuvituksesi/tulkinta otti nyt vallan, korvaavia kokemia on muisti tÀynnÀÀn, suomalaisistakin laatumiehistÀ, mut ulkomaalainen vie mun ajatuksissa voiton ihan kymppinolla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllÀ, ettÀ erÀs ei viihdy samassa tilassa mun kans. On kuin myrkyn niellyt.
Tuskin liittyy sinuun mitenkÀÀn
Ootan sua tÀÀllÀ mela jÀykkÀnÀ. TiedÀt kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn kyllÀ, kuka minÀ olen, mutten sitÀ, kuka sinÀ olet. Tuo mela viittaa siihen, ettÀ olet kajakki.
Vierailija kirjoitti:
Tee palvelus maailmalle ja katko melasi. TiedÀt kuka olet ja mikÀ on paikkasi.
TÀnÀÀn kuulin uutisen
Frendi kertoi sen
NĂ€ki sut kanssa toisen
Toisen naisen
Sanoit ystÀviÀ ootte vaan
Vanhoja koulututtuja
Kun mÀ soitin illalla
Olitko yksin kotona?