Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5740)
Vierailija kirjoitti:
Mela osui ja uppos hÀndyyn.
Kun ei kelpaa, niin ei kelpaa.
En jÀÀ pidempÀÀn. đđ„ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tĂ€tĂ€, kaatokĂ€nnissĂ€ oleva perus suomalainen sika Ă€hisee pÀÀllĂ€, saamatta mitÀÀn aikaiseks. Kerran nuoruudessa oli sellainen sankari, joka sammui kesken kaiken. Parasta on ulkomaalainen, rauhallinen, intohimoinen, todellakin asiansa osaava parrakas mies đ„ joo joo kohta tulee nootit
Eli makaat meritÀhtenÀ ja odotat ettÀ mies tekee kaiken, tyypillistÀ :'D
Ja menee sÀnkyyn kaatokÀnnisen miehen kanssa. Valikoi suomalaisista miehistÀ vain kÀnniset, ja sitten vertailee ulcomaalaiseen joka ei ole kÀnnissÀ. Perus tyhmyyttÀ vauvapalstalla.
Seuraa keskustelua, vai onko luetun ymmÀrtÀmisessÀ jotain vikaa ? Suomalaiset laatumiehet on kokemuksena/verrokkina myös mainittu. sivusta
Terccuja ! đđđđ đ
Vierailija kirjoitti:
Terccuja ! đđđđ đ
Trolli.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
MinĂ€kin sinua đ
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta en minÀ voi miksikÀÀn ulkomaiseksi partamuhikseksi muuttua.
Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.
MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi..
Suomalaisista yksi pohjalainen (SeinÀjoelta) jaksoi myös vuosia yrittÀÀ, ja muut vuosia yrittÀneet suomalaiset taitaa olla melkeinpÀ kaikki espoolaisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvÀ niin.
YstÀvÀmiehelle mukavaa iltaa.
Kaipaus on rakkauden korviketta.
EilisestÀ sen verran, luuletko et joku yks hoito, on multa jotenkin pois ?
PitÀs alkaa jÀrjestellÀ kÀytÀnnön asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen ulkomaalaisen sentÀÀn partamuhis tarvitse olla? Vaikka en minÀ tuomitse, jos joku löytÀÀ onnensa sellaisen kanssa.
MĂ€ olen ihan eri kuin tuo kirjoittaja, ja mulla ne ulkomaaalaiset ihastujat on olleet esim. kaverin miehen kroatialainen työkaveri, joka oli heti minut tavattuaan julistanut työpaikalla ihastuneensa minuun, ja jaksoi sitten monta vuotta yrittÀÀ. Sitten on ollut ukrainalainen, joka myös vuosia haikaili. Ja AzerbaidĆŸan-VenĂ€jĂ€-vanhempien poika, ja italialainen myös. VenĂ€lĂ€inen, britti (tosin hĂ€nen taustat oli myös venĂ€lĂ€iset), ranskalainen jne. Ei yhtÀÀn partamuhista, mikĂ€ nyt ei tietenkÀÀn ole yllĂ€tys kenellekÀÀn joka kĂ€sittÀÀ ulkomaaalaiset muiksikin kuin kylĂ€lle vokkkiin tulleiksi irakilaismiehikkksi..
Suomalaisista yksi pohjalainen (SeinÀjoelta) jaks
Siis tottakai đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljentynyt. MitÀ mielessÀ?
Kaivattu tietty.
TÀmÀ tapa vastata on rasittava. Sama kuin kysyisi, ettÀ kuka olet ja vastaisi, ettÀ ihminen.
Ok. Avaan hieman. Olen tullut siihen tulokseen, ettÀ voisin olla kaivatun kanssa kaveri vaan. Harvassa on ne naiset, jotka kykenevÀt tyydyttÀmÀÀn seksuaaliset tarpeeni.
Nainen luotiin miehelle, miestÀ varten.
N*tsi sheisseÀ odotellessa. MissÀ tÀn laivan kapteeni on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Siis tottakai đ€
MitÀ siis tottakai? Implikoitko, ettÀ tuollaisessa olisi jotain ihmeellistÀ? Vai mitÀ tarkoitat..
TyhmÀ idiootti. Mieti itseÀsi jos Àly riittÀÀ!