Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5741)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on pullea kumppani, miten nautit hÀnen pulleudestaan?
Itse mm. tykkÀÀn pussailla ja mussuttaa kaikkialta pehmeÀÀ ihoa, pötköttÀÀ vasten, pyytÀÀ pötköttÀmÀÀn pÀÀllÀni, ja prinsessakantaa sen verran kuin jaksan.
đ€ź jĂ€rkyttĂ€viĂ€ sanavalintoja. PyöreydessĂ€ itsessÀÀn ei vikaa, mutta nuo sanat, huh.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa mitÀÀn tÀnÀÀn, vasta saavuin
Olipa ilta đ
En ole rakkauden perÀÀn
TykkÀÀn sÀÀtÀÀ
Ja niitÀhÀn riittÀÀ
Jos halua on
T
Ainakin sun kuvitelmissa. đ°
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mun pohojalaane ainaki on tosi ihana đ
Kauniita miehiÀ ovat.
Komia on đ
Milloinkohan lakkaat pyörimĂ€stĂ€ mun ajatuksissa? SitĂ€ odotellessa đ€
Mielummin pyöris pÀÀllÀ tai sylissÀ tosiaan
MitÀpÀs Jonnalle nÀin viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
VÀlttelevÀsti kiintyneet.
VÀlttelevÀsti kiihtynyt.
Cest moi
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀs Jonnalle nÀin viikonloppuna?
Miksi sÀ vainoat ihmistÀ tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa mitÀÀn tÀnÀÀn, vasta saavuin
Olipa ilta đ
En ole rakkauden perÀÀn
TykkÀÀn sÀÀtÀÀ
Ja niitÀhÀn riittÀÀ
Jos halua on
T
Ainakin sun kuvitelmissa. đ°
MenehĂ€n siitĂ€ takas luulemaan asioita đž đ
Vierailija kirjoitti:
Kauniita miehiÀ ovat.
KyllÀ ja kovin miehekkÀitÀkin. Nuorena tutustuin itÀsuomalaisiinkin, mutta vaikuttivat liiankin konstikkailta.
LĂ€nsi-suomalaiset on hyvin rauhallisia/ykstotisia, miten vaan haluaa asian nĂ€hdĂ€. Oli pieni kulttuurishokki kun nĂ€in itĂ€suomalaisena tutustu ekaa kertaa tĂ€hĂ€n ihmisryhmÀÀn, tuntuu melkein eri rodulta.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet löytÀvÀsi rauhan ja hyvÀn olon yön hÀmystÀ, pÀihteistÀ, pinnallisesta rakkaudesta. Luulet onnen löytyvÀn jostain toisesta, samanlaisesta, sopivasta.
Turrutat kipusi valheilla, aineilla, pinnalla ja luulet olevasi oikeilla jÀljillÀ.
Rakas.
Rauha ja onni ei niin tule löytymÀÀn. Se löytyy vain kun istut kipusi ja pelkosi kanssa, elÀt ja tunnet sen. ElÀ se. Itsesi vuoksi.
HyvÀ olo tulee baarissa vetÀmÀllÀ pÀÀ tÀyteen ja sen jÀlkeen mennÀÀn kunnon panoille
En halua edes kuvitella, miten huonoa on seksi, jota harrastetaan sen jÀlkeen kun on vedetty pÀÀ tÀyteen..
Eri
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/p44863/satisfyer-house-of-love-deluxe-joulukalenteriâŠ
Ei tarvitse lukea kuin linkistÀ sana satisfyer niin tiedÀn, ettÀ ei minulle.
En halua totuttaa itseÀni muuhun kuin sormiin, ja uskon, ettÀ se pitÀÀ kunnossa sensitivity of p*ssyn myös partnerin kanssa harrastettua seksiÀ varten, ettÀ saan siitÀ kaiken mahdollisen nautinnon herkÀsti.
HyvÀ kuitenkin, ettÀ halukkaille ja tarvitseville on olemassa leluja ja kovaakin painetta tuottavia leluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on pullea kumppani, miten nautit hÀnen pulleudestaan?
Itse mm. tykkÀÀn pussailla ja mussuttaa kaikkialta pehmeÀÀ ihoa, pötköttÀÀ vasten, pyytÀÀ pötköttÀmÀÀn pÀÀllÀni, ja prinsessakantaa sen verran kuin jaksan.
đ€ź jĂ€rkyttĂ€viĂ€ sanavalintoja. PyöreydessĂ€ itsessÀÀn ei vikaa, mutta nuo sanat, huh.
EihÀn nuissa sanoissa mitÀÀn rumaa ollut? PehmeitÀ sanoja. Vika on sussa jos otat nuo jÀrkyttÀvinÀ.
eri
Ei tule mieleen kuin yksi tai kaksi, jolla on ehkÀ juuret EtelÀ-Karjalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita miehiÀ ovat.
KyllÀ ja kovin miehekkÀitÀkin. Nuorena tutustuin itÀsuomalaisiinkin, mutta vaikuttivat liiankin konstikkailta.
đđđ
En ole enÀÀ oikein kotonani sen enempÀÀ idÀssÀ kuin lÀnnessÀ - saati tÀssÀ ihan kauheassa ajassa, joka tunkee silmille pelkkiÀ huonoja uutisia, negaa ja toivottomuutta joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet löytÀvÀsi rauhan ja hyvÀn olon yön hÀmystÀ, pÀihteistÀ, pinnallisesta rakkaudesta. Luulet onnen löytyvÀn jostain toisesta, samanlaisesta, sopivasta.
Turrutat kipusi valheilla, aineilla, pinnalla ja luulet olevasi oikeilla jÀljillÀ.
Rakas.
Rauha ja onni ei niin tule löytymÀÀn. Se löytyy vain kun istut kipusi ja pelkosi kanssa, elÀt ja tunnet sen. ElÀ se. Itsesi vuoksi.
HyvÀ olo tulee baarissa vetÀmÀllÀ pÀÀ tÀyteen ja sen jÀlkeen mennÀÀn kunnon panoille
En halua edes kuvitella, miten huonoa on seksi, jota harrastetaan sen jÀlkeen kun on vedetty pÀÀ tÀyteen..
Eri
Komppaan tĂ€tĂ€, kaatokĂ€nnissĂ€ oleva perus suomalainen sika Ă€hisee pÀÀllĂ€, saamatta mitÀÀn aikaiseks. Kerran nuoruudessa oli sellainen sankari, joka sammui kesken kaiken. Parasta on ulkomaalainen, rauhallinen, intohimoinen, todellakin asiansa osaava parrakas mies đ„ joo joo kohta tulee nootit
https://hotlips.fi/p44863/satisfyer-house-of-love-deluxe-joulukalenteriâŠ