Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emojit on tyhmÀn ihmisen merkki, niitÀ saa olla maksimissaan yksi eikÀ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji.
đ„¶đ¶đ«đ”đ”đ«đđ±đ€ąđ
MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đ€đđ€Łđđđ„đ
Ollaan huomattu.
No, minĂ€ tyhmĂ€ sain kaivatttuin, noista emojeista huolimatta. Ja hĂ€nkin muuten kĂ€yttÀÀ ihania emojeita. EhkĂ€pĂ€ hĂ€nkin on sitten yksinkertaisesti tyhmĂ€ đ€Ł
Tosin saan baarissakin miehen kuin miehen. Siihen tarvitaan sit ilmeisesti vaan tÀÀ tyhmyys.
Melko uskottavaa, kun roikut tÀÀllÀ koko pÀivÀn, kyl
Ei noista emojeista voi sanoa vÀlttÀmÀttÀ onko sama ihminen kyseessÀ. Toisinaan itse kÀytÀn niitÀ enemmÀn jos olen sillÀ pÀÀllÀ. Sivu
Muistatko kun kerroin, ettÀ mulla on yksi puoliksi salainen projekti meneillÀÀn? Vapauduin sen parista vasta Àsken.Tiistaina on taas kiireinen pÀivÀ sen kanssa, mutta nyt ehdin vihdoin lukea viestejÀ. Ootkohan jo ehtinyt unohtaa mut? Laitoin pÀivÀllÀ pari viestiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa puhua liikaa, muttei myöskÀÀn liian vÀhÀn.
Joidenkin kanssa puhututtaa, toisten kanssa ei. Joskus on enemmÀn asiaa, toisinaan ei yhtÀÀn. Ei saa sitÀ ja tÀtÀ -tyypit on nou nou.
đ»đ±đđđđŽđ
T: piharatamo
MÀ kÀytin lapsena kirjeissÀ paljon tarroja kirjekavereiden kanssa. Ne korvasi emojit. 80-luvulla. 90-luvulla sekin homma sitten loppui, kun tuli netin chattihuoneet.
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puheliaisuus on lÀhes aina vaan kulissia, todellisuudessa ei oikeasti kiinnosta oikein mikÀÀn eikÀ kukaan, kun harvemman kanssa voi jutella just sellasista asioista jotka kiinnostais ja oikealta tasolta vielÀ
MitkÀ asiat sua kiinnostaa?
MikÀ milloinkin, harvemmin vaan kohtaa sellasia, joiden kanssa luontevasti keskustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀn kÀyttÀÀ makuuni liikaa emojeita, varmaan koko perheen tapa. MinÀ pitÀydyn yksinkertaisemmassa ilmaisussa.
Toisin sanoen hĂ€n ei saa olla oma itsensĂ€ đ€Ż
Saa olla, mutta en liiemmin pidÀ siitÀ.
MÀ vaistoan herkÀsti, jos joku ei pidÀ jostain toisen ihmisen piirteestÀ, tai jostain asiasta persoonallisuudessa. Pysyttelen aina kaukana sellaisista. Kertoo paljon ihmisestÀ. HÀn ei hyvÀksy ihmistÀ sellaisena kuin on.
HyvÀ, varmasti kykysi hyödyttÀÀ molempia osapuolia. Ihmiset vain pitÀvÀt eri asioista. TÀssÀ on myös kyseessÀ ne piirteet, joita vaikkapa kumppaniltaan hakee. Kaikki ei sovi kaikille ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ois suomalaisten mieletkin nÀin marraskuussa paljon pirteÀmpiÀ, jos nÀhtÀis oikeasti niitÀ ihmisiÀ, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisÀllÀ kuin nÀhdÀÀn ihmisiÀ.
NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.
NÀin en ole edes kiinnittÀnyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistÀ jotkut puhuu.Kun tuntisi ihmisiÀ, joitten seurassa olisi mukavaa. Olen kai liian valikoiva.
Se on kyllÀ! EhkÀ löydÀt vielÀ. Minullakin on ollut yksinÀisyyttÀ vÀlillÀ sen vuoksi, kun ei ole ollut tarpeeksi mieluisaa seuraa ja ihmissuhteita tarjolla. Mutta nyt esim. viime vuonna löysin uuden ystÀvÀn, jonka kanssa olen ollut sÀÀnnöllisesti ja kÀynyt reissussakin, ja muutama muukin uusi ihminen on tullut - tai vanhoja tuttuja, joiden kanssa lÀhennytty.
Eli tilanne voi onneksi elÀÀ ja muuttua myös aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀmÀ on totta niin meidÀn pöydÀllÀ on damn elefantti! Tai huoneessa.
KyllÀ se on.
Eli laitoit minut jÀihin? En usko.
Vierailija kirjoitti:
MÀ kÀytin lapsena kirjeissÀ paljon tarroja kirjekavereiden kanssa. Ne korvasi emojit. 80-luvulla. 90-luvulla sekin homma sitten loppui, kun tuli netin chattihuoneet.
Lapset onkin lapsia. Ei kukaan normaali aikuinen laita kymmentÀ nauruemojia joka vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin hymiöt keksittiin? Ne emojien edeltÀjÀt. Voisin melkein kuvitella ettÀ kirjeisiin on jo hoksattu silmÀniskuja piirrellÀ.
Varmasti ensimmÀiset oli jo luolapiiroksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ois suomalaisten mieletkin nÀin marraskuussa paljon pirteÀmpiÀ, jos nÀhtÀis oikeasti niitÀ ihmisiÀ, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisÀllÀ kuin nÀhdÀÀn ihmisiÀ.
NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.
NÀin en ole edes kiinnittÀnyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistÀ jotkut puhuu.Kun tuntisi ihmisiÀ, joitten seurassa olisi mukavaa. Olen kai liian valikoiva.
Se on kyllÀ! EhkÀ löydÀt vielÀ. Minullakin on ollut yksinÀisyyttÀ vÀlillÀ sen vuoksi, ku
SitÀ odotellessa. En siedÀ ripustautumista.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyllÀ kattoneet piirrettynne. Muumilaaksosta Phileas Foggiin. MÀ voin olla se vilkkusilmÀ.
Kuinka aika riittÀnee, kun pÀivÀt vÀhenee ja mualima on suuren suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ silloin sota-aikoina uskallettu kirjeissÀ huumoria edes koittaa viljellÀ. Vakavia surullisia kirjeitÀ kirjoiteltiin mielet jÀrkkyneinÀ rintamalta.
Kirjotin kirjeitÀ vielÀ 2000-luvulla. Sivusta.
Ihan tosi???? Silloinhan oli jo mese
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emojit on tyhmÀn ihmisen merkki, niitÀ saa olla maksimissaan yksi eikÀ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji.
đ„¶đ¶đ«đ”đ”đ«đđ±đ€ąđ
MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đ€đđ€Łđđđ„đ
Ollaan huomattu.
No, minĂ€ tyhmĂ€ sain kaivatttuin, noista emojeista huolimatta. Ja hĂ€nkin muuten kĂ€yttÀÀ ihania emojeita. EhkĂ€pĂ€ hĂ€nkin on sitten yksinkertaisesti tyhmĂ€ đ€Ł
Tosin saan baarissakin miehen kuin miehen. Siihen tarvitaan sit ilmeisesti vaan tÀÀ tyhmyys.
Melko
Kirjoitustyyli ja emojit on eri asia.
Miten niin? Siis mistÀ olet tuollaisen keksinyt, ettÀ _useimmat_ kaipausketjussa kÀyvÀt ihmiset olisivat ihmisiÀ jotka eivÀt uskalla puhua IRL kenellekÀÀn mitÀÀn? :D
Varmaan tÀÀllÀ joku tuollainenkin kÀy (tai on paljon ÀÀnessÀ), mutta enpÀ usko, ettÀ kovin moni.