Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2498)

Vierailija
2461/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ ois suomalaisten mieletkin nĂ€in marraskuussa paljon pirteĂ€mpiĂ€, jos nĂ€htĂ€is oikeasti niitĂ€ ihmisiĂ€, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisĂ€llĂ€ kuin nĂ€hdÀÀn ihmisiĂ€. 

NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.

NĂ€in en ole edes kiinnittĂ€nyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistĂ€ jotkut puhuu. 

JÀnnÀ ettÀ sulla on silti tarve olla tÀllaisessa ketjussa. Useimmat tÀÀllÀ on niitÀ, jotka ei uskalla kenellekÀÀn puhua irl mitÀÀn.

Miten niin? Siis mistĂ€ olet tuollaisen keksinyt, ettĂ€ _useimmat_ kaipausketjussa kĂ€yvĂ€t ihmiset olisivat ihmisiĂ€ jotka eivĂ€t uskalla puhua IRL kenellekÀÀn mitÀÀn? :D 

Varmaan tÀÀllĂ€ joku tuollainenkin kĂ€y (tai on paljon ÀÀnessĂ€), mutta enpĂ€ usko, ettĂ€ kovin moni. 

Vierailija
2462/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emojit on tyhmĂ€n ihmisen merkki, niitĂ€ saa olla maksimissaan yksi eikĂ€ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji. 

đŸ„¶đŸ˜¶đŸŒ«đŸ˜”đŸ˜”đŸ’«đŸ˜­đŸ˜±đŸ€ąđŸ˜“

MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đŸ€—đŸ˜˜đŸ€ŁđŸ˜œđŸ˜đŸ”„đŸ˜

Ollaan huomattu.

No, minĂ€ tyhmĂ€ sain kaivatttuin, noista emojeista huolimatta. Ja hĂ€nkin muuten kĂ€yttÀÀ ihania emojeita. EhkĂ€pĂ€ hĂ€nkin on sitten yksinkertaisesti tyhmĂ€ đŸ€Ł

Tosin saan baarissakin miehen kuin miehen. Siihen tarvitaan sit ilmeisesti vaan tÀÀ tyhmyys.

Melko uskottavaa, kun roikut tÀÀllÀ koko pÀivÀn, kyl

Ei noista emojeista voi sanoa vÀlttÀmÀttÀ onko sama ihminen kyseessÀ. Toisinaan itse kÀytÀn niitÀ enemmÀn jos olen sillÀ pÀÀllÀ. Sivu

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Good night fellowsđŸ€­đŸ˜

Vierailija
2464/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistatko kun kerroin, ettĂ€ mulla on yksi puoliksi salainen projekti meneillÀÀn? Vapauduin sen parista vasta Ă€sken.Tiistaina on taas kiireinen pĂ€ivĂ€ sen kanssa, mutta nyt ehdin vihdoin lukea viestejĂ€. Ootkohan jo ehtinyt unohtaa mut? Laitoin pĂ€ivĂ€llĂ€ pari viestiĂ€. 

Vierailija
2465/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa puhua liikaa, muttei myöskÀÀn liian vĂ€hĂ€n.  

Joidenkin kanssa puhututtaa, toisten kanssa ei. Joskus on enemmÀn asiaa, toisinaan ei yhtÀÀn. Ei saa sitÀ ja tÀtÀ -tyypit on nou nou.

Vierailija
2466/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸŒ»đŸŒ±đŸŒ•đŸŒšđŸ‘‹đŸ˜ŽđŸŒŒ

T: piharatamo

Vierailija
2467/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ kĂ€ytin lapsena kirjeissĂ€ paljon tarroja kirjekavereiden kanssa. Ne korvasi emojit. 80-luvulla. 90-luvulla sekin homma sitten loppui, kun tuli netin chattihuoneet. 

Vierailija
2468/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

Vierailija
2469/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
2470/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puheliaisuus on lÀhes aina vaan kulissia, todellisuudessa ei oikeasti kiinnosta oikein mikÀÀn eikÀ kukaan, kun harvemman kanssa voi jutella just sellasista asioista jotka kiinnostais ja oikealta tasolta vielÀ

MitkÀ asiat sua kiinnostaa?

MikĂ€ milloinkin, harvemmin vaan kohtaa sellasia, joiden kanssa luontevasti keskustella 

Vierailija
2471/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€n kĂ€yttÀÀ makuuni liikaa emojeita, varmaan koko perheen tapa. MinĂ€ pitĂ€ydyn yksinkertaisemmassa ilmaisussa. 

Toisin sanoen hĂ€n ei saa olla oma itsensĂ€ đŸ€Ż

Saa olla, mutta en liiemmin pidĂ€ siitĂ€. 

MÀ vaistoan herkÀsti, jos joku ei pidÀ jostain toisen ihmisen piirteestÀ, tai jostain asiasta persoonallisuudessa. Pysyttelen aina kaukana sellaisista. Kertoo paljon ihmisestÀ. HÀn ei hyvÀksy ihmistÀ sellaisena kuin on.

HyvĂ€, varmasti kykysi hyödyttÀÀ molempia osapuolia. Ihmiset vain pitĂ€vĂ€t eri asioista. TĂ€ssĂ€ on myös kyseessĂ€ ne piirteet, joita vaikkapa kumppaniltaan hakee. Kaikki ei sovi kaikille ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsĂ€. 

Vierailija
2472/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ ois suomalaisten mieletkin nĂ€in marraskuussa paljon pirteĂ€mpiĂ€, jos nĂ€htĂ€is oikeasti niitĂ€ ihmisiĂ€, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisĂ€llĂ€ kuin nĂ€hdÀÀn ihmisiĂ€. 

NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.

NĂ€in en ole edes kiinnittĂ€nyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistĂ€ jotkut puhuu. 

Kun tuntisi ihmisiÀ, joitten seurassa olisi mukavaa. Olen kai liian valikoiva.

Se on kyllĂ€! EhkĂ€ löydĂ€t vielĂ€. Minullakin on ollut yksinĂ€isyyttĂ€ vĂ€lillĂ€ sen vuoksi, kun ei ole ollut tarpeeksi mieluisaa seuraa ja ihmissuhteita tarjolla. Mutta nyt esim. viime vuonna löysin uuden ystĂ€vĂ€n, jonka kanssa olen ollut sÀÀnnöllisesti ja kĂ€ynyt reissussakin, ja muutama muukin uusi ihminen on tullut - tai vanhoja tuttuja, joiden kanssa lĂ€hennytty. 

Eli tilanne voi onneksi elÀÀ ja muuttua myös aikuisena. 

Vierailija
2473/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tÀmÀ on totta niin meidÀn pöydÀllÀ on damn elefantti! Tai huoneessa.

KyllÀ se on.

Eli laitoit minut jÀihin? En usko.

Vierailija
2474/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ kĂ€ytin lapsena kirjeissĂ€ paljon tarroja kirjekavereiden kanssa. Ne korvasi emojit. 80-luvulla. 90-luvulla sekin homma sitten loppui, kun tuli netin chattihuoneet. 

Lapset onkin lapsia. Ei kukaan normaali aikuinen laita kymmentĂ€ nauruemojia joka vĂ€liin. 

Vierailija
2475/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin hymiöt keksittiin? Ne emojien edeltĂ€jĂ€t. Voisin melkein kuvitella ettĂ€ kirjeisiin on jo hoksattu silmĂ€niskuja piirrellĂ€. 

Varmasti ensimmĂ€iset oli jo luolapiiroksissa. 

Vierailija
2476/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ!

Vierailija
2477/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuntisi ihmisiÀ, joitten seurassa olisi mukavaa. Olen kai liian valikoiva.

Se on kyllÀ! EhkÀ löydÀt vielÀ. Minullakin on ollut yksinÀisyyttÀ vÀlillÀ sen vuoksi, ku

SitÀ odotellessa. En siedÀ ripustautumista.

Vierailija
2478/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte kyllÀ kattoneet piirrettynne. Muumilaaksosta Phileas Foggiin. MÀ voin olla se vilkkusilmÀ.

Kuinka aika riittÀnee, kun pÀivÀt vÀhenee ja mualima on suuren suuri.

Vierailija
2481/2501 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EipĂ€ silloin sota-aikoina uskallettu kirjeissĂ€ huumoria edes koittaa viljellĂ€. Vakavia surullisia kirjeitĂ€ kirjoiteltiin mielet jĂ€rkkyneinĂ€ rintamalta. 

Kirjotin kirjeitÀ vielÀ 2000-luvulla. Sivusta.

Ihan tosi???? Silloinhan oli jo mese

Vierailija
2480/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emojit on tyhmĂ€n ihmisen merkki, niitĂ€ saa olla maksimissaan yksi eikĂ€ se saa olla mikÀÀn naurunremakkaemoji. 

đŸ„¶đŸ˜¶đŸŒ«đŸ˜”đŸ˜”đŸ’«đŸ˜­đŸ˜±đŸ€ąđŸ˜“

MinĂ€ myös olen tyhmĂ€ đŸ€—đŸ˜˜đŸ€ŁđŸ˜œđŸ˜đŸ”„đŸ˜

Ollaan huomattu.

No, minĂ€ tyhmĂ€ sain kaivatttuin, noista emojeista huolimatta. Ja hĂ€nkin muuten kĂ€yttÀÀ ihania emojeita. EhkĂ€pĂ€ hĂ€nkin on sitten yksinkertaisesti tyhmĂ€ đŸ€Ł

Tosin saan baarissakin miehen kuin miehen. Siihen tarvitaan sit ilmeisesti vaan tÀÀ tyhmyys.

Melko

Kirjoitustyyli ja emojit on eri asia.