Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Harvemmin piirrettiin sydÀmiÀ. KyllÀ tekstillÀ edettiin ja osattiin laajasti ilmaista itseÀÀn kirjoittamalla, nykyaikana tuo taito on paljolti rapistunut.
Viestit vielÀ lukematta, vÀsÀhin aamuisen toiminnan jÀlkeen ja kotiin tultua söin ja kÀvin levolle. HerÀsin Àsken.
God natt min favorit, snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Kramar đ€
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ois suomalaisten mieletkin nÀin marraskuussa paljon pirteÀmpiÀ, jos nÀhtÀis oikeasti niitÀ ihmisiÀ, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisÀllÀ kuin nÀhdÀÀn ihmisiÀ.
NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.
NÀin en ole edes kiinnittÀnyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistÀ jotkut puhuu.
Mut ei vissiin rÀkÀnauruemojeita.
EipÀ silloin sota-aikoina uskallettu kirjeissÀ huumoria edes koittaa viljellÀ. Vakavia surullisia kirjeitÀ kirjoiteltiin mielet jÀrkkyneinÀ rintamalta.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille.. Naiselle luonnollinen paikka on avioliitto ja Àitiys, toimimalla tarkoituksensa mukaan hÀn on arvokas..
-Luther
Nyt kyllÀ esiinnyt toisen nimissÀ. Luther eli kauwwan aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pitkÀkestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmÀn siveettömiÀ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittÀin helppo saalis.
Senkin rietas mÀrkÀ noita. 10 isÀ meidÀn rukousta suustasi laskettavaksi valvovan silmÀn alla. EttÀs kehtaat. Hyi.
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas.
HyvÀÀ yötĂ€ rakas. đ„°đđđđđ ja vielĂ€ kerta kiellon pÀÀlleđ€
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllÀ ihanaa jos vihdoin joulukuussa saisin nÀhdÀ sinut. Olisipa totta
Molemminpuolinen toive siis. Toteuttakaamme se
Mun kaivattu sais viestiÀ mulle vaikka pelkillÀ emojeilla vaikka itse en niistÀ niin vÀlitÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks olit niinku peura ajovaloissa? KyllÀ, minÀ sinua. Heti ensisilmÀyksellÀ. Paljon.
No miksiköhÀn!
Luulin, ettÀ tiesit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ois suomalaisten mieletkin nÀin marraskuussa paljon pirteÀmpiÀ, jos nÀhtÀis oikeasti niitÀ ihmisiÀ, joista pidetÀÀn. Mutta ne pidetÀÀn visusti salaisuutena ja mieluummin kökötetÀÀn yksin sisÀllÀ kuin nÀhdÀÀn ihmisiÀ.
NÀin se on nÀhtÀvÀ. Mulla on ollut nyt molemmat viikonloput tÀynnÀ hauskaa ja ihmisiÀ, ja arkena harrastan liikuntaa sÀÀnnöllisesti ja sovin just huomiselle lenkkitreffit ja ylihuomiselle kavereiden kanssa ravintolaan.
NÀin en ole edes kiinnittÀnyt huomiota mihinkÀÀn marraskuun ankeuteen, mistÀ jotkut puhuu.
Kun tuntisi ihmisiÀ, joitten seurassa olisi mukavaa. Olen kai liian valikoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ ettÀ sulla on silti tarve olla tÀllaisessa ketjussa. Useimmat tÀÀllÀ on niitÀ, jotka ei uskalla kenellekÀÀn puhua irl mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀn kÀyttÀÀ makuuni liikaa emojeita, varmaan koko perheen tapa. MinÀ pitÀydyn yksinkertaisemmassa ilmaisussa.
Toisin sanoen hĂ€n ei saa olla oma itsensĂ€ đ€Ż
Saa olla, mutta en liiemmin pidÀ siitÀ.
MÀ vaistoan herkÀsti, jos joku ei pidÀ jostain toisen ihmisen piirteestÀ, tai jostain asiasta persoonallisuudessa. Pysyttelen aina kaukana sellaisista. Kertoo paljon ihmisestÀ. HÀn ei hyvÀksy ihmistÀ sellaisena kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllÀ ihanaa jos vihdoin joulukuussa saisin nÀhdÀ sinut. Olisipa totta
Molemminpuolinen toive siis. Toteuttakaamme se
Odottelen hÀneltÀ viestiÀ tulevaksi.
Vierailija kirjoitti:
EipÀ silloin sota-aikoina uskallettu kirjeissÀ huumoria edes koittaa viljellÀ. Vakavia surullisia kirjeitÀ kirjoiteltiin mielet jÀrkkyneinÀ rintamalta.
Kirjotin kirjeitÀ vielÀ 2000-luvulla. Sivusta.
Milloin hymiöt keksittiin? Ne emojien edeltÀjÀt. Voisin melkein kuvitella ettÀ kirjeisiin on jo hoksattu silmÀniskuja piirrellÀ.
Toi nyt on ihan yleistietoa. En tiennyt, ettÀ noin tietÀmÀttömiÀ ihmisiÀ on missÀÀn. Sivu
MitkÀ asiat sua kiinnostaa?