Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Sinut kÀtken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Termistö kuntoon! MinĂ€kin kutsun kaivattua lesboksi, vaikka on umpihetero. NĂ€in pÀÀsen paremmin fantasioimaan, ettĂ€ hĂ€nkin tykkĂ€isi meitsistĂ€. P.S. Milloin saan saksia kanssasi? đ€
-Liz Da Fakin Awesome Lez-
Take your meds, Lizzie!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Termistö kuntoon! MinĂ€kin kutsun kaivattua lesboksi, vaikka on umpihetero. NĂ€in pÀÀsen paremmin fantasioimaan, ettĂ€ hĂ€nkin tykkĂ€isi meitsistĂ€. P.S. Milloin saan saksia kanssasi? đ€
-Liz Da Fakin Awesome Lez-
Take your meds, Lizzie!
No need to. Life is my meds.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đđ€ź
No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hÀiritse tai ÀllötÀ, vaikka olen itse hetero.
Sen sijaan mielessÀni on pitkin pÀivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievÀ, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti!Joo, ei muakaan toisten lesboudessa mikÀÀn hÀiritse, saa olla rauhassa, mut ei tarvii tuputtaa toisille, heteroilmon jÀlkeen vies
Pointti tais olla tuputus, ei pllu, kulli jutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.
Ei, muuten ollut, viesti tuli hetero aloitukseen lesbolta, siihen tuli toinen lesbo, joka ehdotteli toiselle lesbolle, hetero pesi kĂ€tensĂ€ omasta aloituksestaan sanomalla ettĂ€ ok, tehkÀÀ/jatkakaa te, hĂ€n itse on hetero, silloin pamahti viesti ettĂ€ se on kuule sunkin tulevaisuutes plaa plaa. MitĂ€ nuo edes menee tuputtaa itseÀÀn selkeeseen hetsku aloitukseen bytheway đ€đ
Se ei kyllÀ ollut mikÀÀn selkeÀ heteroille suunnattu aloitus. Ja etkö nyt huumoria ymmÀrrÀ. Itse ainakin kÀsitin sen niin, ettÀ kirjoittaja oli aiemmin pitÀnyt itseÀÀn umpiheterona ja myöhemmin huomannut ettÀ kiinnostuu naisista.
MinĂ€ olin kirjoittaja, ja en tod ole kiinnostunut naisista, enkĂ€ moista aloitusta ole tehnyt, jonka noin voisi ymmĂ€rtÀÀ. Oliskohan joku ymmĂ€rtĂ€nyt nyt vikaan jotakin đČ Sivusta
Palstaa lukiessa alkoi tehdÀ mieli Aura- juustoa ja Annas-piparkakkuja. Kuka tois?
MikÀ kirja kannattaisi lukea?
MikÀ tÀn ketjun aihe olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.
Ei, muuten ollut, viesti tuli hetero aloitukseen lesbolta, siihen tuli toinen lesbo, joka ehdotteli toiselle lesbolle, hetero pesi kĂ€tensĂ€ omasta aloituksestaan sanomalla ettĂ€ ok, tehkÀÀ/jatkakaa te, hĂ€n itse on hetero, silloin pamahti viesti ettĂ€ se on kuule sunkin tulevaisuutes plaa plaa. MitĂ€ nuo edes menee tuputtaa itseÀÀn selkeeseen hetsku aloitukseen bytheway đ€đ
Se ei kyllÀ ollut mikÀÀn selkeÀ heteroille suunnattu aloitus. Ja etkö nyt huumoria ymmÀrrÀ. Itse ainakin kÀsitin sen niin, ettÀ kirjoittaja oli aiemmin pitÀnyt itseÀÀn umpiheterona ja myöhemmin huomannut ettÀ kiinnostuu naisista.
MinÀ olin kirjoittaja, ja en t
HĂ€n ei viitannut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka voisi itse kirjoittaa.
K
Haluaisin tehdÀ ketjun naisille, mutta pelkÀÀn, ettÀ se vetÀisi puoleensa vielÀ enemmÀn kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et Alastalon saleja lue
en sua tue
lue ees Sinuhe egyptilÀinen kuvateos
se lienee melkoinen eepos
kÀsissÀ pideltÀvÀksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka voisi itse kirjoittaa.
K
Ei mitÀÀn haastetta?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdÀ ketjun naisille, mutta pelkÀÀn, ettÀ se vetÀisi puoleensa vielÀ enemmÀn kuraa.
Jep, siellÀ olisi incelit trollaamassa ja loput ahdasmieliset yököttelemÀssÀ
Vierailija kirjoitti:
Juha Itkonen: Huomenna kerron kaiken
Eeva Soivio: Kertaalleen kuollut
Teiden Teige: IsoÀiti tanssii sateessa
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
MissÀ?
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle