Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2498)

Vierailija
2181/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surumielisyytesi ja apeutesi mietityttÀÀ.

Kuka on surumielinen mielestĂ€si? 

Vierailija
2182/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vilpitön anteeks pyyntö, henkilölle joka on seksuaalisesti muuhun suuntautunut kuin heterouteen. jank jank, minĂ€ en osallistu tĂ€hĂ€n jankkaukseen vaikka eilinen aloitusviesti oli minun. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.

HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.

Kaunis hassulla tavalla? Kai muistat sitten vielÀ kertoa sanasta sanaan rehellisesti tÀmÀn tiedon suoraan hÀnelle? Tsiisus.

Oonko pahasti autistinen? Olen kertonut. Luuletko ettÀ sillÀ on pitkÀssÀ juoksussa jotain vÀliÀ? En pelaile mitÀÀn pelejÀ tarkoituksella, jotka johtaisivat hÀnen housuihinsa.

Mulle aivan se ja v*tun sama kuinka hÀn mun rakkaushöpölöpöanalyysit ottaa. Ihailen hÀntÀ omalla tavallani, enkÀ ole vastuussa toisten tunteista.

Vierailija
2184/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki oli paremmin kun olin hetero ja kiinnostunut ikÀisistÀni.

Nyt kaikki on niin mahdotonta.

Miksi se olisi mahdotonta? Kaikki on mahdollista.

VÀhemmistössÀ on vaikeampaa löytÀÀ ja tutustua sellaisiin joista on kiinnostunut ja jotka olisivat myös kiinnostuneita minusta, ja ettÀ heidÀn elÀmÀntilanteensa sallisivat sen.

Siirryitkö siis nuorempien kanssa homosteluun, vaikka et ollut nuorempien samaa sukupuolta olevien suosiossa ja huomiossa? Vai vanhempiin? 

Olen itse nuorempi osapuoli ja en ole siirtynyt varsinaisesti mihinkÀÀn. Olen avoin. Kummassakin on omat haasteensa.

Anna palaa. Ota yhteys siihen ihastukseesi ja kokeile kepillÀ jÀÀtÀ.

Vierailija
2185/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten ne sydĂ€met keskustelee sanattomasti? Ihanalle kuulostaa.  - sivulta 

Vierailija
2186/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ olen kiintynyt omaan tyyppiini, joka on kaikista mielenkiintoisin yksilö koko maailmassa. Ei hÀnenlaisiaan ole muita. Minua ei edes voisi rotanperseen vertaa kiinnostaa tykkÀÀkö hÀn minusta. Itse ihailen hÀntÀ tÀysin ehdoitta pÀivieni pÀÀhÀn asti.

mitÀ hÀnessÀ ihailet? Millainen hÀn on?

Vierailija
2187/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đŸ˜đŸ€ź

No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hĂ€iritse tai Ă€llötĂ€, vaikka olen itse hetero. 

Sen sijaan mielessĂ€ni on pitkin pĂ€ivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievĂ€, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti! 

Joo, ei muakaan toisten lesboudessa mikÀÀn hÀiritse, saa olla rauhassa, mut ei tarvii tuputtaa toisille, heteroilmon jÀlkeen viesti tuli jotenkin nÀin et lesbous se on sunkin tulevaisuus, oksetti muakin sivusta

KyllĂ€ muakin oksettaa kun heterot jauhavat joka paikassa muna pilluun juttujaan YÖK 

Vierailija
2188/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
2189/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.

HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.

Ei ole korvaamaton. Ei kukaan ole tiesitkö. Siirry seuraavaan.

TiedÀn tÀmÀ saattaa olla mun oma traumaperÀinen tai muu ongelma, mutta tunnen hÀnen lÀhellÀÀn onnellisuutta ja halua hellyyteen. Muut ihmiset ovat vain lihaa ja luuta. Toiset jopa jÀykistÀvÀt siittimeni erinomaiseen juhlakuntoon, mutta en tunne samanlaista halua pitÀÀ hyvÀnÀ, olla onnellinen ja huolestunut elÀmÀn kÀÀnteissÀ. HÀntÀ vain rakastan sillÀ tavoin.

Olet rakastunut đŸ‘

Vierailija
2190/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ pitkĂ€kestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmĂ€n siveettömiĂ€ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittĂ€in helppo saalis. 

Sullako on se sadan pÀivÀn haaste? Mullakin sattuu olemaan, tosin eri syystÀ kuin sulla.

Minulla on !

Vierailija
2191/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€mĂ€ pitkĂ€kestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmĂ€n siveettömiĂ€ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittĂ€in helppo saalis. 

Sullako on se sadan pÀivÀn haaste? Mullakin sattuu olemaan, tosin eri syystÀ kuin sulla.

Mulla on aika paljon isompi, tosin ei minkÀÀnlainen haaste. Minua tÀmÀ ei kyllÀ altista millekÀÀn, pÀinvastoin ehkÀ rima ja kynnys vaan nousee kun on pitkÀÀn ilman D:

Eri 

Vierailija
2192/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.

Ei, muuten ollut, viesti tuli hetero aloitukseen lesbolta, siihen tuli toinen lesbo, joka ehdotteli toiselle lesbolle, hetero pesi kĂ€tensĂ€ omasta aloituksestaan sanomalla ettĂ€ ok, tehkÀÀ/jatkakaa te, hĂ€n itse on hetero, silloin pamahti viesti ettĂ€ se on kuule sunkin tulevaisuutes plaa plaa. MitĂ€ nuo edes menee tuputtaa itseÀÀn selkeeseen hetsku aloitukseen bytheway đŸ€­đŸ˜‚

Se viesti ei mennyt, ettĂ€ "se on sunkin tulevaisuus", vaikka sen niin voi myös tulkita. Se oli hĂ€nen kokemuksensa ja viittaus siihen, ettĂ€ se mahdollisuus on olemassa. 

Vierailija
2193/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ lannistu. Minulla on vĂ€hĂ€n sama tilanne, huomasin yhtĂ€kkiĂ€ ihastuneeni naiseen (olen itsekin nainen) ja tuntuu ettĂ€ se on molemminpuolista. VĂ€lillĂ€ alkaa kuitenkin epĂ€ilyttÀÀ kuvittelenko kaiken. Mutta toisaalta en usko ettĂ€ kuvittelen, kai sitĂ€ nyt pitkĂ€t katseet ja flirtin tunnistaa... Ei auta kuin katsoa mitĂ€ tapahtuu.

Huomasit ihastuneesi naiseen? Kerro lisÀÀ!

MinlÀlaista flirttiÀ?

PitkiĂ€ katseita, lĂ€mpimiĂ€ hymyjĂ€ ja muutama muu pikku juttu. Katsomme toisiamme aina salaa kun on mahdollisuus katsella toista. 

Vierailija
2194/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TTK 🧡

Vierailija
2195/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on !

Oletko Ap?

Vierailija
2196/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.

Ei, muuten ollut, viesti tuli hetero aloitukseen lesbolta, siihen tuli toinen lesbo, joka ehdotteli toiselle lesbolle, hetero pesi kĂ€tensĂ€ omasta aloituksestaan sanomalla ettĂ€ ok, tehkÀÀ/jatkakaa te, hĂ€n itse on hetero, silloin pamahti viesti ettĂ€ se on kuule sunkin tulevaisuutes plaa plaa. MitĂ€ nuo edes menee tuputtaa itseÀÀn selkeeseen hetsku aloitukseen bytheway đŸ€­đŸ˜‚

Se ei kyllĂ€ ollut mikÀÀn selkeĂ€ heteroille suunnattu aloitus. Ja etkö nyt huumoria ymmĂ€rrĂ€. Itse ainakin kĂ€sitin sen niin, ettĂ€ kirjoittaja oli aiemmin pitĂ€nyt itseÀÀn umpiheterona ja myöhemmin huomannut ettĂ€ kiinnostuu naisista. 

Vierailija
2197/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikskĂ€ teitĂ€ pitÀÀ kutsua ? Kun itse itseĂ€nne lesboiks sanotte kyseisessĂ€ vastauksessanne, niin muut ei voi vai đŸ€Ż siitĂ€ loukkaannutaan ? 

Kutsu pois. Pahoittelen virhettÀni.

Vierailija
2198/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ YötĂ€ H 💕

Vierailija
2199/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pahoittelen, ettÀ typerÀ viestini johti jonkun pahoinvointiepisodiin puolison avustamana. Ei ollut tarkoitus.

Voitaisiinko siirtyÀ eteenpÀin?

Vierailija
2200/2498 |
10.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Termistö kuntoon! MinĂ€kin kutsun kaivattua lesboksi, vaikka on umpihetero. NĂ€in pÀÀsen paremmin fantasioimaan, ettĂ€ hĂ€nkin tykkĂ€isi meitsistĂ€. P.S. Milloin saan saksia kanssasi? đŸ€“ 

-Liz Da Fakin Awesome Lez-