Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
MissÀ?
Jotenkin kaikki on selvÀÀ mutta kuitenkin hirveÀn vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ kirja kannattaisi lukea?
Sellainen jonka voisi itse kirjoittaa.
K
Ei mitÀÀn haastetta?
On siinÀ vÀhÀn. Tulisi paksu kirja.
Oon kaivatun kanssa flirttaillut koko pĂ€ivĂ€n wa: ssa đ€đ aloitettiin jo klo 14 đ TehkÀÀ sama perĂ€ssĂ€ đTerveiset hĂ€lle đđ€Ł
Joo, alapeukku ennÀtys tulee tÀstÀ tÀÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
No sen olen tiedostanut eka hetkistÀ lÀhtien. Onneksi kaivattu ei koskaan ikinÀ tule tietÀmÀÀn mistÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Voiko enkelitkin itkeÀ?
KyllÀ varmasti.
MÀ olen ainatiennyt ettÀ Antti Tuisku on mieletön ja rakaastaa myöskin viiniÀ ja hyvÀÀ tuulta!
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivatun kanssa flirttaillut koko pĂ€ivĂ€n wa: ssa đ€đ aloitettiin jo klo 14 đ TehkÀÀ sama perĂ€ssĂ€ đTerveiset hĂ€lle đđ€Ł
Onnea sinulle!
MÀ flirttailen kaivatun kanssa livenÀ. EhkÀ joskus sitten saan puhelinnumeron niin voi sitÀkin kautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
No sen olen tiedostanut eka hetkistÀ lÀhtien. Onneksi kaivattu ei koskaan ikinÀ tule tietÀmÀÀn mistÀÀn mitÀÀn.
Koittakaas nyt saada suunne auki ja kysyÀ niiltÀ kaivatuiltanne onko tuntee molemminpuolisia. SillÀ se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdÀ ketjun naisille, mutta pelkÀÀn, ettÀ se vetÀisi puoleensa vielÀ enemmÀn kuraa.
Jep, siellÀ olisi incelit trollaamassa ja loput ahdasmieliset yököttelemÀssÀ
Tuollainen ketjuhan on loistava idea. Ainahan netissÀ sivutuotetta tulee ketjuun kuin ketjuun. SiitÀ niin kannata vÀlittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
MissÀ?
Jotenkin kaikki on selvÀÀ mutta kuitenkin hirveÀn vaikeaa.
Joskus, ja aika useinkin, ne vaikeat asiat vaativat huomion kiinnittÀmistÀ itseen ja omien sÀröjen paikkaamisen, ei vikojen etsimistÀ toisesta.
Vierailija kirjoitti:
SydÀmeen sattuu.
MinĂ€ satuttajana. đ„ș
Herkkyyden ja kuplivuuden aistii muissa jos itsellÀ on samoja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukuttelisin? Toihan on kivaa, jos tuollaisesta tykkÀÀ.
Itse preferoin livekontaktia enkÀ pidÀ viestittelystÀ niin paljoa, mutta tiedÀn, ettÀ jotkut tykkÀÀvÀt nimenomaan viestitellÀ ja kiva heille sitten jos saavat viestittelyseuraa.
Maailma muotoutuu niin, etten saa nÀhdÀ sinua. Ei mitÀÀn muuta terveistÀ lÀhettÀÀ, sanat pÀÀsseet loppumaan, tilapÀinen toimituskatkos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tehdÀ ketjun naisille, mutta pelkÀÀn, ettÀ se vetÀisi puoleensa vielÀ enemmÀn kuraa.
Jep, siellÀ olisi incelit trollaamassa ja loput ahdasmieliset yököttelemÀssÀ
Tuollainen ketjuhan on loistava idea. Ainahan netissÀ sivutuotetta tulee ketjuun kuin ketjuun. SiitÀ niin kannata vÀlittÀÀ.
Niin, voisihan sitÀ kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
Koittakaas nyt saada suunne auki ja kysyÀ niiltÀ kaivatuiltanne onko tuntee molemminpuolisia. SillÀ se helpottaa.
Okei. LÀhetÀnpÀ A Tuiskulle viestin ettÀ minÀ nainen tahdon sut. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinulle!
MÀ flirttailen kaivatun kanssa livenÀ. EhkÀ joskus sitten saan puhelinnumeron niin voi sitÀkin kautta...
Jees, kiitos. Niin meillĂ€kin livenĂ€ tuli pohjat ja sit siirryttiin wa. Huomattavasti helpompaa, ei tarvii miettiĂ€ ihmisiĂ€ ympĂ€rillĂ€, mitĂ€ voi heittÀÀ ilmoille ja mitĂ€ ei đ KyllĂ€ se teillĂ€kin siihen varmasti etenee, pidĂ€n ainakin peukkua đ
Vierailija kirjoitti:
Herkkyyden ja kuplivuuden aistii muissa jos itsellÀ on samoja ominaisuuksia.
đ€
Voiko enkelitkin itkeÀ?