Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.
HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.
Ei ole korvaamaton. Ei kukaan ole tiesitkö. Siirry seuraavaan.
TiedÀn tÀmÀ saattaa olla mun oma traumaperÀinen tai muu ongelma, mutta tunnen hÀnen lÀhellÀÀn onnellisuutta ja halua hellyyteen. Muut ihmiset ovat vain lihaa ja luuta. Toiset jopa jÀykistÀvÀt siittimeni erinomaiseen juhlakuntoon, mutta en tunne samanlaista halua pitÀÀ hyvÀnÀ, olla onnellinen ja huolestunut elÀmÀn kÀÀnteissÀ. HÀntÀ vain rakastan sillÀ tavoin.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pitkÀkestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmÀn siveettömiÀ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittÀin helppo saalis.
MikÀ on pitkÀkestoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ oli yks lesbo eilen tuputtamassa omaa seksuaalista suuntautumistaan erÀÀssĂ€ viestissĂ€. Tuli kyllĂ€ niin hurja oksetus olo ettĂ€ huhhuh. Piti kĂ€ydĂ€ ihan tĂ€nÀÀn pÀÀsemĂ€ssĂ€ oksetusolon yli, miehen avulla. MinkĂ€ takia lesbot julistaa kÀÀnnytys evankeliumia heteroille ? Eikö oma kÀÀntyminen riitĂ€ đđ€ź
No aika herkkÀÀ. Ei minua ainakaan toisten lesbous mitenkÀÀn hÀiritse tai ÀllötÀ, vaikka olen itse hetero.
Sen sijaan mielessĂ€ni on pitkin pĂ€ivÀÀ vilahdellut sellainen ruokahalua vievĂ€, lainehtiva SPERMAMERI, joka on oikeasti aika inhottava mielikuva. Ja joo minulla on ovulaatio, mutta silti!Ooh spermaa đ€© sankotolkulla, voisin kylpeĂ€ siinĂ€ đ
NÀistÀ paistaa tyhmyys ja kaistapÀisyys, pÀivÀ huoneessa kuola suunpielestÀ valuen nÀpytetÀÀn nettiin tekstiÀ, tosielÀmÀssÀ lÀhimmÀksi munaa pÀÀssyt lapsuudessa isoisÀn kanalassa.
Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lurkkaan, en lÀhettele terkkuja Marialle enkÀ oikeastaan muillekaan. En myöskÀÀn ole lÀhetellyt pusuja kenellekÀÀn. t. T-mies
Mielenkiintoista. Et siis kaipaa?
YritÀn olla ajattelematta ja pÀÀstÀ yli. Olen lopettanut parisuhteen etsimisen. Ketjussa lÀhinnÀ ketjukoukun takia.
Vierailija kirjoitti:
Surumielisyytesi ja apeutesi mietityttÀÀ.
MikÀ niissÀ mietityttÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ niissÀ mietityttÀÀ?
MistÀ moinen tunnetila kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nainen kaipailuissa, ken on maailman kaunein omalla hassulla tavallaan, tyylikÀs, ÀlykÀs, erootinen.
HÀn on erityinen, korvaamaton ja rakastan hÀntÀ. Surettaa ettei hÀn ole elÀmÀssÀni. Sen takia tÀtÀ tiettyÀ kaipaan, koska hÀn tÀydentÀisi kaikki tyhjÀt tilat mun elÀmÀstÀ. Kaikkea muuta jo on.
Niin, ei edes puoliso.
Niin. Ei kukaan. Ei miehet, ei naiset, ei muunsukupuoliset. Siirry seuraavaan ja unohda jo harhasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko etÀinen kaipauksenkohde vai tunnetteko?
SydÀmet ovat keskustelleet sanattomasti. Tunnetaanko? Ei. Ei ainakaan vÀhÀpÀtösempien viestintÀvÀlineiden kÀytön mÀÀrÀllÀ mitattuna.
Toivottavasti sydÀmet löytÀvÀt toisensa.
Oma sydÀmeni on löytÀnyt hÀnen sydÀmensÀ jo kauan kauan sitten. Olen vaan niin kovin höperöitynyt varmojen tu
Eikö se rakkaus ole kuitenkin se suurin annettava. Eli paljon voit antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ niissÀ mietityttÀÀ?
MistÀ moinen tunnetila kumpuaa?
En kuulu mihinkÀÀn. Vain kaivattu tajuaa, mitÀ on olla oikeasti ulkopuolinen.
ĂlĂ€ lannistu. Minulla on vĂ€hĂ€n sama tilanne, huomasin yhtĂ€kkiĂ€ ihastuneeni naiseen (olen itsekin nainen) ja tuntuu ettĂ€ se on molemminpuolista. VĂ€lillĂ€ alkaa kuitenkin epĂ€ilyttÀÀ kuvittelenko kaiken. Mutta toisaalta en usko ettĂ€ kuvittelen, kai sitĂ€ nyt pitkĂ€t katseet ja flirtin tunnistaa... Ei auta kuin katsoa mitĂ€ tapahtuu.
Huomasit ihastuneesi naiseen? Kerro lisÀÀ!
MinlÀlaista flirttiÀ?
Minua ei altista pahoille ajatuksille seksittömÀt kaudet, vaan esimerkiksi kumppanin huono kÀytös. Se on kaikken pahin fasilitaattori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei edes puoliso.
Niin. Ei kukaan. Ei miehet, ei naiset, ei muunsukupuoliset. Siirry seuraavaan ja unohda jo harhasi
Voin olla vÀÀrÀssÀ. Itse haluaisin tÀmÀn yhden ja ainoan. En ymmÀrrÀ tÀtÀ vasemmistolaista lÀhestymistapaa, jossa ÀlykkyydellÀ ja ihmisillÀ ei ole eroja. MinÀ olen kiintynyt omaan tyyppiini, joka on kaikista mielenkiintoisin yksilö koko maailmassa. Ei hÀnenlaisiaan ole muita. Minua ei edes voisi rotanperseen vertaa kiinnostaa tykkÀÀkö hÀn minusta. Itse ihailen hÀntÀ tÀysin ehdoitta pÀivieni pÀÀhÀn asti.
Muut saatte tehdÀ ja vaihdella kohteitanne kuinka haluatte. Se ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein niin sitÀ edelsi aika piikittelevÀ "te lesbot" viesti, ei sekÀÀn ole kiva.
Ei, muuten ollut, viesti tuli hetero aloitukseen lesbolta, siihen tuli toinen lesbo, joka ehdotteli toiselle lesbolle, hetero pesi kĂ€tensĂ€ omasta aloituksestaan sanomalla ettĂ€ ok, tehkÀÀ/jatkakaa te, hĂ€n itse on hetero, silloin pamahti viesti ettĂ€ se on kuule sunkin tulevaisuutes plaa plaa. MitĂ€ nuo edes menee tuputtaa itseÀÀn selkeeseen hetsku aloitukseen bytheway đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Kaunis hassulla tavalla? Kai muistat sitten vielÀ kertoa sanasta sanaan rehellisesti tÀmÀn tiedon suoraan hÀnelle? Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
No mikskĂ€ teitĂ€ pitÀÀ kutsua ? Kun itse itseĂ€nne lesboiks sanotte kyseisessĂ€ vastauksessanne, niin muut ei voi vai đ€Ż siitĂ€ loukkaannutaan ?
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pitkÀkestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmÀn siveettömiÀ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittÀin helppo saalis.
Sullako on se sadan pÀivÀn haaste? Mullakin sattuu olemaan, tosin eri syystÀ kuin sulla.
Ei se viesti ihan niin mennyt eikÀ niin vakavissaan.