Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Maailma muotoutuu niin, etten saa nÀhdÀ sinua. Ei mitÀÀn muuta terveistÀ lÀhettÀÀ, sanat pÀÀsseet loppumaan, tilapÀinen toimituskatkos.
Kysy numeroađ
Kaipaan, ikÀvöin ja rakastan
Vierailija kirjoitti:
Jotain outoa tÀssÀ on.
MitÀ outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pitkÀkestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmÀn siveettömiÀ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittÀin helppo saalis.
MikÀ on pitkÀkestoinen?
Kolmatta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pitkÀkestoinen seksitön kausi altistaa mut normaalia enemmÀn siveettömiÀ ajatuksiin ja kenties kohta tekoihinkin. Olisin kaivatulle erittÀin helppo saalis.
Sullako on se sadan pÀivÀn haaste? Mullakin sattuu olemaan, tosin eri syystÀ kuin sulla.
Ei ole milÀÀn haaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on pitkÀkestoinen?
Kolmatta viikkoa.
No nyt on kyllÀ pitkÀ, huh huh. En tajua miten kestÀt?!
NĂ€htĂ€ispĂ€ vielĂ€ joskus! Kaipaan sun pitkiĂ€ katseita ja keskusteluja.đ„ș
Kuuletko miten rivien vĂ€lit huutaa sun nimeĂ€? EhkĂ€ et. HyvÀÀ yötĂ€ silti, etĂ€inen valoni đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullako on se sadan pÀivÀn haaste? Mullakin sattuu olemaan, tosin eri syystÀ kuin sulla.
Ei ole milÀÀn haaste.
Vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivatun kanssa flirttaillut koko pĂ€ivĂ€n wa: ssa đ€đ aloitettiin jo klo 14 đ TehkÀÀ sama perĂ€ssĂ€ đTerveiset hĂ€lle đđ€Ł
Joo, alapeukku ennÀtys tulee tÀstÀ tÀÀllÀ
Lapsellisuutesi on kuvottavaa vaikka oletkin anonyymi.
Annapa ihmisten olla, vaikka oletkin anonyymi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois olla mun puuma
Sanat puuma ja kuuma đŹ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on pitkÀkestoinen?
Kolmatta viikkoa.
Ajattelin ettÀ kappas, jollain sama. Ei ollutkaan. Vuotta. Eri
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Mun sivu.
Oli edellinen...
Sivusta kaipaava
Mun puhelinnumero nÀkyy kavereille Fb:ssÀ.