Onko sinulla CD-soitin?
Kommentit (50)
On. Sellainen missä on myös c-kaseteille paikat :D
On.
Samoin c -kasettipesä.
Molemmat samassa laitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minulla molemmat tuollaiset menneet rikki. Ap
Joo on joissain varmaan 25 vuotta vanhoissa stereoissa, joita käytän varmaan noin kerran viidessä vuodessa.
Kotona ei, mökillä on, kuten ne levytkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tehtiin kestäviä laitteita. Älä vaan ikinä heitä pois.
90-luvun alussa ostettu perus cd-soitin.toiminut aina moitteettomasti.käytössä viikottain edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minulla molemmat tuollaiset menneet rikki. Ap
Todennäköisesti kasettisoittimen mekanismin vetohihnat on muuttuneet mustaksi mönjäksi, mitkä ei tietenkään siirrä voimaa yhtään mihinkään. Vetohihnoja on saatavana varaosina, mutta laite on tietysti purettava ja vanhojen hihnojen aikaansaama sotku siivottava ennen uusien hihnojen asennusta.
Ja vastaus kysymykseen, mulla on yksi kunnossa oleva varsinainen cd-soitin, toinen hieman epäkunnossa, mutta useampia dvd & blu-ray soittimia, jotka toistaa cd-levytkin. Ai niin, no alkuperäinen Playstation toimii ja on pelkällä cd formaatilla ja toistaa myös audio cd levyt, joten onhan noita enemmän kuin äkkiä muistinkaan.
On kaksikin ja kuuntelen niillä levyjä päivittäin. Toisessa soittimessa on myös c-kasettisoitin ja niitäkin kuuntelen aina välillä. Mulla on tallessa jopa itse radiosta äänittämiäni kokoelmakasetteja 90-luvun alusta!
Lähemmäs 1000 cd-levyä. Joten tottakai on useampkin cd-soitin.
On. Kannettava malli.